haha kon toch, als ge et nie probeerd of nie vraagt weet ge et nooit eh
haha kon toch, als ge et nie probeerd of nie vraagt weet ge et nooit eh
Lol, you made me laugh tupw
int weekend terug 1tje en mss biggere ship![]()
En speel je geen 6max op stars ofzo?
....eeeen stop offtopic of infraction points.
Ik vraag mij eigenlijk af wanneer iemand gebackt wil worden.
Als je zelf weet dat je winnend speelt dan wil je toch geen deel van je winst afgeven, en als je niet winnend speelt ga je toch niet andermans geld verkwisten..
tupw kunde gij mij ni backen me u 82 euro man?
backing komt van pas als een winnende speler iets voorheeft waardoor hij genoodzaakt is om heel z'n roll te gebruiken voor iets en met niets zit. Om niet opnieuw te moeten grinden vanaf 50 dollar kan hij beter gebacked worden meteen voor 100NL.
zou wel willen, maar die 82 dollar dat ik heb komen van backings, dus ik heb dit niet op men bankroll zelf staan, meestal waren de deals als ik winst maak 60/40 dus gaat een heel stuk dan vanaf. Maar als ik eens mooi ship in een SnG of MTT dan zal ik er eens aan denken
Beloofd
weer 2de geworden in de 1.10 dollar 45man turbo. Mooi 10 dollar gewonnen
n/o ma zijt ge nu nie zelf eigenlijk de thread aant verneuken? oorspronkelijke bedoeling was om hier spelers te late posten die graag gebacked worden en mogelijke geinteresseerden kunnen overtuigen dmv resultaten of iets dergelijks. Constant een post zetten als ge een mtt hebt gecasht om op die manier mensen te overtuige, gaat toch nie werken. En daarbij, dit begint gewoon meer op een "volg-mijn-progressie-thread" te lijken.
Zoals al door een paar gezegd is: ge casht zelf regelmatig, dus hou u geld voor uzelf en blijf die 1-5$ sngs spele of wat ge ook speelt, op die manier bouwt ge tenminste zelf een roll uit en moet ge nie hele tijd 50% afgeven. (+ zie quote hierboven van reteiP en curve imo)
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)