Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 222
    Member CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)

Curve: from zero to hero !

Naar aanleiding van mijn voorstel en het vieren van mijn 5k flameposts heb ik besloten om is (voor mezelf en misschien voor anderen die interesse hebben) heel m'n verhaal neer te pennen van hoe ik met poker ben begonnen en waar ik nu sta. Dit gaat sowieso tl;dr worden en zal wel ge-edit worden als ik nieuwe stukken heb (lees: heb geen zin om te blokken dus doe iets anders).

Zomer 2006

Examens gedaan en veels te veel vrije tijd werd altijd opgelost door te gamen met m'n vaste groep gamevrienden wanneer JP ons kwam vertellen dat hij een nieuw spel had gevonden. Poker. Wij dachten van lol maffiaments en vonden het wel een grappig idee en vonden het spel op Play Free Online Games, Internet Games, and Free Games | Pogo Games (vette site voor dominoes en biljart). Wij zaten hier paar avonden per week tot 6u 's nachts te pokeren wat leek op een variant op NLHE.

2 weken later zei JP dat hij een pokersite had gevonden en dat we daar moesten spelen met nepgeld. We vonden dit een goed idee en begonnen op Pokerstars playmoney te busten. JP was de enige van ons 4'en die er iets van kon dus die gaf altijd playmoney aan ons wanneer we gebust waren. Zo ging dit nog even door, maar al gauw verloor ik de interesse in dit spel.

Oktober 2006 - Juli 2007

JP kwam ons vertellen dat we nu konden pokeren met écht geld, omdat ze geld gratis weg gaven op partypoker! Ik geloofde er niets van, omdat ik er niet in geloofde dat men iets 'gratis' weggaven. Het internet is geen liefdadigheidsinstelling. Ik checkte pokernews en inderdaad je kon gratis 50 dollar krijgen als je een formulier invulde en er waren geen addertjes onder het gras. Het enige waar je rekening mee moest houden was het feit dat je de 50 dollar niet kon uitcashen vooraleer je X aantal punten had gehaald, maar dit maakte ons niets uit, want we konden gaan pokeren en ik had weer interesse voor het spelletje.

Over de volgende maanden heb ik een stuk of 6/7 partypoker bonussen verspeeld, omdat er nog geen fatsoenlijke beveiliging was van pokernews zijn kant. Ik vroeg de bonus elke keer opnieuw met een andere naam / email adres en telefoon nr en liet zelfs mijn zusje opgebeld worden. Een hilarisch gesprek ontstond waarin hij vroeg hoe oud mijn zusje was (op dat moment 14 jaar oud) en ze met een piepstemmetje antwoordde: "18 jaar oud meneer". De volgende vragen kon mijn zusje niet eens antwoorden, maar dit bleek ook niet nodig te zijn, want de nieuwe 50 dollar was alweer in aantocht.

Die laatste partypoker bonus dacht ik eindelijk is 'serieus' te spelen met al mijn ervaring in het poker. Ik heb hem opgewerkt naar 300 dollar op paar weken en heb toen voor het eerst na zitten denken wat dit nu eigenlijk betekende. Wat is 300 dollar? Ik besloot te zien hoe ik dit kon uitcashen en zag allemaal termen die me niets zeiden en eentje die ik wel kende. Wire transfer. De kosten vielen goed mee en besluit om te zien of dit wel écht geld was om 100 dollar uit te cashen met een cheque naar me thuis.

2 weken later op een zaterdag zit ik rustig voor mijn computer met een kop thee wanneer mijn vader binnenkomt en zegt dat er een brief aangekomen is voor mij. Ik open hem en zie dat ik een cheque heb ter waarde van 100 dollar en kon mijn ogen niet geloven. 100 DOLLAR GRATIS VAN HET INTERNET! Ik wist niet hoe blij ik was en vertelde meteen mijn ouders dat ik uit het niets 100 dollar heb gekregen van het internet voor het spelen van een spelletje. Hier ging het fout.

Mijn ouders werden boos dat ik moest oppassen, omdat het een gokspel was en dat ik me er beter niet meer mee bezig zou houden. Ik luisterde niet en pakte m'n fiets om met een big smile naar de bank te fietsen en m'n cheque te innen. Uiteindelijk hield ik 58 euro over, maar dat maakte me niet uit. Ik heb geld gewonnen met een spelletje. Dat was het enige wat ik voor ogen zag.

Die dag en zondag heb ik het nog mogen horen. Poker is slecht en verslavend en sinds ik, in de ogen van mijn moeder, verslaafd ben aan de computer zag ze het niet goedkomen. Ik moest stoppen met poker nu het nog kon. Ik verweerde me heftig met alle argumenten die ik maar kon bedenken. "Ik word niet verslaafd mam! Het is maar een spelletje! Ik ga geen geld storten op een site! Als ik niets heb dan stop ik er mee!" Mijn ouders waren er niet gerust op.

Nadat ik uitgecasht had wou niets meer lukken in poker. Ik bleef verliezen op 50NL met 200 dollar en besloot met m'n laatste 50 dollar te blackjacken. 2 bets van 25 dollar versus de dealer! BRING IT ON! Met grote ogen keek ik naar mijn computerscherm toen de dealer blackjack hitte en ik m'n laatste 50 dollar zag verdwijnen...Dit was het dan?

Juli 2007

Naast mijn partypoker activiteiten had ik nog steeds mijn playmoney account op pokerstars en was het JP die wat geld had gestort om te pokeren. Ik, snuif (nick) en JP hadden HET systeem ontwikkelt om de microsngs te beaten. We gaan met z'n 3'en aan dezelfde tafel zitten en zorgen dat we niet tegen elkaar uit komen en proberen zo spot 1 en 2 te krijgen. Dit ging goed voor een paar weken totdat snuif en JP een email van pokerstars ontvingen.

Pokerstars wou graag weten wat hun redenering was bij een aantal handen die ze bijgevoegd hadden. Een uitleg volgde, maar tevergeefs. Beide accounts zijn locked en alle funds van JP zijn in beslag genomen. Bovendien zijn ze life-time banned. Op de 1 of andere manier vonden ze mij niet suspicious en ik had nog steeds mijn pokerstars account ter beschikking. Enige probleem was dat ik nu ook busto was op pokerstars dus gaf ik er niets meer om.

Ik was busto op 2 pokersites en het enige wat ik had was 8 maand degenpokerervaring en een wil om beter te worden. Ik kende niets van externe zaken omtrent poker zoals bankrollmanagement, maar 1 ding wist ik zeker. Het is genoeg geweest. Of we gaan ervoor vechten en we maken er iets van of we gaan er mee stoppen. Ik weiger 1 van de miljoenen te zijn en weet dat ik beter ben. Er was alleen 1 zaak waar ik aan moest werken en dat was een nieuwe bankroll zoeken. Toen kwam Tony G om de hoek kijken om me uit de brand te helpen.

Op de ipoker skin van Tony G kon je via pokernews 30 dollar gratis krijgen en toen heb ik voor mezelf besloten dat we er voor gaan of we stoppen er mee. Ik weiger mijn tijd te verdoen met marginaal poker te spelen en niets te verdienen of bedragen te winnen die het aantal uur invested niet waard zijn. Ik wil meer en ga ervoor. Ship the 30 dollars tbh!

Paar dagen later waren de 30 dollars gerealiseerd en konden we weer van scratch beginnen en hoe beter dan meteen naar 200NL headsup te gaan en tegen iemand te spelen die met 800 dollar zit. Die kerel weet sowieso wanneer hij moet folden en op die manier kan ik gemakkelijk mijn bankroll uitbreiden om zo 10NL te kunnen grinden.

Tot op dit moment had ik nooit zo hoog gespeeld. Ik zorgde er altijd voor dat ik met heel mijn bankroll aan tafel zat, omdat ik op die manier het snelst geld kon verdienen toch? 150 br is 3x50NL. Dan win je tenminste veel 200NL was iets anders. Zoveel geld had ik niet eens, maar ik ging er van uit dat ik het wel even ging fixen.

Ik ging zitten en postte de big blind...

