Ge moogt blij zijn als ge uw hand krijgt, en nog op tijd op ene button kunt klikken voor ge uitzit...
Ge moogt blij zijn als ge uw hand krijgt, en nog op tijd op ene button kunt klikken voor ge uitzit...
Ja nee he dat moet naar de taallessen van di rupo!
ff van mijne tap gemaakt, theeft geholpenOmdat je een gewaardeerde speler bent bij PokerStars, hebben we een bedrag van $ --- en € --- toegevoegd aan je account voor de toernooien waarin je getroffen bent.
net mail terug gehad
wtf leugenaarsAs for the lagging issues, we implemented a solution for these issues on .BE on 21/11/2011, and have not received any reports since then.
hoeveel heb je dan gekregen rubban?
Alle buyins van toernooien waar ik inzat en niet gecashed heb als men client crashte door die lag.
Rond de 120$
Bijna geen handen gehad aan ft, de goodrun zal voor de sunday 10M zijn...
1k boven EV deze maand, doch nog down![]()
mja dat je goed runt in AIEV pots ok, maar je kan echt wel slecht runnen er naast. Draait wel bij!
iemand ervaring met online partouche poker? lijkt mij fishy daar... wel weinig volume![]()
heb er account voor satelites te spelen naar toernooien hier, maar voor cash is er totaal geen actie
mijn IRC blijft nu in die loop van continue -> exit. Iemand een key ofzo of oplossing? Heb al gereinstalled en al maar werkt niet![]()
Regedit gaan, en daar in het mapje van irc dat ding verwijderen![]()
pro tip thanks, maar na uurtje werkt het weer dus :d
Gewoon regedit doen man, kost geen moeite en kan je weer 120 dagen of whatever de trial is lekker verderdoen
Op dit moment bekijken 2 gebruikers deze discussie. (0 leden en 2 gasten)