Hoe gaan we dit zeggen? Dit is een vraag die me al een tijdje bezig houdt. Hoe zeg ik tegen een groep mensen waar ik bijna 8 jaar bij zit dat ik ermee stop.Ga ik voor de grappige noot, ga ik voor een gedicht, ga ik voor a trip down memorylane? Mij kennende is het beste gewoon te schrijven wat ik denk, voel en kwijt wil.
Jaren geleden ben ik begonnen als Moderator van het Anime/Manga forum, niet lang daarnaar heb ik mee Card&Board games-forum opgestart.Iets waar ik nog steeds trots op ben is het verwezenlijken van het Poker Forum zo'n 3 jaar geleden. Samenwerking met mijn oude werkgever Unibet bracht een levendig forum waar poker fans (+2000 members) zich konden amuseren met Freerolls, Live toernooien en Trips naar grote toernooien. Ook het Comic forum met zijn kleine harde kern maar waar elke week wel nieuw volk de weg vindt naar het medium waar ik volledig zot van ben.Dat medium zorgt er ook voor dat ik 9lives verlaat. Mijn eigen website Brainfreeze begint goed te lopen en het eet meer en meer tijd op. Tijd die ik op dit moment nog moet verdelen onder 9lives, Brainfreeze, Werk, Vriendin. Spijtige is dat ik een keuze moet maken en ik resoluut kies om voor mijn eigen project te gaan.
Ik wil de ganse 9lives crew bedanken voor de jaren kameraadschap en samenwerking. Sommige onder jullie kan ik onder goede vrienden rekenen. Dat niet alles is verlopen in mijn 9lives "carrière" zoals ik het graag had gezien steek ik niet onder stoelen of banken. Dat sommige teleurstellingen zwaar doorwegen is een feit. Dat is nu eenmaal het leven, niet alles loopt zoals we willen. Maar de 9lives Crew & Praga zorgde dat de meeste van de zorgen gesust werden en mij altijd motiveerde om verder te gaan. Ook wil ik Praga bedanken dat hij me 1,5 jaar geleden de kans heeft gegeven om 9livesTV & MMO Worlds mee te mogen presenteren. Dat was een enorm leerrijke ervaring die ik anders nooit gekregen zou hebben. Daarom hang ik de 9lives cape nu aan de haak, mijn nieuw superhelden outfit hangt al klaar. We komen elkaar zeker nog tegen als we een gezamelijke villain de kop in slaan op het slagveld.
*Wave*
Malkavian
-----
Dit staat op de redactie
En hier nog een kleine maar belangrijke toevoeging voor de Poker members
9lives Poker Members wil ik ook bedanken, want zonder hen had ik me de laatste jaren niet zo geamuseerd op dit forum. Het organiseren van de LIVE, de toernooien, Unibet Open. Stuk voor stuk zalige ervaringen en super momenten om nooit te vergeven. Maar ook met wat tegenslagen en tegenwerkingen. Maar dat is het leven, en dat gaat altijd verder.
ps Ik ben nog altijd op IRC als je specifieke vragen hebt rond mijn vaarwel.

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren