Nah fold is veel te weak dus zal shove pre wel beste zijn.
Nah fold is veel te weak dus zal shove pre wel beste zijn.
ik shove gewoon tenzij hij nit is dan fold ik, want waar ga je op hopen? Q ga je niet blij mee zijn om af te stacken en een Axx ook niet.
Merci voor de feedback
Ik zat al een 50-tal handen aan deze tafel. Zaten enkele losse spelers aan tafel, vrij fishy. Maar deze villain had VPIP van 20 (voor de rest niet veel gegevens omdat mijn HUD nog niet volledig in orde is). Die minraise had ik hem nog niet zien doen, paste niet in zijn speelstijl, dus eigenlijk zat ik wel met een premiumhand in mijn achterhoofd, en wat beat ik dan nog met AQ? Niet veel... Dus vind ik dat het een preflop fold moest zijn.
Trouwens als ik shove, welke handen gaan mij dan callen? Volgens mij AA, KK, AK, QQ, JJ (mss nog lagere pp's aan deze tafel). Maar meestal sta ik achter of in het beste geval een flip. Dan kan ik toch betere spots vinden, niet?
AQo --> win: 33.308%
99+, AQs+, AKo --> win: 66.692%
Dan is een shove toch een slecht idee. Ik ga ervan uit dat als ik 3bet shove, dat hij mij ook gaat callen.
(Het is trouwens een MTT met blindlevels van 10min, even ter info)
als je iemand zo'n range toegeeft begin zelf dat is non stop te minraisen op tags?
En als je hem bepaalde hands laat folden etc kan het toch +EV zijn voor u, ook gezien dead money in de pot al etc
Ik krijg mijn HUD nu helemaal niet meer in orde. Bovenstaand probleem is nog niet opgelost.
Maar nu nog een ander probleem. Als ik iets verander bij player preferences, blijft mijn HUD gewoon hetzelfde. Terwijl alles toch opgeslagen is.
Iemand enig idee wat er mis kan zijn?
reinstall hem is?
weaktight | Hand | KK - No Limit Holdem Tournament
Tafel vol fish, ongelooflijk waar die mee callen preflop. Flop shove ik daar altijd, sta toch bijna altijd voor tegen zo een spelers.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)