ja no way dat je zal kunnen blijven spelen. Alleen op de .net versie of op de .com met restrictie op playmoney ofzo.
ja no way dat je zal kunnen blijven spelen. Alleen op de .net versie of op de .com met restrictie op playmoney ofzo.
Laat uw vader nen account maken en speelt daarmee tot ge 21 zijt als ge nog thuis woont.
omfg,
Ik wist niet dat er een 700€ limiet is per dag ? Op partouche staat dit in het groot in banner. Stars gaat dit wss overnemen ?
en nu gaan ze obv nen reload bonus geve, als ik net niets op moneybookers/neteller heb staan en niet kan storten op de .com door governement regulations ..................
tis in orde thx to curve & gilius(poging).![]()
Hoe heb je dit kunnen doen dan ? Ik zou graag ook de reload bonus hebben![]()
Gewoon storten toch? Ballers als Gillemon hebben infinite money
Ik hoor overal geruchten dat het op 1 april omgezet wordt. Weet er iemand of dit klopt?
En hoe zit het met de andere sites?
hm wordt dit gedaan? Iemand vragen 15€ op pokerstars te wiren als de andere persoon eerst 15€ via paypal doet?
Ik heb gisteren de reload bonus geactiveerd door 500 te storten via MB, hoe kreeg jij die government restrictions "error" dan?
Ook geen probleem om met neteller te storten, wss door via maestro of overschrijving te storten
Heb me een account op .BE aangemaakt (had er al een .COM).
Er is echt bijna niets van actie, savonds runnen er mss 3 tafels (2 full ring en 1 6-max), laagste limiet 0.05/0.10 en dit wordt bijna alleen maar gespeeld.
Niveau is dramatisch: Als je 5bb raised preflop called er nog 4 man en all-ins preflop met rags. Je kan het vergelijken met de playmoney tafels maar dan voor max 10€.
als ik 10NL speler was zou ik juist wel even die 'fout' maken als het zo soft is wat lethal zegt. Easy money.
Kspeel op de .BE site op een ander ip-adres enzo...
Voor 5 of 10NL spelers is het echt aan te raden, je ziet daar dingen die je niet eens live ziet![]()
aangezien iedereen buiten curve die iets van poker kent al een stars account heeft, is het logisch dat degene die er nu op zitten ultra fish zijn.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)