Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 29
    Member gilius_caesar's schermafbeelding
    iTrader
    0

Qualificeren voor het WSOP Main event

Ik weet niet of er veel mensen zijn die het gaan proberen, maar laat dit mss het general topic zijn ipv qualifiers, acties, etc.
    Reden waarom ik dit topic start is eigenlijk omdat ik wat tijd heb gestoken deze morgend in het uitpluizen van de verschillende acties op de verschillende sites. Vooral het uitpluizen van de verschillende catches.

Als je een seat wint voor het Main event (ME) dan moet je meestal een contract tekenen waar je akkoord gaat met een aantal dingen. Zo moet je ten alle tijden kledij dragen van de site, en de pers te woord staan.
    Je bent gebonden aan dit contract, en aangezien je nooit weet hoever je komt is het misschien wel handig een idee te hebben welke verplichtingen je hebt, en welke voordelen je krijgt bij de verschillende sites.

Ik heb 3 sites bekeken. Namelijk Pokerstars, Full Tilt en Everest poker. Er zijn nog meerdere sites, maar ik denk dat dit zowat de grootste zijn in de vorm van qualifiers.

Everest heeft de meest eenvoudige actie. Je kan je qualificeren voor ofwel het main event, of het laatste 1k event. Al het prijzengeld van de qualifiers word opgetelt, en hetzelfde bedrag word verdeeld over de verschillende qualifiers die hebben gespeeld (up to 1M). Zo hebben de 50+ spelers van vorig jaar elk bijna 20k$ extra naar huis genomen omdat Antoine Saout de 1M alleen al had overschreden. (de 1k event deelnemers krijgen maar 1/10 obv)
    Als je op een krappe bankroll zit, en wat extra geld, of je nu cashed of niet, wel ziet zitten is dit mijn inziens een goede optie. Je bent natuurlijk wel verplicht in naam van everest jezelf te representen, en je krijgt niets bij als je de final table haalt. Voor de rest zijn er ook geen verplichtingen.

Pokerstars geeft al z'n qualifiers 50 000 VPP's op hun account. Dit zijn geen FPP's, ze zijn dus alleen goed voor het verbeteren van je VIP-status.
    Je krijgt ook 2 tickets voor de Pokerstars party en een gratis shuttle dienst van het hotel naar de WSOP.
    Aan al degene die cashen geeft Pokerstars een package voor de PCA of het NAPT main event. In deze eventen moet je uiteraard weer Pokerstars kledij dragen.
    Als je de final table haalt, dan krijgt je je reisonkosten heen en terug (indien harrah's dit al niet betaald) vergoed, en je verblijf in Las Vegas.
    Voor zover het in de terms staat geeft pokerstars voor de rest niets aan degene die de FT halen. Ze spreken altijd van een compensatie, maar ik kan niet vinden daarvan. Eventueel zou het kunnen dat het volgende geld voor alle final tablers, maar zoals het op de site staat krijgt alleen de winnaar het.
    De winnaar krijgt: $500K live tournament buy-ins; $100K online PS tournament buy-ins; $400K cash. Let wel op: Zowel de live tournooien als de online tournooien worden door Pokerstars zelf gekozen.
    Je bent gedurende de tijd van het tournooi (dit is inbegrepen juni-november) verplicht aan alle dingen mee te doen (persdingen, tournooien, etc.) en zij mogen uw naam gebruiken en u als Team Pokerstars Pro benoemen als zij dat willen. Na het tournooi mag je geen ander sponsorcontract aangaan gedurende een volledig jaar.
    Voor zover ik het versta is dit alleen voor de winnaar, maar beitel me er niet op vast. Op de site staat ook dat er op de WSOP maar 3 spelers met dezelfde sponsor mogen zijn aan dezelfde (tv)tafel. Als de spelers onderling niet overeenkomen, neemt de organisatie de hoogste kaart, en moet er iemand z'n sponsoring bedekken of afnemen. Hierdoor mag Pokerstars z'n beloning met 50% verminderen als je niet met sponsoring speelt.

Full Tilt Poker geeft al z'n qualifiers die cashen automatisch een WSOP ME package voor 2011. Als je de final table haalt, dan krijg ge 50 000$ extra, en 100 000$ extra als je 2e of 3e word. Hierna heb ge geen enkele verplichting meer t.o.v. Full Tilt. Als je het ME wint, dan krijg je een 10-jarig contract, goed voor 1 000 000$ per jaar, dus 10M$ in totaal. Naast de standaard verplichtingen i.v.m. pers, etc. ben je ook verplicht elke week minimum 10u op FTP te spelen.

Ik denk persoonlijk dat Full Tilt het meeste value geeft, en geeft Everest een meer 'zekere' optie. Pokerstars heeft ook wel degelijke extras, maar hier hangen vaak veel promotionele verplichtingen aan vast.
    Als je kijkt naar Final Table Value dan zal je waarschijnlijk nooit zo goed af zijn als je direct inkopen. Hierdoor kan je de beste deal aanvaarden, en die zal zeer waarschijnlijk beter zijn dan die van de qualifiers. (merk wel: vanaf X aantal spelers mag er geen extra sponsoring bij op de kledij komen, dus je moet je overeenkomst voor deze deadline hebben)
    Natuurlijk moet je dan zelf je verblijf en vervoer bekostigen, en zal je niets extra krijgen als je gewoon meedoet of cashed.
    Laatst gewijzigd door gilius_caesar; 27 april 2010 om 13:02

Member gillemon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    amai, ik wist niet dat er zoveel extra value was. Kga wrs wel een qualifierke doen op stars

Member venzy's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    denk toch dat FT het beste is indien ge ME wint zijt ge binne voor gans u leven

iTrader
    0
    as ge wint zijde sowieso binne imo. tenzij ge extreem zot doet.

Member R04DK1LL's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gillemon Bekijk bericht
    as ge wint zijde sowieso binne imo. tenzij ge extreem zot doet.
    Die mannen die winnen beginnen extreem zot te doen :P
    Alleen al de blinds die ze gaan spelen in cashgames is te zot voor woorden

Die mannen spelen vaak potten die meer waard zijn dan mijn huis

Interview gedowned met enen van die pro's... was al 3 keer bankroet gegaan met poker.
    Terug opgebouwd naar high stakes en weer boem tot 3 keer toe...
    En toch blijft die spelen gelijk nen zot bedoel... wtf?

On Topic: Voor mij is het nog VEEEEEL te vroeg om te denken aan sattelites voor dergelijke tornooien.
    Mss over een jaartje of 50 als oudste WSOP qualifier ever!
    What doesn't kill you, makes you stronger...

Member FrAnt1c's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mensen als Darwin Moon gaan echt nie te zot doen ze, ligt voor een groot deel ook aan u entourage, als ge die u hoofd op hol laat brengen ist nogal logisch dat ge u daarin gaat laten meeslepen...
    Mensen die alles erdoor jagen zijn sowieso al de mensen met weinig karakter en die gewoon van nature degen zijn...

iTrader
    0
    ik zou er sowieso ni alles doorjagen want ik ben totaal genen gambler

iTrader
    0
    En ik heb niks om er door te jagen
    Mijn heel leven of wat ik erin bereikt heb is 25% opportunity (vandaar mijn citaat )
    Dus ik dacht hé waarom is geen poker proberen :P

Maar die ene gast dunno zijn naam (poker after dark zat als een kanon vs Phil Ivey)
    Die was te zot voor woorden.

Enfin we gaan hier redelijk off topic, straks worden we gespankt

Member CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    roadkill kom jij niet mee paintballen met de mannen hier?

iTrader
    0
    Ik zou zoiezo wel een aanzienlijk bedrag opzij leggen om meer live events te spelen, en prolly ook wat 30/60 of 50/100 spelen gewoon om eens te kijken hoe dat gaat.
    Uiteindelijk kunt ge 2 a 3M investeren om 'binnen' te zijn, en de rest is uitgeefbaar.

Degen-talk?

Member FrAnt1c's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Met degen bedoel ik in bobbies room gaan spelen, of 1MM+ verliezen in online nosebleeds
    Of 2 Bugatti Veyrons kopen of iets dergelijks...

Member Hellrabbit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R04DK1LL Bekijk bericht
    Maar die ene gast dunno zijn naam (poker after dark zat als een kanon vs Phil Ivey)
    Kan enkel Gavin Smith zijn

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CuRv3 Bekijk bericht
    roadkill kom jij niet mee paintballen met de mannen hier?
    Mijn knie is momenteel redelijk omzeep.
    Als dat goed komt en de agenda laat het toe...
    # vrouwke (die graag buitenhuis loopt :P)
    # 3 kleine kids die aandacht willen

gaat dat er zeker wel eens van komen, zie paintball wel zitten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hellrabbit Bekijk bericht
    Kan enkel Gavin Smith zijn
    YouTube - Phil Ivey vs Gavin Smith - Part1
    YouTube - Phil Ivey vs Gavin Smith - Part2

Yep dat was hem.

iTrader
    0
    iemand van 2+2 heeft het samengevat:

Full Tilt Poker
    Package: $10,000 seat + $2,000 cash
    Accommodations: Rio (3-nights and extended based on tournament survival)
    Bonus for FT: $10 Million for a win (paid out $1M/yr over 10-year contract) - $100k for 2nd or 3rd place - $50k for 4th through 9th (2nd-9th = cash bonus, no contract)
    Bonus for a ME cash: free 2011 WSOP ME entry
    Added Perks: Dinner with the Pros, FTP Hospitality Suite, swag

Pokerstars
    Package: $10,000 seat + $1,000 cash
    Accommodations: Palms (8-nights w/shuttle to Rio) or cash equivalent of $1,000
    Bonus for FT: $1,000,000 contract for win (paid as $500k in live tournament buyins, $100k of online PS buyins, $400k cash)
    Bonus for a ME cash: free 2011 PCA or NAPT package
    Added Perks: 2 Pokerstars party tickets, 50k VPPs (credited Jan 2011 and count towards VIP status, actual FPP value varies based on VIP level on 1/1/11), swag

UB
    Accommodations: none
    Bonus for FT: $750k for 1st (paid as a 1-year contract) $350k for 2nd, $225k for 3rd, $200k for 4th, $175k for 5th, $150k for 6th, $125k for 7th, $100k for 8th, $75k for 9th (2nd-9th paid out over 6 months)
    Bonus for a ME cash: share of 25% of UB's progressive cash jackpot (varies depending on UB entrants and how many cash)
    Added Perks: minimum $1,000 up to $3,750 cash just to play, or $5k if no UB sponsored player cashes.

Bodog
    Bonus for FT: none
    Bonus for a ME cash: none
    Added Perks: Player's club evening, swag, Team handler

Cake & Doyle's Room
    Package: $12,500 (credited to your online player account)
    Bonus for FT: none
    Bonus for a ME cash: none
    Added Perks: Doyle's Room has a Brunson meet-&-greet, swag

iTrader
    9 (91%)
    FTP ftw dus

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CuRv3 Bekijk bericht
    FTP ftw dus
    no way! doyle's room obv! meeting doyle is priceless!

Approved 9-lifer Ether's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Op Partypoker loopt nu ook een zotte bonus. WSOP for life. (20 jaar)

PartyPoker.com - Promotions - WSOP for Life

iTrader
    9 (91%)
    zo zot is die bonus niet. 1. Je zit vast met kosten om elke zomer naar vegas te gaan en ze zeggen dat het tot een bedrag van max 10k is. Oftewel zal er ergens een clausule zijn die stelt dat als je niet goed casht je altijd een % verliest bijv.. Rekening houdend met inflatie is het maar een 150k dollar waard en zou het toch liever als cash zien

iTrader
    0
    idd, denk dat ge beter de SM nekeer kunt kunt winnen, das minder BI anyway
    nuja, goede marketing is het wel.

iTrader
    9 (91%)
    ye het is een zeer goeie marketing truuk, maar de value is niet hoog ivm andere aanbiedingen.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten