Heb er wel meer paar keer gezien :P Maar ik denk dat je dan Kevin bent?
Heb er wel meer paar keer gezien :P Maar ik denk dat je dan Kevin bent?
Ik heb 180$ op FTP en zou graag 180$ op stars willen.
Iemand die me kan helpen?
Kan iemand me 100$ naar neteller sturen, ik stuur 105$ op moneybookers of stars terug. Liefst zo snel mogelijk, over een uurtje staat er hier een gemene man met een grote groene zak, die wil geld of bloed zien.
Pls pm.
edit: niet meer nodig, en leef (voorlopig-) nog
Laatst gewijzigd door viewer; 30 maart 2010 om 23:45
snapper gen ballen van
Nevermind !
Laatst gewijzigd door iTzStevee; 6 april 2010 om 12:04
Iemand die 50 euro kan missen op moneybookers? Ik kan terug betalen via paypal.
edit: 't is geen scam, frantic bijvoorbeeld kan dit bevestigen.
Laatst gewijzigd door s.i.m.o.n; 14 april 2010 om 15:23
nee, jammer genoeg niet.
edit: 't is in orde![]()
Laatst gewijzigd door s.i.m.o.n; 14 april 2010 om 17:51
wrm vroeg ge da nie gwn aan mij lol?
Iemand die mij ff een plezierke wilt doen? Kheb via een live freeroll 29,60€ gekrege op Ocean Poker, dit wil ik natuurlijk uitcashen naar Neteller om zo te beginnen op VCPoker met RB enzo. Maar om dit uit te cashen moet je eerst depositen natuurlijk via Neteller, maar er staat nix op. Iemand die een paar € op men neteller kan zetten? Zodat ik dat kan uitcashen, dan krijg je het uiteraard terug.
![]()
Binnenkort zal ik $95 op Mansion Poker krijgen ( via www.gratispokergeld.info ) Maar ik had die graag op fulltilt gekregen. Als ik dit via moneybookers moet gaan doen veronderstel ik dat ik hier wel wat verlies op maak. Dus een ruil zou misschien interessanter zijn. Zal voor binnen een weekje ofzo zijn. Maar had graag al iemand gevonden. Als iTrader enigsinds een referentie is qua vertrouwen. <-
Moet je niet eerst een bepaald aantal handen spelen? Ik kan me niet voorstellen dat je dat geld onmiddellijk zal kunnen uitcashen. En moneybookers is echt zo duur niet hoor.![]()
pokersites <-> moneybookers is gratis dus los het zelf aub op want normaal gezien gaat het niet lukken omdat je hem moet clearen.
Iemand die paypal heeft en 50$ kan missen op Full tilt of stars?
<---- trustworthy
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)