En iemand gecashed?
EDIT: Dat toernooi is nog altijd bezig, ze zijn nog met 11. Ik denk dat die mannen strax kapot zijn, al meer van 11u aan het spelen.
En iemand gecashed?
EDIT: Dat toernooi is nog altijd bezig, ze zijn nog met 11. Ik denk dat die mannen strax kapot zijn, al meer van 11u aan het spelen.
Laatst gewijzigd door Hanske1988; 7 maart 2011 om 10:58
Deal is er gemaakt, eerste 850K 9de 263K, nederlander deed ombetand omdat hij 500K teweinig vond
, maar deal is uiteindelijk gemaakt
![]()
vriend van me is 2000ste geworden ;(
9de 260k en 10de krijgt maar 27k, man das wel lifetilt ze
wat was er oorspronkelijk voor de 9de als er geen deal was?
wel raar da iedereen een deal wou maken, als je ziet da de eerste toch 1.6mil zou shippen...
Zo lang vader en zoon onder 1 dak wonen hebben ze hetzelfde IP adres en valt er niets te bewijzen wie er nu effectief gespeeld heeft. Wel sick ship op uw 17e![]()
Als die kerel dom genoeg is geweest om zijn eigen naam te gebruiken heeft hij wel een probleem.
Update: Pokerstars Holland Representative Simon Keijzer tells Dutch TV show Jimmy Jonker is registered as a 19-year old, while he is 17 years old at the moment. Keijzer declares that an under-aged shouldn’t have played the tournament and he will not be entitled to the prize money (March 9, 12.15 GMT)
ze hadden beter die journalist omgekocht om niets te zeggen :P
Daar gaat hij nog wel ff ziek van zijn.
ahahah, en terecht, die zeurrr, was echt een grote zaag, hij wou de deal niet maken, hij wou 650K ipv 500K krijgen, uiteindelijk heeft hij toegegeven!, maar het maakt niet veel uit precies![]()
wat een konijn
hij is door de mand gevallen omdat hij zo een kinderachtige praat verkocht op een hollands pokerforum. hij was daar aan het stoefen tot en met, die kleine moet nu toch wel falen![]()
krijgt nummer 10 nu het prijzengeld van nummer 9?
die heeft ook wel de beste dag van z'n leven in dat geval![]()
dude alsof je zelf niet het max probeert te krijgen als je in die positie zit? Serieus zeg.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)