Ik krijg rags en hij raiset waarop ik besluit te folden. Geen zin om mijn bankroll op het spel te zetten met een supermarginale hand.
    2e hand krijg ik AKo en ik besluit een kleine raise naar 5 dollar te maken om hem mee te lokken, want dit was dé hand. Beter ging ik niet krijgen vooraleer ik busto was dus hiermee zou het moeten gebeuren. Tot mijn grote verbazing raisede hij naar 15 dollar en hoefte ik geen 2x naar de denken of ik fistpumpclickte de all-in knop en kreeg een instant call.

Queens. Een coinflip die zou uitmaken wat er met poker voor mij zou gebeuren. De flop bracht lage kaarten en een misselijkmakend gevoel begon me parten te spelen. Het kon toch niet zijn dat het hiermee voorbij was? Turn was wederom air en ik zag het al niet meer zitten. Dit was het dan en ik stond al op om weg te lopen van de pc toen ik opeens de chips mijn kant op zag schuiven. Ik begreep het niet en keek naar de river: A.

Een gevoel van blijdschap en euforie kwam in de plaats van de misselijkheid en ik juichde: "We're back in business!". Een bankroll van 60 dollar en nog 40 dollar te gaan om een fatsoenlijke bankroll te hebben om 10NL te grinden. Moet erbij vermelden dat ik tegen nu wel een vaag idee had van bankroll management in de zin van dat ik wist dat ik niet met heel mijn bankroll aan tafel zou moeten zitten maar wat geld achter de hand moest houden.

<Het is raar als je er over nadenkt en erover schrijft wat voor een belangrijke coinflip dit was. Wat zou er gebeurd zijn moest ik deze verloren hebben? Had ik nooit meer gepokert? Bleef ik sukkelen met free bankrolls en zou ik de moed verloren hebben om hogerop te klimmen? Vragen waar ik geen antwoord op heb en die ik toch interessant vind.>

Met 60 dollar in de hand ging ik nadenken hoe ik het snelst nog 40 dollar kon verdienen en kwam al gauw tot de conclusie dat dat 1 buyin is op 50NL. Waar verdien je deze het snelst? Heads-up en zo waren we dus beland op een 50NL tafel met 1 buyin en 10 dollar behind. Al gauw kwam er iemand zitten die met 50 dollar inkocht en we begonnen te spelen.

---- Hier weet ik niet meer hoe ik won, maar kan ik wel vertellen dat ik op het eind van de dag met 120 dollar eindigde. Dit houd ik jullie tegoed en zal ik wel aanpassen als ik op kot ben, omdat ik die normaal gezien nog in HEM heb zitten. ----

Ik was geslaagd in m'n opzet om een 10NL bankroll bij elkaar te spelen en kon beginnen aan mijn quest om hero te worden. Met een goed gevoel ging ik slapen. Morgen zou een belangrijke dag worden...

Mijn ervaring in cashgames

geC/P't van mijn blog uit mijn 'experimenteer' periode op Partypoker:

"Na alle pech en badbeats op de cashtables ging ik toch maar weer is op een 25NL tafel zitten en met succes. Na wat random handjes te winnen en te verliezen kreeg ik op de big bling 46o en callde een raise van 3bb en flopte een open end straight draw. De hand is hier na te lezen: Poker hand played on PartyPoker with a pot size of $45.34 - Pokerhand.org "

Dit is een typisch voorbeeld van hoe onwetend ik eigenlijk was. Ik kon er weinig van, maar het enige wat ik hier mee wou bewerkstelligen was een idee krijgen van hoe het was om met geld te spelen. Die ervaring zou me later wel helpen om gemakkelijk te stijgen in stakes.

Juli 2007

Met frisse moed stond ik op. Ik wist wat me te doen stond. "Get rich or die tryin'" zoals 50 het altijd mooi kon verwoorden in z'n clips. Om dat te bewerkstelligen zou ik rustig 10NL moeten gaan grinden en zou ik eraan beginnen. Om mijn werk bij te houden was er de mogelijkheid om Pokertracker 2 of Pokeroffice te gebruiken. Ik opteerde voor Pokeroffice, omdat dit er 'mooier' uit zag. Boy was I wrong...

Halverwege juli ben ik dus begonnen met mijn 110 dollar bankroll op 10NL. Een week later had ik 215 dollar en speelde ik sporadisch een toernooitje voor de afwisseling. Vond dat wel aangenaam om 's avonds bij een film gewoon een toernooi op te zetten. De donkaments waren toch easy. Je fold alles behalve AA/QQ/KK en shovet en je wacht gewoon op double ups. Wie kan dat niet toch?

20 juli 2007

Deze dag zal ik nooit vergeten. Dit was de dag waarop alles zou lukken en ik zou het pas weten tegen 12 uur 's avonds. Die avond ging ik als vanouds weer een MTT spelen en ik had al een favoriet. De $2.500 guaranteed met een buyin van $5,50 dollar. Rond de 400 man en een eerste prijs van rond de 600 dollar. Wat heb je meer nodig als een beginneling in poker.

4 en een half uur nadat het toernooi gestart was zat ik als een bezetene te shaken voor de computer. Ik had mijn eerste toernooioverwinning. Al mijn vrienden moesten het aanhoren op msn. Ik heb 625 dollar gewonnen. Ik ging naar beneden waar mijn ouders nog een film zaten te kijken en kon mijn blijdschap niet op. "Mama!! Papa! ik heb 625 dollar gewonnen met een pokertoernooi!!". De blijdschap van een 10-jarige was er niets bij.

Screenshot van de lobby van het $2.500 dollar toernooi dat ik geshipt had. Nickname: curnat

In al mijn euforie was ik blind voor de furie die de ogen van mijn ouders uitstraalden. "We hadden je gevraagd te stoppen met poker. Waarom luister je niet naar ons?" Ik had er geen oor aan. Dit was MIJN avond. Die nacht heb ik pas rond 4 uur een oog dicht gedaan. Zo'n adrenaline rush kon de beste rollercoaster me niet geven. Ik wou meer!

De rest van de maand bleef ik 10NL grinden en tot mijn verbazing ging dit goed. Ik begon er al aan te denken om naar 20NL te gaan, maar ik vond dat ik weer iets nodig had om mezelf de motivatie te geven hiermee door te gaan. Met een bankroll van 825 dollar kan je heel wat doen en ik bedacht het volgende: Als ik iets kan kopen wat ik kan vasthouden en echt trots op zijn dan zal dat genoeg motivatie geven om er mee door te gaan.

Op een dag wist ik het. Ik wou een echt mannenhorloge. Niet zo maar 1, maar een echt zwitsers horloge van een A merk. Mijn ma had een Cartier en een Tag Heuer dus het eerst waar ik naar keek was een Tag Heuer, maar die waren nog iets duurder als ik verwacht had. Met mijn bankroll ging dit niet lukken en ik begon verder te zoeken. Ik wist perfect wat ik wou wat mijn zoektocht normaal gezien gemakkelijker had moeten maken. Integendeel. Blijkbaar had ik een dure smaak, want elk horloge dat ik mooi vond was meer als 1k euro. Totdat ik op een gegeven moment Tissot zag en 1 horloge viel me meteen op. Dit was hem. Met een prijs van 450 euro viel hij perfect te betalen met de toernooiwinst en toen wist ik 100% zeker dat die van mij was.

Augustus 2007

Mijn bankroll was op een kleine 2 maand van 30 dollar naar 1000 dollar gegroeid en heb toen ook de moeite genomen om 800 dollar uit te cashen voor de aanschaf van mijn horloge en wat andere spullen.

Ik werkte reeds op de luchthaven te Zaventem en hier waren ook een aantal winkels met luxemerken voor horloges. Hier heb ik hem toen aangekocht met 21% BTW korting Wat een voordelen om op de luchthaven te werken

Mijn tissot

Ik heb toen ook de moeite genomen om van mijn handen op Tony G een grafiek te maken in Pokeroffice om mijn vorderingen te volgen.

Zoals je duidelijk kan zien is die eerste sprong mijn 200NLHU en 50NLHU actie om dan rustig 10NL te grinden. Rond dit moment werd het mogelijk voor mij om alles uit te cashen en besloot ik naar everest te gaan via de promotie van 2+2. Hier kreeg je 200 dollar bonus en 5 pokerboeken naar keuze.

Met 200 dollar op moneybookers, een nieuw horloge aan m'n pols en frisse moed stortte ik mijn schamele bankroll op everest om aan een nieuw avontuur te beginnen...

Augustus 2007 pt.2

Een serieus gesprek met mijn ouders was aan de orde. Heb een duur horloge gekocht met pokergeld en hier moest het mee stoppen, want je kan niet blijven winnen was de motivering van mijn ouders. Ik heb ze alles uitgelegd wat ik wist van poker en we hebben een aantal regels afgesproken, omdat mijn ouders inzagen dat ze er me niet van weg konden houden.

Deze afspraken waren:
    - studies mogen geen hinder ondervinden
    - moet sociaal blijven en niet achter mijn pc verdwijnen
    - nooit geld storten op een pokersite
    - alles transparant houden

deze regels heb ik zelf voorgesteld om mijn ouders gerust te stellen en ze konden het met pijn in het hart accepteren. Dit was een gemengd gevoel voor hun, want ze bleven het spel haten, maar konden wel inzien dat ik mijn leven er niet voor zou verpesten. Ook door het transparant te houden konden mijn ouders perfect zien wat er gebeurde in het poker.

Met deze nieuwe regels en mijn 200 dollar op everest begon ik aan een nieuwe episode in mijn prille pokercarriëre. Dit ging allesbehalve hoe ik hoopte dat het zou gaan. Ik had een bonus van 200 dollar die goed te clearen was vanaf 25NL en niet vanaf 10NL en daar bovenop verloor ik vrij gauw 6 buyins op 10NL. Mijn bankroll was nog 140 dollar en er moest iets veranderen.

Ik nam een drastische beslissing en besloot om 25NL te spelen, omdat ik vond dat ik mijn spel niet optimaal kon spelen op 10NL. Er werd teveel gecalled en ik blufte teveel. Dit werkte gewoon niet op 10NL en op 25NL zag ik dat de games iets tighter werden waardoor mijn speelstijl beter zou werken. Enige probleem was wederom mijn bankroll. Ik had nog maar een kleine 6 buyins en dat is veels te weinig dus ik besloot dat ik een stop-loss voor 25NL had van 2 buyins. Op die manier zou ik in het slechtste geval eindigen met 100 dollar en kon ik opnieuw rustig beginnen op 10NL. Hier moet ik bij vermelden dat ik al een back-up had op Ultimatebet van 50 dollar via YPC en deze zou ik dan eerst proberen uit te cashen om terug 150 dollar te hebben.

25NL it is en ik nam weer een risico die ik wel overwogen had, omdat ik vrij zeker was dat ik 25NL kon beaten en mits beetje normaal runnen ik geen problemen zou ondervinden. Die problemen waren wel het laatste wat ik zou ondervinden deze maand. De maand verliep zo goed dat ik na 18 dagen 25NL spelen mijn bankroll had verviervoudigd. Mijn grafiek van deze 18 dagen zag er als volgt uit:

Op het eind van augustus stond ik terug waar ik een maand geleden was. 1000 dollar.

September 2007

Met het geluk aan mijn zijde en de gedachte dat ik de koning van de wereld was ging ik door met het grinden van 25NL op Everest en begon ik ook wat 50NL te spelen. Mijn bankroll liet het toe en vond het belangrijk om ervaring op te doen. Ik heb ervaring altijd het belangrijkste gevonden in poker. Als je zelf zaken ondervindt kan je er over nadenken en de volgende keer anticiperen en de juiste beslissing nemen. Boeken kunnen je dit niet leren. Op deze manier forceer ik me ook om zelf bezig te zijn met mijn spel en deze te verbeteren.

Deze maand ging niet zoals de vorige. Mijn heater was voorbij en op 50NL merk je toch al gauw dat er een wereld van verschil is met 25NL. De gameflow is anders. Mensen zijn agressiever. Limpen werkt niet. Er is werk aan de winkel en ik begon me af te vragen hoe dit op te lossen. Cardrunners was populair, maar ik geloofde niet zozeer in het concept van video's zien en de kostprijs was te hoog in mijn ogen. Ik zou het op mijn manier oplossen en zelf wel een manier vinden om 50NL te verslaan. Dit zou misschien langer duren, maar ik wou op dit moment geen geld verspillen (lees: investeren, maar op dat moment vond ik het verspillen) aan externe zaken om mijn spel te verbeteren. Pokerfora boeide me niet veel, behalve dat vrij nieuwe 9lives.poker forum.

Het probleem met 9lives was dat het niveau er niet hoog was en er waren weinig leden. Ik zou hier weinig hulp kunnen zoeken om mijn spel te verbeteren en heb toen een account gemaakt op pokernews, maar die mensen konden me zo weinig interesseren dat ik nooit de moeite heb genomen om hier actief te worden. Nee, 9lives.poker zou m'n thuis worden en daar zou het bij blijven.

In september heb ik ook de overstap gemaakt van Pokeroffice naar PT2, omdat deze vrijwel overal aangeraden werd. Stabieler, sneller en beter. 3 woorden waar je al voor minder zou gaan overstappen. Het duurde even voordat ik de software onder de knie had, maar vanaf dan was het een piece of cake en zeer aangenaam om mee te werken.

Op het eind van de maand had ik 7k handen 25NL en 7k handen 50NL gespeeld met de volgende grafiek als resultaat:

Mijn bankroll was op dit moment al een 1.5k en we zouden doorgaan.

Oktober 2007

Met een bankroll van 1.500 dollar ging ik proberen mijn bankroll zoveel mogelijk uit te breiden om een grotere buffer te hebben voor 50NL. Dit ging ik verwezenlijken op de volgende manieren:

- 50NL blijven spelen
    - PSO bonus spelen op wingows
    - bonus van everest vrijspelen

Deze hele maand heb ik 50NL gespeeld. Dit was met 2 redenen. Ik wou beter worden op 50NL en de punten gingen veel sneller op 50NL dan op 25NL. Op die manier als ik break-even zou runnen (wat vaak gebeurde) zou ik toch aan de eind van de rit winnen, vanwege m'n bonus. De swings waren vrij groot deze maand voor mijn gevoel en dit was een vrije moeilijke maand. Had ook niet het meeste geluk dat je kon hebben op 50NL met de volgende handen ter illustratie:

Poker hand played on Everest Poker with a pot size of $117.70 - Pokerhand.org
    Poker hand played on Everest Poker with a pot size of $89.80 - Pokerhand.org
    Poker hand played on Everest Poker with a pot size of $66.34 - Pokerhand.org
    Poker hand played on Everest Poker with a pot size of $45.20 - Pokerhand.org

Zoals je kon zien had ik nog steeds enorme leaks en het positieve was dat ik dit wist en dat er iets gedaan aan moest worden. Het enige probleem wat ik nog had was deze te herkennen. Heel deze procedure van leaks lokaliseren en verbeteren heeft me een jaar gekost denk ik, maar heb ik wel op mezelf gedaan. Dit wordt later nog duidelijker. Wat wel duidelijk is dat ik niet het geluk aan mijn kant had en dit als zeer naar ervaarde. Ik wou op dit moment veels te veel en was nog lang niet goed genoeg. Gelukkig heb ik de moed nooit opgegeven.

Deze maand zat ik ook sporadisch op 100NL FR met 50bb om punten te grinden wat verbazingwekkend genoeg nog werkte ook.

Deze maand zag mijn grafiek er als volgt uit:

Mijn grafiek tot nu toe zag er als volgt uit en vind ik nog steeds vrij indrukwekkend:

Laatst gewijzigd door CuRv3; 3 juni 2009 om 20:56

Approved 9-lifer Ether's schermafbeelding
    iTrader
    0

Fail

Nu ja, ben wel benieuwd eigenlijk curve!

Member FrAnt1c's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ether Bekijk bericht

Fail

Nu ja, ben wel benieuwd eigenlijk curve!

² benieuwd though...

Banned hystrix's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Ik denk dat zen 5000'ste post zen verhaal wordt, wat hij nu is aan't typen en post 4999 slechts de inleiding is...

Approved 9-lifer botchla's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Ook niet veel zin om te studeren Nathan? Anyway wel interested in een read . Als er nog mensen zich vervelen tijdens de blok: TuckerMax.com is ook een toffe read

Member dewey's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    5k posts ... ge zou beter een vat geven

Member kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    [ ] hero
    [ ] 5000 posts
    [x] zero

Member Hellrabbit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    voorlopig ook enkel maar de zero-variant van het verhaal gelezen tbh

Member Dozzeh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kakature Bekijk bericht
    [ ] hero
    [ ] 5000 posts
    [x] zero
    ²

tl;dr

Member St3vain's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    sneller type curve moet nog studere

Approved 9-lifer noreeeee's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    2
    lol blackjack

Member FrAnt1c's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    [x]100 DOLLAR GRATIS VAN HET INTERNET!

Member
    iTrader
    0
    Post ook maar wa pics van uw zuske!

Member gilius_caesar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ²nd

nice read btw

Member Pvt.Poep's schermafbeelding
    iTrader
    0
    plezant om te lezen in den blok

Member viewer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    heeft er al iemand een optie op de verfilming?

Member
    iTrader
    0
    Leuk verhaal tot zover!

We want more!

Member Santa's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sh1b Bekijk bericht
    Post ook maar wa pics van uw zuske!
    Pedothread

Approved 9-lifer Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CuRv3 Bekijk bericht
    100 DOLLAR GRATIS VAN HET INTERNET! Ik wist niet hoe blij ik was en vertelde meteen mijn ouders dat ik uit het niets 100 dollar heb gekregen van het internet voor het spelen van een spelletje. Hier ging het fout.
    Sounds familiar

Member CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Juli 2007

Naast mijn partypoker activiteiten had ik nog steeds mijn playmoney account op pokerstars en was het JP die wat geld had gestort om te pokeren. Ik, snuif (nick) en JP hadden HET systeem ontwikkelt om de microsngs te beaten. We gaan met z'n 3'en aan dezelfde tafel zitten en zorgen dat we niet tegen elkaar uit komen en proberen zo spot 1 en 2 te krijgen. Dit ging goed voor een paar weken totdat snuif en JP een email van pokerstars ontvingen.

Pokerstars wou graag weten wat hun redenering was bij een aantal handen die ze bijgevoegd hadden. Een uitleg volgde, maar tevergeefs. Beide accounts zijn locked en alle funds van JP zijn in beslag genomen. Bovendien zijn ze life-time banned. Op de 1 of andere manier vonden ze mij niet suspicious en ik had nog steeds mijn pokerstars account ter beschikking. Enige probleem was dat ik nu ook busto was op pokerstars dus gaf ik er niets meer om.

Ik was busto op 2 pokersites en het enige wat ik had was 8 maand degenpokerervaring en een wil om beter te worden. Ik kende niets van externe zaken omtrent poker zoals bankrollmanagement, maar 1 ding wist ik zeker. Het is genoeg geweest. Of we gaan ervoor vechten en we maken er iets van of we gaan er mee stoppen. Ik weiger 1 van de miljoenen te zijn en weet dat ik beter ben. Er was alleen 1 zaak waar ik aan moest werken en dat was een nieuwe bankroll zoeken. Toen kwam Tony G om de hoek kijken om me uit de brand te helpen.

Op de ipoker skin van Tony G kon je via pokernews 30 dollar gratis krijgen en toen heb ik voor mezelf besloten dat we er voor gaan of we stoppen er mee. Ik weiger mijn tijd te verdoen met marginaal poker te spelen en niets te verdienen of bedragen te winnen die het aantal uur invested niet waard zijn. Ik wil meer en ga ervoor. Ship the 30 dollars tbh!

Paar dagen later waren de 30 dollars gerealiseerd en konden we weer van scratch beginnen en hoe beter dan meteen naar 200NL headsup te gaan en tegen iemand te spelen die met 800 dollar zit. Die kerel weet sowieso wanneer hij moet folden en op die manier kan ik gemakkelijk mijn bankroll uitbreiden om zo 10NL te kunnen grinden.

Tot op dit moment had ik nooit zo hoog gespeeld. Ik zorgde er altijd voor dat ik met heel mijn bankroll aan tafel zat, omdat ik op die manier het snelst geld kon verdienen toch? 150 br is 3x50NL. Dan win je tenminste veel 200NL was iets anders. Zoveel geld had ik niet eens, maar ik ging er van uit dat ik het wel even ging fixen.

Ik ging zitten en postte de big blind...

Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten