Pagina 14 van 17 EersteEerste ... 41011121314151617 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 261 t/m 280 van 334
    Oct
    Oct is offline
    Member Oct's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Wat weet jij nou van mtts nunji!

Member nunji's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)

villains komen gewoon te vaak met worse aces en broadways en allerlij rare shit.
    Dat gezegd, als ge denkt dat die daartoe niet in staat zijn (limpcall is daar bijna nooit sterk imo) en ge maar 3k hebt dan kunde wel folden, maar met die stack en in zo'n mtt, snapcall
    Laatst gewijzigd door nunji; 22 december 2011 om 17:40

Member Hyppocritten's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Waarschijnlijk teveel freerolls gespeeld en met AA eruit gegaan Speel geen mtt's en in cashgames leg ik ze nooit weg omdat je altijd favorite bent. Dacht gewoon dat early in toornooi met +1 ai je % niet goed zit om voor je stack te spelen. Aangezien je obv met 1 win nog niet in the money zit. En spelen om te winnen, dunno maar 't is niet dat je die 70/30 wint je 1st gaat eindigen. Als je 4 keer een 70/30 speelt voor je stack lig je er mathematisch meer uit dan niet.

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hyppocritten Bekijk bericht
    Waarschijnlijk teveel freerolls gespeeld en met AA eruit gegaan Speel geen mtt's en in cashgames leg ik ze nooit weg omdat je altijd favorite bent. Dacht gewoon dat early in toornooi met +1 ai je % niet goed zit om voor je stack te spelen. Aangezien je obv met 1 win nog niet in the money zit. En spelen om te winnen, dunno maar 't is niet dat je die 70/30 wint je 1st gaat eindigen. Als je 4 keer een 70/30 speelt voor je stack lig je er mathematisch meer uit dan niet.
    Maar als je 4 keer een 50/50> speelt lig je er mathematisch nog meer uit dan niet. Je moet de beste odds grijpen als je die hebt, of wacht je op een geflopte straat en hoop je dat villain met toppair je helemaal afbetaalt? O wee als hij met een fd zit h, dan heb je maar 65/35, foldeuh!

iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Nogal moeilijk pf met een fd zitten btw wat een dwaze ondertoon.

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Het ging gewoon om je theorie van "als je 4 keer een 70/30 speelt". Sorry, dan kan ik me eventjes niet inhouden.

Member Hanske1988's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nunji Bekijk bericht

villains komen gewoon te vaak met worse aces en broadways en allerlij rare shit.
    Dat gezegd, als ge denkt dat die daartoe niet in staat zijn (limpcall is daar bijna nooit sterk imo) en ge maar 3k hebt dan kunde wel folden, maar met die stack en in zo'n mtt, snapcall
    Tnx voor de uitleg Nunji

Member CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    snap deze discussie ook niet. Dit is imo nobrainer call zeker early in toernooi. Het is een 4 dollar donkament geen 500 dollar 80k gtd toernooi he waar alleen pro's zitten.

iTrader
    0
    Weblogs
    1
    das waar -_-

Member Evil Force's schermafbeelding
    iTrader
    48 (98%)
    omg ik snap niet wat ik hier lees. Ik fold hier AK bijna nooit behalve als ik een read heb aan hun stats te lezen dat ze beiden zeer nit zijn en ge hier soms achter staat maar anders snap ik AK hier allday 3way. QQ snap ik ook JJ is borderline..

prastepius is hier de enige die gelijk heeft

"omdat ik wil winnen."
    Klopt, en AA neerlegge lol wat, een 7030 moet ge ALTIJD aangaan in een mtt. ALTIJD.

de redenering "ik wil niet flippen" is zo fout

Ik ga niet akkoord.
    Waarom flippen (wat je niet eens doet want je hebt max 36% ofzo) als je weet dat je een edge hebt op like 95% van alle spelers in die micro mtts? Kun je imo beter je stack houden en betere spots zoeken.
    tis obv afhankelijk van de spelers maar echt snapcall vind ik het niet, maar kzal wel verkeerd zijn.

edit:
    Heb er ff over gepraat met enkele mttowners op skype, en het is idd een call maar niet pers een snapcall.
    Laatst gewijzigd door Evil Force; 23 december 2011 om 00:00

iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prastepius Bekijk bericht
    en net om die reden zul je nooit big winnen evilforce.
    als je altijd tight speelt en wacht op betere spots kan je beter gaan cashgamen.
    om mtt's te winnen moet je nu eenmaal flippen.
    In cashgames is dit een snapcall door de caller. Je hebt geen reads maar gaat er hier gewoon van uit dat je niet eens vs een pocket zit waar je 40/60 tegen staat. Gooi er dan nog een AQ bij en je hebt net je odds 1/3. Als eentje AA/KK heeft ben je zo goed als dood. MTT snap ik niet dat je dat niet weglegt early. Die gasten zijn ook niet echt shortstacked. Ik ken niets van MTT's maar tis niet dat je hier direkt een MTT mee wint toch?

Edit: doe die AK van flop, leg er een J of T en ik denk dat deze discussie helemaal anders is.
    Mjah tis donkement MTT dus wellicht zit je hier 90% van de keren vs een T8o of AT
    ~ The only true wisdom is in knowing you know nothing - Socrates
    ~ Everyone is a hypocrite... - H.

iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Dus pf shoven met 22+/AK is +EV all the time in mtt's? Serieuze vraag h. Want je shove call range lijkt me altijd sterker dan een shove range en 22 > AK

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    In cashgames is dit een snapcall door de caller. Je hebt geen reads maar gaat er hier gewoon van uit dat je niet eens vs een pocket zit waar je 40/60 tegen staat. Gooi er dan nog een AQ bij en je hebt net je odds 1/3. Als eentje AA/KK heeft ben je zo goed als dood. MTT snap ik niet dat je dat niet weglegt early. Die gasten zijn ook niet echt shortstacked. Ik ken niets van MTT's maar tis niet dat je hier direkt een MTT mee wint toch?

Edit: doe die AK van flop, leg er een J of T en ik denk dat deze discussie helemaal anders is.
    Mjah tis donkement MTT dus wellicht zit je hier 90% van de keren vs een T8o of AT
    In een mtt ( al dan niet turbo ) moet je vlug dubbelen of je word al vlug shortstacked en moet je bijna iedere weak ace shoven of onder 10 bb zelfs ATC.
    AK is gewoon een meer dan decent grens om drie bets te shoven.
    AA, KK, QQ, AK shove ik altijd tegen zo'n acties, ongeacht de vroege tornooifase.
    Nunji doet er eventueel nog JJ bij, maar die zou ik wss folden. te zien van de personen dan.

in latere fase van tornooi. word tornooi meestal gewonnen door echt de flips aan te gaan.
    bijv ai callen met 66+ wanneer de blinds superhoog zijn.
    dunno bij de rest, maar ik heb dan zon flip nodig om itm te eindigen of final table te halen.
    int beste geval gade dan een flip aan tegen ak aq aj en hoop je op set of clean bord.
    soms win je, soms verlies je.
    maar anders raak je blinded out.

Member nunji's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    basicly ge wilt elke +ev spot pakke zeker als het niet eens voor u tourney life is. Als ge denkt da een van de 2 iets anders kan hebbe dan een pair of AK (wat in dit geval zeer normaal lijkt) dan moet je die spot nemen. Ik foldde hier vroeger ook AK omdat ik niet wou 'flippen', maar mensen en ervaring hebben mij doen inzien dat ik te vaak de beste hand fold en ge hier niet zo vaak crushed zijt. En zelfs als die KK heeft ofzo care, dan ben je wss de enige met een aas en hit je wel! =)

oh, en pre maak ik het kleiner met AK maar is fine als dat je standaard is

Dus pf shoven met 22+/AK is +EV all the time in mtt's? Serieuze vraag h. Want je shove call range lijkt me altijd sterker dan een shove range en 22 > AK
    als je elke pot met AK allin pre gaat ben je nog altijd +ev ja
    Laatst gewijzigd door nunji; 23 december 2011 om 02:15

iTrader
    48 (98%)
    Ok duidelijk nunji
    Kwist wel dat AK pre AI altijd +ev was maar vooral als jij diegene bent die het er het eerst inschuift over hun 3bet, ivm fold equity enzo.
    En in de 45s en 180s krijg je zo vaak calls van weakere aces als je gewoon 4betshovet met AK op hun 3bet. Zeker als je vb 30bb shovet op hun 4bb raise oid.

Member Hanske1988's schermafbeelding
    iTrader
    0
    basicly ge wilt elke +ev spot pakke zeker als het niet eens voor u tourney life is. Als ge denkt da een van de 2 iets anders kan hebbe dan een pair of AK (wat in dit geval zeer normaal lijkt) dan moet je die spot nemen. Ik foldde hier vroeger ook AK omdat ik niet wou 'flippen', maar mensen en ervaring hebben mij doen inzien dat ik te vaak de beste hand fold en ge hier niet zo vaak crushed zijt. En zelfs als die KK heeft ofzo care, dan ben je wss de enige met een aas en hit je wel! =)

oh, en pre maak ik het kleiner met AK maar is fine als dat je standaard is
    Dat is nu eens een goede uitleg, waar ik tenminste iets van bijleer.
    Hoeveel zou gij het dan maken preflop? Eerder iets van 240 wss?
    Laatst gewijzigd door Hanske1988; 23 december 2011 om 10:22

iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Ik open elke hand hetzelfde in cashgames en wellicht dan ook mtt's.

EP 4bb
    MP 3bb + bb/limper
    CO/BTN 2bb + bb/limper
    SB 3bb + bb/limper

Maakt stealen goedkoper. Nits folden daar evenveel op heb ik gemerkt.
    Lags 3betten het wel meer maar das wel ok want dat doen ze dan ook op mijn sterke handen.
    En ik hoef ze maar 3/5 te doen folden voor goed +EV te zitten.
    Zo kan ik ook vrij vaak rags gaan opnenen.

Had dat paar keer gelezen en toegepast en werkt goed.
    Principe is dat je positie je handsterkte zowieso doorgeeft.
    Je zit vaker OOP en daar wil je voor laten betalen.
    En villains die geen rekening houden met positie doen dat wellicht ook niet met betsizes.
    Om je betsize daar aan vast te koppelen is dus ok zeggen pro's.

iTrader
    48 (98%)
    Lees wat basisartikelen omtrent mtts hyppo.

Crew Member gilly's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    of speel gwn verder cash...

Member CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    heb je het nu over cash of MTTs? Voor MTTs gaat die regel niet op...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten