Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 65

Discussie: mentale crisis

Member CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)

mentale crisis

Weet niet wat voor nut dit heeft, maar wou het is neerpennen. Meeste zullen wel weten dat ik nog nooit zo'n kutjaar (in poker) heb gehad als dit jaar, maar daar gaat het niet over.

Laatste paar maanden gaat poker erg goed en sta wel + voor het jaar, maar het zegt me allemaal weinig meer. Dik 1.5 jaar geleden had ik al schijt aan poker, maar speelde ik voor het geld, maar op dit moment zegt het geld me niet eens iets meer. De winsten die je boekt geven geen enkele vorm van voldoening, maar verliezen voelt aan als een stomp in de maag.

Afleiding heb ik wel, maar niet genoeg denk ik. Ik fitness terug, maar hier moet ik me nog focussen op kutoefeningen om m'n schouder (blessure gehad) te versterken wat erg saai is.

Mijn schakelprog voor master is erg saai. Heb dit semester maar 1 vak, maar wil sowieso m'n master hebben dus moet hierdoor gaan. Dit klinkt leuk obv, maar zit (te) vaak alleen opt appartement of hang wat rond.

Heb het gevoel alsof ik stil sta en moet dit terug veranderen, maar zie nog niet in hoe. De extra vrije tijd die ik nu heb gebruik ik om meer hands te maken in poker, want weet niet hoe het volgend jaar er uit gaat zien.

Naja wou gewoon wat shit neerpennen.

Approved 9-lifer Ether's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik zie het probleem niet?

De interesse in (online) poker is bij mij ook al geruime tijd weg (sessies van +1u per keer, of meer als 1u per dag zijn een zeldzaamheid geworden het laatste anderhalf jaar), komt daar bij dat ik nu nog minder vrije tijd heb wegens werken, en ik speel gewoon nog zelden tot nooit poker, kschat in oktober 3k handjes ofzo.

Het stomste dat je kan doen is pokeren tegen je zin, want dat zal zich niet alleen weerspiegelen in je winst, maar ook in je humeur (zoals je zegt, verliezen voelt als een stomp in de maag aan).

Denk gewoon niet 'ik MOET vandaag pokeren', poker enkel als je zin hebt en je ziet wel waar je uitkomt.
    Tis ook geen schande om eens een paar dagen niet te pokeren (voor jezelf dan bedoel ik)
    FC Bruges

Member splasH^'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Zoek u werk in een bar,veel sociaal contact en gevoel van verantwoordelijkheid, works for me levens lust is er terug en al de rest gaat op rolletjes...

Member FrAnt1c's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Zuip u een been af elke avond, ik heb al niemeer gespeeld sinds augustus ofzo, nog altijd geen goesting om te spelen, mis het nie echt

iTrader
    9 (91%)
    Heb 2.5j gewerkt (weekends en vakantie) op de luchthaven als personal assistant wat wel erg leuk was. Misschien moet ik dit terug gaan doen, maar ik zou dat liever voor volgend jaar zeg maar houden moest poker echt volledig ali ilegali worden.

Sociaal contact is het probleem ook niet echt alhoewel ik niet meer geregeld uit ga, maar dat is eerder omdat ik m'n prioriteiten nu op m'n studie leg. (Kan moeilijk beide combineren uit vorige ervaringen )

iTrader
    9 (91%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrAnt1c Bekijk bericht
    Zuip u een been af elke avond, ik heb al niemeer gespeeld sinds augustus ofzo, nog altijd geen goesting om te spelen, mis het nie echt
    mja missen doe ik ook niet het is alleen de gewaarwording dat ik wel kosten heb in m'n leven en dat poker een oplossing is (zoals werken, maar dan winstgevender).

Member nunji's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    tgohja, school is saai, poker is saai, fitness is saaaaaai. kheb beetje zelfde probleem. Wat goed is is af en toe van game/client te veranderen en bij te leren. Als je merkt dat je nieuwe shit leert krijg je zo terug wel wat motivatie bij. Dat is bij mij toch zo

iTrader
    9 (91%)
    mja speel nu wat rush op ftp en dat is allesbehalve poker imo, maar het brengt wel op dus dan is de keuze toch gemakkelijk gemaakt!

iTrader
    21 (96%)
    ge kunt mij natuurlijk ook coachen curve, da kan mss voor meer zelfvoldoening zorgen. Dat zeggen alle coaches toch. Dat ze daar zelf ook veel uit halen

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nunji Bekijk bericht
    ge kunt mij natuurlijk ook coachen curve, da kan mss voor meer zelfvoldoening zorgen. Dat zeggen alle coaches toch. Dat ze daar zelf ook veel uit halen
    ei! c'est moi hé den eersten die door curve zal gecoached worden =p

iTrader
    21 (96%)
    true mobman heeft het wel meer nodig dan ik =P

Member FrAnt1c's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ik blijf erbij dat alcohol de oplossing is

Member
    iTrader
    0
    Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als Curve. Ik zit ook in een schakeljaar naar een Master, en heb ook een beetje de levenslust verloren door poker. Ik heb moeite om mij op men studies te concentreren omdat ik weet dat ik met poker veel meer kan verdienen. Ik speel wel vaak en lange sessies maar geniet er niet echt van, men week vliegt voorbij zonder dat ik weet welke dag het is. Enkel het weekend is voor mij een breuk in de sleur. Ik heb het gevoel dat ik op de rand zit van een depressie, vooral door het gebrek in sociaal contact. De uitdaging in poker is gewoon zoveel mogelijk geld verdienen maar dat is net een eindeloze missie dus geeft me niet echt voldoening.

Door poker is ook men slaapritme volledig naar de knoppen, ik ga vaak pas smorgens slapen en sta savonds trug op, soms ga ik niet slapen omdat ik gewoon geen zin heb om te slapen. Dat zorgt er weer voor dat ik emotioneler wordt en slechter speel.

Soms wou ik dat ik poker nooit had ontdekt, men leven zou zoveel simpeler zijn en misschien zelfs zoveel plezanter.

GvR
    GvR is offline
    Member GvR's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    schep zoveel mogelijk en doe er leuke reisjes mee

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    damm wat een keerzijde van de medaille.
    had dit niet echt verwacht aan jullie comments te zien.
    zo zie je maar wat er echt in een mens zijn kop rondspeelt.

ik zou zeggen begin te lopen.
    je fitnesst wel zeg je, maar lopen buiten is zoveel toffer met muziek in de oren en in de koude.. en dandie voldoening die je hebt na het lopen.. een goeie warme douche en speel dan wat tafels.

iTrader
    9 (91%)
    Ik loop in het weekend door het bos

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    mss opvoeren en in de week ook beginnen te lopen

Member
    iTrader
    40 (98%)
    whiners!
    Als ge met geld dat ge verdient door poker, om de maand reisje kunt maken naar Las Vegas, NYC of Jakarta, dan zit daar toch het plezier in poker...

iTrader
    21 (96%)
    mja tis ni omda ge geld verdiend me poker da ge daarom plots den baller moet uithangen e, das gwn dom imo

iTrader
    9 (91%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motje82 Bekijk bericht
    whiners!
    Als ge met geld dat ge verdient door poker, om de maand reisje kunt maken naar Las Vegas, NYC of Jakarta, dan zit daar toch het plezier in poker...
    dat is de foute instelling. Op die manier ga je nooit echt upmoven etc. Vorige zomer heb ik bijv. mijn signature gekocht en heb daar enorm veel plezier van op circuit en al. Zonder poker lukte dat niet, maar moest ik constant reisjes en champagne kopen in discotheek was dat ook niet gelukt he.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten