Ook eens mijn thread aanmaken hoewel ik voor februari waarschijnlijk helemaal niet ga spelen.
Sinds augustus 2009 speel ik online poker. Ik ben begonnen met de 1.20 STTs, en wanneer ik weer ‘veel’ gezakt was deed ik er een $10 DoN tussen. Die heb ik vreemd genoeg telkens gewonnen.
Doordat ik op erasmus ben geweest van september 2009 tot februari 2010 heb ik toen amper gespeeld en het spel niet bestudeerd.
Na erasmus poker wat serieuzer beginnen nemen en op 2NL en 5NL wel wat geld gewonnen.
Waar zit ik nu?
Ik speel voorlopig 10NL, 6-max
Eerst op Full Tilt poker. Dat bleek een vrij mislukte poging een combinatie van slecht spel maar ook een heel pak bad run, zowel EV als situationeel. Door de first deposit bonus waren de resultaten gelukkig niet al te rampzalig.
Hier de Full tilt graph:
Heb het spel wat meer bekeken en volgens mij ben ik er wel een heel pak op vooruit gegaan. Hoewel er niet veel tijd zit tussen mijn periode op full tilt en mijn volgende halte ben ik toch een volledig andere speler denk ik.
Ik ben naar Victor Chandler (toen iPoker, nu entraction) overgestapt omdat ik daar wel aan een interessante rakeback-deal ben geraakt. Dit zijn de voorlopige resultaten. Ik moet er wel bij zeggen dat ik volgens mij wel behoorlijk run:
Shotjes op 20NL zijn voorlopig heel slecht afgelopen -$120
Wat wil ik in 2011?
Na de examens ga ik nog even 10NL spelen en daarna weer mijn kans wagen op 20NL. Volgens mij kan ik het niveau daar nu wel aan als ik gewoon doorspeel zoals ik 10NL doe en blijf verbeteren.
Uiteindelijk wil ik dit jaar toch 50NL beaten, misschien nog niet crushen maar wel winnend speler worden. Qua volume wil ik toch 15.000 handen per maand halen, behalve in examen-maanden.
Ik speel 6 tafels, binnenkort misschien bumpen naar 9 op 10NL.
Qua toernooien heb ik niet direct ambities, al zie ik mezelf wel heel af en toe een spelen
Shotjes worden beperkt tot 2 tafels en worden hopelijk af en toe eens ‘berailed’ door enkele regs hier. Dat betekent ook dat ik meer tijd op Irc ga doorbrengen.
Om een of andere reden wou ik de thread ook al maken, volgende update waarschijnlijk op 4 februari.
Peace!

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren
, A
, 5
(2 players)