Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 38

Discussie: 2 Months, 2k?

Member Jezus v NASA...'s schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)

2 Months, 2k?

Hallo,

Om mij deze zomer wat meer te motiveren om veel te spelen heb ik mij een doel voor ogen gesteld. De bedoeling is (in navolging van 2 months, 2 million), 2k te halen gedurende mijn zomer. Vermits ik ook enkele weken op reis ga zijn start mijn challenge nu al en ga ik ze ook pas stoppen rond september, zodat ik effectief 2 maanden heb kunnen spelen.

Om bij te dragen tot de motivering heb ik dan ook besloten hier een topic te openen. Ik weet iet of de mods het gaan toelaten maar graag had ik dan ook in deze topic mijn belangrijkste handen etc besproken. Als ge echter liever hebt dat ik die telkens in tips & tricks post, dan wil ik da ook gerust doen. Dagelijks updaten gaat er vermoedelijk niet bijzijn maar ik ga toch proberen zo veel mogelijk te posten en zelf aan sessie reviews te doen. Als ik deze dingen ga verwaarlozen dan ga ik mijn challenge niet halen.

Voorlopig speel ik nog even 10NL omdat ik er na de examens wat terug in moet komen. Normaal zou ik echter binnen de week (10k hands) proberen up te moven naar 25NL. Op dit moment haal ik een winrate van 5.2BB/100 op 10NL 6 max. Sample size is jammer genoeg wel nog maar 8000 handen dus ga er zeker nog proberen 10k bij te krijgen om een realistischer beeld over mijn winrate te kunnen vormen.

Kort:
    Doel: 2k in 2 months
    Stakes: nog 10k hands 10NL en erna 25NL. Hopelijk kan ik tegen eind juli/begin augustus upmoven naar 50NL
    Verwachte problemen: Het nodige volume halen (+40k hands per maand)
    Verwacht van de community: de nodige feedback :-) Ga ook proberen wat op irc te komen aangezien daar meer activiteit is.

Anyway, ik hoop dat het jullie wat gaat intresseren en dat ik mijn challenge haal :-)

ugh
    ugh is offline
    Member ugh's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Leuke challenge voor uzelf
    Kzal het zeker volgen, en post hier uw handen maar, alst nodig is zal ik het wel verplaatsen.

Member CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    post je handen hier, maar volg het topic wel actief op dan good luck en kom idd actief op irc zitten. Kan je wel helpen.

Member nunji's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Heb hetzelfde doel voor de zomer . Ik ga vanaf 6juli mijn volledige devotion geven.
    Ik zit nu op iets van een 1.7k. speel 25NL FR rush en run momenteel aan 10bb/100 over 20K hands deze maand. Nog 15-20bi's en ik move naar 50NL FRush.

gl to you, het is zeker goed te doen maar denk dan dat 40k hands/maand een absoluut minimum is.

Member gilius_caesar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Waar speel je?
    Telt rakeback bij bij je winst?

Alvast veel succes

iTrader
    9 (91%)
    waarom zou rb niet meetellen

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    in 2 maanden 2000 euro?
    is wel nice.
    zeker als je nu nog op 10 nl zit.
    gaat dat zo vlot bij jullie?
    ik heb altijd het gevoel dat ik nergens kom.
    had vandaag veel bad beats na elkaar.

AA < 66
    KK < 76 o

etc

heb nu op men vrije dag vandaag, toch iets van 5u in totaal gespeeld en ik verlies keer op keer bijna alles.
    ik zit op blinds 0.02-0.05 dus op zich was dat wel naar bankrollnormen.
    maar keer op keer sla ik er in om all in te eindigen, en te verliezen.
    zit nu terug op blinds 0.01-0.02. maar sterf een stille dood.

anyway succes.
    wou dat ik ook nog student was en men volle drie maand vakantie had ^^

iTrader
    9 (91%)
    vanaf 25NL met shotjes 50NL is het zeker haalbaar imo (incl rb)

Member viewer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik zou geen money-based doelen pakken.. als je lang slecht runt gaat da heel frustrerend worden.

Ge kunt imo beter #handen als doel nemen, met dan nog als bijdoelen dingen zoals #uur studie, #handreviews,sweatsessies, ...

Maar 2K op 2 maanden is zeker haalbaar (nie dat ik uit ervaring spreek maar ik ben een luie mens)

Member Zeal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    En als je #handen neemt als doel en lang slecht runt is het niet frustrerend ofzo?

Ik snap uw punt wel hoor, maar 't is allemaal toch wat overrated imho. Bijna iedereen kijkt naar zijn winnings, zeker op de lagere limieten.

Whatever works om u te motiveren I guess . Monetaire doelen zijn wel leuker om te volgen, met graphjes enzo. #handen is saaaaai

iTrader
    9 (91%)
    is imo ook persoonsgebonden. Vanaf het moment dat ik me focus op een # handen begin ik minder goed te spelen. Als ik focus op gewoon solid game te spelen zal m'n volume niet zo hoog zijn, maar ik speel wel m'n beste game non stop.

Member Mess's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    stel er een kleine bet tegenover, 2:1? -> extra motivatie

Member Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viewer Bekijk bericht
    ik ben een luie mens
    QFT

Member RubbaN's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zal niet eenvoudig zijn, gl anyway

iTrader
    8 (100%)
    Eerst even wat reageren op jullie posts.
    Ik heb er eerst ook over nagedacht om geen monetaire doelen te stellen maar uiteindelijk denk ik dat het mijn spel toch niet zal beinvloeden. En zoals ge al kon zien in mijn openingspost is het ook zeker de bedoeling dat ik voldoende mijn sessies ga nakijken, veel handen proberen te spelen etc. Als dat alleen al lukt en mijn spel er op die manier door verbetert dan zal ik ook al content zijn. Maar het doel blijft natuurlijk hetzelfde.

Bij de 2k was ik idd van plan om rakeback ook mee te tellen. Dit zou dan toch al tot rond de 300$ kunnen oplopen schat ik als ik mijn aantal handen per maand haal.

En @Mess: over een bet zal ik eens nadenken

iTrader
    8 (100%)
    24/06/2010

Er waren jammer genoeg niet veel tafels open gisterennamiddag waardoor ik op bijna 4 uur tijd maar een 1700 handen heb kunnen spelen. Ga dan ook proberen om meer 's avonds te kunnen pokeren zodat mijn volume omhoog gaat want als ik 4 uur per dag ga moeten spelen om aan 1700 handen te raken gaat het heel nipt worden.
    Het was in het begin nog wat zoeken naar mijn spel aangezien ik door de examens een 6tal weken heb stilgelegen. Heb dan ook enorm veel geld verloren op domme manieren zoals met Q high afstacken tegen A high etc. Had zeker 30+ dollar winst moeten hebben. Mijn spel in de laatste sessie was wel al veel beter maar dat toont zich jammer genoeg dan niet in het resultaat er van.

Hierna volgen enkele handen die vrij belangrijk waren gisteren. Ben nergens in een moeilijke positie gekomen dus er zit denk ik weinig tussen waar feedback bij nodig is. Moesten jullie toch nog opmerkingen hebben, dan hoor ik ze allesinds graag.

Hand 1
    Vrij sicke hand als ik het zo terug bekijk. Speler had steal pct van 80% dus besloot ik te restealen. Ik neem aan dat sommigen de call op de flop gaan afkeuren. Villian speelde echter 47/31 over een 50tal handen en had al enkele absurde plays laten zien. De ervaring op 10NL leert mij ook dat er vaak absurde plays gebeuren nadat ze hebben proberen te stealen.

Hand 2
    Vond het zelf een moeilijke call tijdens het spel. Speler was echter 90/20 over 17 handen. Niet dat deze samplesize echt groot is maar het zegt toch wel iets denk ik. Did I just got lucky of zouden jullie deze call ook maken?

Hand 3
    Bad beat. Weinig aan te doen.

Hand 4
    Nog een bad beat. Gelukkig twee keer maar voor een halve stack. Had hier misschien pre kunnen 3 betten?

Hand 5
    Enorm slecht gespeeld. Kan mezelf niet inbeelden waarom ik in godsnaam eerst zou limpen vanop de button om daarna constant te minraisen. We zullen maar stellen dat deze bad beat verdiend is door de manier waarop ik gespeeld heb :-)

Hand 6
    Uiteindelijk een vrij simpele call op de flop aangezien villian 56/43 speelde over 70 handen. Als ik nog veel van deze plays ga tegenkomen dan ziet het er rooskleurig uit voor mijn challenge

Slotsom
    Dus
    Resultaat: 13.02
    RB: 4.55
    ----------------
    Result: 17.55
    Laatst gewijzigd door Jezus v NASA...; 25 juni 2010 om 23:52

iTrader
    9 (91%)
    als je zo'n posts gaat maken kan je die tijd beter gebruiken om er nog een extra 50 hands per dag in te knallen lol gl though

iTrader
    8 (100%)
    Ja het zal ook niet iedere dag zo'n verslag zijn, kan ook dat ik soms eens twee of drie dagen samenvoeg etc. Maar als ik nu al geen moeite zou doen dan ben ik er zeker van dat het binnen de 2 weken volledig zou verwateren

iTrader
    9 (91%)
    begin niet met foto's tbh. Post de HH's hier gewoon raw etc. Links sucken imo en doe per week een update van graph ofzo. Elke dag boeit niet

iTrader
    8 (100%)
    ok,

zal dan op 2+2 zo'n blog achtige post openen aangezien dat daar wel veel gedaan wordt :-) zal hier dan om de week ofzo eens updaten

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten