leuk, maar kan iemand traden?
ik kan ontvangen op neteller, paypal of stars
ik stuur via MB.
leuk, maar kan iemand traden?
ik kan ontvangen op neteller, paypal of stars
ik stuur via MB.
Iemand 100$ op stars wisselen voor ftp $$?
sure satanic, pm maar of kom op irc.
jij stuurt eerst, nick is boske88 (Lochristi) op beide
@jack: zou wel willen, maar heb zoveel niet staan op stars en mn mb en neteller is in euro dus ga geen exchange fees beginnen betalen
edit: ben hier ni lang meer nu dus als het dringend is zoekt ge best iemand anders
Laatst gewijzigd door Boske88; 10 februari 2010 om 14:10
Sorry boske, ik heb me verkeerd uitgedrukt denk ik.
Ik heb ps geld nodig, in ruil voor ftp geld. Indien je dat bedoelde pm je maar![]()
Heb $30 op paypal nodig. $31 op MB/stars/(evt.FTP) in return.
my bad van namelesz. Heb history gezocht en was idd al lang in orde van namelesz. Sorryyyyy
need $500 PS
have $500 FTP
Heb een simpeler idee.
Ik stort 500$ op Moneybookers. Villain zet ze op stars en schrijft ze over naar mijn account op stars. opgelost en weinig fees.
Ge moet gewoon u limieten laten verhogen door security@pokerstars.com zodat ge 500$ kunt overschrijven, want standaard is het 300$ per week dachtik
greetz en ty
ik dacht dat ge normaal zeker tot $500 of $600 kunt depositen in 1 keer ze
nja ik heb zoveel niet op stars dus too bad, zal gemakkelijker zijn met iemand anders
kheb $90 dead money op FTP (geen bonusmoney ofzo, echt gedeposit), zou daar graag PS of MB voor in de plaats hebbe.
Zoek iemand die mijn 515$ op stars wilt ruilen tegen 500$ op moneybookers.
Geen randoms!
Heeft me ook PM op irc gestuurd, gelukkig was ik er niet
Iemand die UB kan gebruiken?
Heb FT of PS nodig.
Ok ik heb 218$ op Pokerstars
graag zou ik geld op men Bankrekening krijgen, via pm kan je mijn msn krijgen voor het te regelen...
160 euro volstaat (5€ in u voordeel)
mensen die ik ken: nivekii, curve (als hij mij nog kent, heb em paar keer op school gezien)
Laatst gewijzigd door grasspriet; 23 maart 2010 om 22:53 Reden: typefout
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)