Hans shipt nog big dit jaar imo
Hans shipt nog big dit jaar imo
hanske kga u nen tip geven. Probeer toch meer dan 4 toernooien te spelen. volges mij speel je er maar 4 max omdat je niet graag naar zware losses kijkt als je 40 toernooie bricked, maar dit is part of the game. toernooi beslissingen zijn zo straightforward easy meestal en of je nu 4 tafels speelt of 12 tafels. eenmaal je het gewoon bent gaat je winrate er echt niet onder lijden. je moet weten dat 99% van alle goede mtt spelers zwaar masstabled, als je mtts speelt met fields van 1-3k man dan is dit gewoon het profitabelste
ja op mijn piekmoment speelde ik 30 turbo sng's tegelijk. kgebruikte table ninja. en ik stackte alles in het midden van mijn scherm in het groot zodat ik ook HUD goed kan lezen enzo. En ik had 4 hotkeys om het voorste venster te verslepen naar linksboven linksonder rechtsboven en rechtsonder. Dus als er echt extra focus op een hand wou of gewoon de flip wil zien dan zette ik hem in één van die 4 plaatsen. En als je dan terug op die hotkey drukt dan floept hij gewoon terug in je stack. en folden deed ik met rechtermuisknopkvond da da beter ging dan 16table tilen dussss
btw als ge door mijn Goals & Results thread gaat dan kunde wel wat screenshots vinden van mijn setup
Hanske, als ge geen geld wil geven aan tableninja dan kunt ge stack and tile downloaden:
Play more poker tables, easily. | StackAndTile
als ge hulp nodig hebt om het op te zetten dan bugt ge mij maar eens op mirc ofzo
What goes down, must go up! AK < KQ, QQ < 77, JJ < 44
Als ik die handen blijf krijgen en ik run wel goed, dan ga ik eens flink cashen. Wachten tot deze badrun voorbij is. We blijven proberen
![]()
Features:
Supports ALL poker sites.
---
is een soort open systeem waar users zelf hun client profile kunnen maken voor elke site, dus met wat geluk is er al iemand die dit voor jou gedaan heeft of het steekt er ondertussen al std in.
afaik werkt tableninja enkel met FTP en PS ?
Net even je blog diagonaal doorlezen.
De grote ship komt er nog aan zo te zien.
Doe zo voort zou ik zeggen
hoe lees je diagonaal? ;/
Da's een term -_-
Z
-O
--D
---O
----E
-----J
------E
-------D
--------A
---------T
13/898 --> $116
Ik stond 2de in chips, blinds waren wel vrij hoog. Iemand raist UTG en ik call op de button met A9s. Flop komt 789 rainbow, geld gaat erin op de flop. Natuurlijk heeft villain J10 vast... Nog een paar BB over en dus pushen met any 2. Bye Bye big ship... Top 3 kregen allemaal meer dan 1K.
Verder nog 1 kleine cash in een PS toernooi.
Laatst gewijzigd door Hanske1988; 9 april 2011 om 04:18
lijkt me een slechte call? Zou gewoon folden op een UTG range tenzij hij short is dan openen ze juist vrij wide van UTG voor FE, maar dan shove ik zelf.
Eigenlijk was het idd een slechte call, zijn range was wel vrij wijd, maar ik twijfelde of ik zou callen en bij twijfel zou ik gewoon moeten folden.
Laatst gewijzigd door Hanske1988; 9 april 2011 om 12:37
Spijtig dat ik zo een fout maak, zo dicht bij de final table... Maar ja, hier leer ik weer wat uit.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)