heb je ook neteller euro's mess? ik heb wel wat PS$$
lol
vraag het dan eens aan nunji ofzo
nunji zit in zweden en is onbereikbaar! ofzoiets
Iemand die mij 5$ kan storten op Paypal? Ik stuur terug via full tilt, of als het echt niet anders kan: moneybookers.
Ik ben begonnen op FTP en ik ben van plan om een paypal-account aan te maken (ebay, online betalingen,...), maar ze raden netteller en moneybookers aan.
Kan ik dit ook via paypal doen of...
neteller. Het zal wat moeite kosten ivm papierwerk om je account 100% in orde te krijgen, maar de support en veiligheid is 10000x beter als dat van moneybookers.
yo
kem dringend 55usd nodig op neteller.
Ik kan instashippen via everest...
'k heb 150 euro gestort op stars via een overschrijving (geen geld op neteller/moneyhookers), maar dat kan nog even duren tot dat op m'n account staat. Iemand hier die een 180 tal dollar over heeft op stars en wil shippen naar mij, en dan ship ik terug naar u + een fee ('k weet niet wat de gebruikelijke fee is, you tell me) als ik het (= mijn overschrijving) op mijn account krijg. En als ik het niet op woensdag krijg, schrijf ik het bedrag over naar je bankrekening.
'k heb nog een bonus staan en 'k wil gebruik maken van de micromaniatoestand, vandaar de vraag. 'k heb nog nooit een dergelijk exchange gedaan, maar 'k heb een goede itrader. Mocht iemand geïntereseerd zijn (met een redelijke fee) , laat het maar weten.
'k heb geld staan op ipoker, maar dat staat vast. 'k heb geen geld op andere sites, dus een swap valt niet onder de mogelijkheden.
Ik heb 50$ nodig op Moneybookers, kan shippen via Full Tilt. (Zijn er ook fees voor playertransfers via FT of voor MB onderling ?)
Ik maak uiteraard eerst over aangezien ik hier niet gekend ben. Lees wel mee, maar post nooit
thx
ft nee
mb ja
ik zou je helpen, maar aangezien ik alles altijd weg donk op FT liever niet![]()
I heb cash op mb (400usd) dak op nt wil zien.
Iemand die kan helpen?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)