die had geld meegenomen speciaal voor die cash game maar heeft lastminute beslist om toch niet mee te doen aan die cash game. jammer![]()
die had geld meegenomen speciaal voor die cash game maar heeft lastminute beslist om toch niet mee te doen aan die cash game. jammer![]()
Juist op de 2NL pokerstars zo een milestone hand, geld op men account is verdubbeld. Tof !![]()
is da weeral milestone
Kan ik naar de 5NL met men 150Dollar, joepie !![]()
Wel lekker die milestone hands.. Zag daarstraks dat de winnaar van een hand op 200NL een bonus kreeg van 3k$![]()
Is dat alleen de winnaar dat geld krijgt? ik dacht dat hij zei iedereen aan tafel. Ik had de side pot gewonnen met pocket 10![]()
in de lobby kunt ge dat toch zien waar die milestone hands bezig zijn, en hoelang het nog duurt tot de volgende hand!
Ja dat bedoel ik net, raar dat ik dat nog niet had opgemerkt.
Ale nu, ze smijten u toch bijna niks anders naar het hoofd dan al die 10year anniversary toestanden![]()
Good old zaterdagmorgen sessiekes ;o
![]()
speel je nog steeds op prima?
Jep. Heb ook nog tijdje op 888/luckyace gespeeld.. meer donks maar bijna geen rb :/
Enet enzo nog niet geprobeerd.
pokerstars is weer traaaag![]()
Het is echt niet normaal, client crasht zelf door deze shit, facking uitgeblind in 5 toernooien.
Support heeft al ne mail gehad. fack dit
ma rubban het is voor je eigen bestwil! De overheid geeft om je en wilt daarom de servers in belgie hebben!
tis echt te erg na tschijnt
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)