Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Hand Review

Approved 9-lifer glennvdz's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)

Hand Review

Beste,

Al enige tijd volg ik jullie op deze site, meer & meer begin ik in te zien dat hand reviews toch zeer handig kunnen zijn. Dus indien de pro's wat tips kunnen geven, graag.

Info over tegenstander:
    92/55 101 handen
    Cb 6 Fcb:38
    Fold op: flop 23% / turn 30% / river 53%

No-Limit Hold'em, $0.10 BB (6 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Button ($24.60)
    SB ($27.08)
    BB ($21.83)
    UTG ($10)
    Hero (MP) ($25.71)
    CO ($10)

Preflop: Hero is MP with 4, 4
    1 fold, Hero calls $0.10, CO calls $0.10, 1 fold, SB bets $0.45, 1 fold, Hero calls $0.40, 1 fold

Flop: ($1.20) J, 6, 5 (2 players)
    SB checks, Hero checks

Turn: ($1.20) 7 (2 players)
    SB checks, Hero checks

River: ($1.20) 4 (2 players)
    SB bets $2.20, Hero raises $5, SB raises $10.80, Hero raises $20.19, SB calls $12.19

Total pot: $51.58

Results:
    SB had 8, 9 (straight, nine high).
    Hero had 4, 4 (three of a kind, fours).
    Outcome: SB won $49.70
    Laatst gewijzigd door glennvdz; 19 augustus 2010 om 02:25
    @ NIHILUM

Member splasH^'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Aangezien da helemaal check check is gegaan, kunde hem enkel op any 2 zetten, in da geval zou ik ik 250BB deep zijn reraise callen maar zelf geen 200BB der achter schuiven

verder u hands in tips n tricks posten ni hier

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door splasH^ Bekijk bericht
    Aangezien da helemaal check check is gegaan, kunde hem enkel op any 2 zetten, in da geval zou ik ik 250BB deep zijn reraise callen maar zelf geen 200BB der achter schuiven

verder u hands in tips n tricks posten ni hier
    Ok, bedankt.
    Ik had hem inderdaad op any two in het beste geval gezet, zeker gezien zijn "imago" van nutcase aan de tafel.
    Laatst gewijzigd door glennvdz; 19 augustus 2010 om 02:29

Approved 9-lifer Fides's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    In het juiste forum plaatsen (tips and tricks) en de results niet weergeven.

Preflop niet limp callen. Ofwel folden, ofwel raisen.

Op de river: Je raise is eerder optimistisch, 4 to a straight on the board, wat wil je dat er u called op de river na je raise? Als hij reraised is een fold het enige wat je kan doen.

Is dit op pokerstars op een deepstack table? Je mist sowieso fundamentals (iemand die limp called is bij mij sowieso een fish), dan is deepstack spelen een zr slecht idee. Begin eens met 100bb diep te spelen, dat is al moeilijk (of frustrerend wat mij betreft, 20bi below ev, whatever) genoeg.

Edit: agressie is belangrijk. 90/50 is een gigantische fish, en die zijn vaak eerder passief dan agressief. Een passieve fish overbet/reraised die river niet met minder dan een set/straight. En een agressieve fish eigenlijk ook niet.
    Laatst gewijzigd door Fides; 19 augustus 2010 om 02:32

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fides Bekijk bericht
    In het juiste forum plaatsen (tips and tricks) en de results niet weergeven.

Preflop niet limp callen. Ofwel folden, ofwel raisen.

Op de river: Je raise is eerder optimistisch, 4 to a straight on the board, wat wil je dat er u called op de river na je raise? Als hij reraised is een fold het enige wat je kan doen.

Is dit op pokerstars op een deepstack table? Je mist sowieso fundamentals (iemand die limp called is bij mij sowieso een fish), dan is deepstack spelen een zr slecht idee. Begin eens met 100bb diep te spelen, dat is al moeilijk (of frustrerend wat mij betreft, 20bi below ev, whatever) genoeg.

Edit: agressie is belangrijk. 90/50 is een gigantische fish, en die zijn vaak eerder passief dan agressief. Een passieve fish overbet/reraised die river niet met minder dan een set/straight. En een agressieve fish eigenlijk ook niet.
    Ja, sorry dat ik het hier poste, wist niet goed waar dit te posten.

In die positie dacht ik dat het beter was om te callen & proberen te set-minen -- vooral tegen die tegenstander, waar het vrijwel onmogelijk is om een read te verkrijgen van zijn hand.
    Dus mijn plan was set-mine & folden bij een bet van hem, valt er alsnog die 4 op de river, hij checkte op de turn, dus een straight gaf ik hem niet.
    Ik was er van overtuigd dat hij 2p had.

Dit is/ was op Full Tilt. De reden dat ik soms voor de deep stack tafels ga is dat ik dacht er meer value uit te krijgen.

Member LiteC's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    als ge river raist verandert ge u hand in een bluff want alleen 8x kan dan nog callen (op 10nl).
    As played, als hij daar river overbet hebt ge tegen iemand met zo een stats mss wel nog iets van showdown value en is call het beste.
    Tegen een nit zou ik river zelfs gewoon folden omdat die daar niets gaat betten buiten een straight.

Dus in deze hand, als ge al besluit te raisen (wat hier compleet nutteloos is) fold dan aub tegen die reraise want vanaf dat moment ben je 100% zeker beat.

En tableselect moar, table full of fullstacks is a no go @ 10nl

Approved 9-lifer Fides's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Die check op de turn in combo met het feit dat hij een fish is, bewijst juist dat er meer kans is dat hij een straight heeft dan 2 pair. Pin je villain nooit vast op een bepaalde hand als je nog niet deftig kan handreaden.

Openlimp/callen is de slechtste preflop move die er is in holdem. Leer het af. En ja: je kan value halen uit deepstack tafels, maar alleen als je correcte beslissingen maken postflop. Je preflop actie + je acties op de river tonen overduidelijk aan dat je dit niet kan. Dus speel eerst 100bb poker, en leer hoe je postflop speelt.

Member Hail Priest!'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    overbet op river = air of nuts dus NOOIT raisen in deze spot met strong sd value

maniac: ez call
    nit: prolly fold

Member FrAnt1c's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ik flat river gewoon

Member nunji's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrAnt1c Bekijk bericht
    ik flat river gewoon

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten