Verkoop je procenten - of wil je iemand in een toernooi zetten? Hier kun je terecht voor alle backingdeals.
Omdat ik dit nog niet op deze forum heb kunnen waarnemen zou ik graag deze topic willen openen.
Verkoop je procenten - of wil je iemand in een toernooi zetten? Hier kun je terecht voor alle backingdeals.
Omdat ik dit nog niet op deze forum heb kunnen waarnemen zou ik graag deze topic willen openen.
Hier gaat niet veel respons op komen dunkt me
idd, nujah, zal m atm nog openlaten![]()
idd denk niet dat hier veel respons op gaat komen
als iemand % verkoopt van een toernooi, dan maakt die daar normaal een aparte thread voor.
zelfde voor gewone cash game backings
imo vrij nutteloos dus(n/o tupw)
naja ik zal deze kans maar aangrijpen om tupw z'n natte droom realiteit te maken. Overtuig me (anyone) dat je een investering bent en we bespreken wel figures, want heb deaud geld ter beschikking op MB. Range van 1 - 1000 pleuries
Ik wou dat ik je kon doen geloven dat ik op regelmatige basis in een paar dagen 10$ naar +500$ kan omzetten maar lijkt me niet te waarschijnlijk
[x] hidden brag
[ ] bankrollmanagement
[?] in b4 busto
Stake me voor 300-400$ imo, voor MTT's met een range van 2$-11$.
en shipt de rest naar mij zoda ik terug kan 50nl'en ;p
Leeches ITT (including me).
Geef me 50 dollar en ga dit proberen om te zetten in een mooi bedrag, wat ik hiermee ga doen, zijn enkele toernootjes van 5.50 buy-in, 3.30 buy-in, en SNG van 1.10 ; 2.20 buy-in, alles gebeurt op pokerstars.
Laat me iets weten
Mocht je intersse hebben mijn nick = Stijntje1990 (nick is van pokerstars)
De rest kunnen we dan bespreken via PM.
Denk dat je dan eerder 500$ wil![]()
Username Games Played Av. Profit Av. Stake Av. ROI Total Profit Form Ability /100 Network Filter
Stijntje1990 28 Opt-In $1 Opt-In Opt-In Tilt 58 PokerStars x
maw, games played =28, ability = 58%
need stakes voor 10NL.
Waarom? Ben nog niet zolang aan het pokeren maar heb 3 maanden niets anders gedaan dan deucescracked en lower-lvl vidz gekeken. Heb men ABC spel in de hand. Wil dus nog meer bijleren, handjes die ik minder goed heb gespeeld of waar ik het niet goed wist bespreek ik meestal op IRC. Ik geraak wel aan 8bb/100 en speel een maandelijkse volume van ~18-20k hands. And I won't touch 2/4 never againMijn doel zou dan zijn nog 2 maandjes op 10nl solid spelen en dan te moven naar 25nl. Speel trouwens altijd 4 tafels (fast tables) voor volledige focus aan alle tafels.
speel solid op 10nl (notice teh bold usage), vorige maand: http://i35.tinypic.com/nb9dfc.jpg desondanks lage volume wegens 1/2 de maand op reis. ignore teh spikes
nunji, hand 4k-isch.. wattafak?
[x]in before [] bankrollmangement
Jongens even voor de duidelijkheid, ik bedoel met backing ... Even een voorbeeld.
Pak nu op pokerstars begint om 20:15 een toernooi met buy-in 3.30 dollar.
is er nu iemand die een persoon of meerdere mensen in dit persoon wil zetten moet dit hier maar neerzetten.
Dus persoon A zegt dat hij x aantal personen in dit toernooi wil zetten, hierbij zet hij ook zijn voorwaarden. Dus als je nu in de prijzen valt moet hij dan het volgende afspreken ==> buy-in back en daarna 50/50.
Dus even in getallen : pak nu je wint 20 dollar in dit toernooi en zijn voorwaarden zijn buy-in back en daarna 50/50. Dit geeft dus 20- 3.30(buy-in) = 16.7 dollar, dit verdeel je dan nog es in 2(door 50/50) dat geeft dan 8.35 dollar.
Dus na verloop mag de persoon die dit gespeeld heeft 8.35 dollar houden en de persoon die gebackt geeft krijgt 11.65.
Ik hoop dat jullie dit een beetje begrijpen waar ik naartoe wil?
PS: je kan ook iemand backen voor meerdere toernooien dus bv om 19 00(5.5 dollar buy-in), 20 00(6 dollar buy-in), ec...
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)