Pagina 8 van 12 EersteEerste ... 456789101112 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 160 van 222
    Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xackitt Bekijk bericht
    'Word ik' is zonder t btw.
    weet ik wel, normaal maak ik zo'n fout nooit, moet wel heel erg verstrooid geweest zijn.

mijn negreanu-voorbeeld --> ok 'k was mis

Curv: speel jij vaak tournaments? En speel je ze vooral voor de lol tussendoor, of neem je ze even "serieus" als de cashgames.

Member CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    tijdje wel gespeeld de duurdere toernooien op UB (komt nog in verhaal), maar eigenlijk geen tijd voor en als ik er dan toch 1 speel is het voor het plezier

Approved 9-lifer botchla's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Seg nathan wneer begint gij met uw examens?

iTrader
    9 (91%)
    maandag m'n eerste :/

Approved 9-lifer Ether's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Morgen m'n laatste

Approved 9-lifer botchla's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Ik ook maandag eerste, dan een week niks.. en dan 5 achter elkaar :f

Member Matja's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ether Bekijk bericht
    Morgen m'n laatste
    dikke ²

Member Zeal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ether Bekijk bericht
    Hoe lang speel jij eigenlijk al poker zeal?
    januari 2007 met playmoney op partypoker begonnen

Member Bobby.Digital's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mooi verhaal curve, you've come a long way!

Kheb zelf een gelijkaardig verhaal in feite. Begonnen met niks, mooi opgebouwd, alles verspeeld. Dan een jaar geleden 50$ GEKREGEN van fizzy (waarvoor nog steeds dank!), en dat toch opgewerkt naar iets moois.

Member viewer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    en zijde nu al hero?

Member FrAnt1c's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bobby.Digital Bekijk bericht
    Mooi verhaal curve, you've come a long way!

Kheb zelf een gelijkaardig verhaal in feite. Begonnen met niks, mooi opgebouwd, alles verspeeld. Dan een jaar geleden 50$ GEKREGEN van fizzy (waarvoor nog steeds dank!), en dat toch opgewerkt naar iets moois.
    Hebde de 50 dorrah al teruggegeven aan nonkel fizzy?

iTrader
    0
    Hij moet ze niemeer hebben, maar wilt wel een helft van m'n winst, das toch iets teveel vant goeie

Neenee, tis een echte heer!
    Nog eens merci fizzy!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viewer Bekijk bericht
    en zijde nu al hero?
    M'n mama zegt van wel!

Member Eagle`'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Leuk verhaal om te lezen, van kwajonges streken naar lucky shot, naar constant je spel te verbeteren en te leren uit fouten. Stukje van "of wel maak ik er iets van ofwel stop ik er mee", "ik wil niet 1 van de 1000000" en gesprek met de ouders geven wel extra kracht en gezonde tegenwerking aan het ganse epistel. Tis geen hollywood verhaal met we zijn broke we lenen 2 grand we trekken hier wa verder de I-15 richting Golden Nugget op en winnen 1mil tourn. out of nowhere. Als poker louter luck was dan kwamen er niet zo dikwijls dezelfde namen voor aan de final tables waarsch. Ma bon das ook niks nieuws voor jullie omdat te horen

Paar vraagjes aan de thread starter:

Hoeveel uren speel je momenteel per dag ?
    Heb je tot nogtoe je bankroll enkel en alleen maar opgebouwd met freerolls of heb
    je ooit echt geld gestort ?
    Had je je freerolls opgespeeld zonder succes zou je dan effectief gestopt zijn ?
    Hoe oud ben je en wat doe je momenteel (nog studeren, reeds werken) ?

Spelers van jou/jullie niveau, zitten jullie constant met odds ratio's genre HSP (en andere events op TV) in jullie hoofd van ik heb deze hole cards in men handen dit is de flop, ik heb zoveel percent kans om als winnaar uit de bus te komen, of er is exact zoveel percent kans dat die kaart nog valt ?

Alvast sorry to bother

Member gilius_caesar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    freerolls =/= free rolls

Hetgeen constant in 'onze' hoofden zit, is meer de hand van de tegenstander en wat de move is met de hoogste EV. odds en outs zijn daar een deel van, maar ik denk dat de meesten vrij automatisch weten hoeveels outs ze hebben en welke odds ze ongeveer krijgen...

iTrader
    9 (91%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eagle` Bekijk bericht
    Hoeveel uren speel je momenteel per dag ?
    Heb je tot nogtoe je bankroll enkel en alleen maar opgebouwd met freerolls of heb
    je ooit echt geld gestort ?
    Had je je freerolls opgespeeld zonder succes zou je dan effectief gestopt zijn ?
    Hoe oud ben je en wat doe je momenteel (nog studeren, reeds werken) ?

Spelers van jou/jullie niveau, zitten jullie constant met odds ratio's genre HSP (en andere events op TV) in jullie hoofd van ik heb deze hole cards in men handen dit is de flop, ik heb zoveel percent kans om als winnaar uit de bus te komen, of er is exact zoveel percent kans dat die kaart nog valt ?

Alvast sorry to bother
    1. Ik kom gemiddeld aan 10 - 15 uur per maand wat niet veel is

2. Ben begonnen hoe ik het hier beschreven heb en heb nooit gestort. Dit is ook 1 van de voorwaarde die ik aan m'n ouders heb gegeven en ook trots op ben dat ik het nooit gedaan heb. Alles wat ik heb gemaakt komt uit het niets.

3. Misschien wel ja dat weet ik niet en heb ik ook ergens een kleine stukje aan gewijd. Als ik hierover reflecteerde was het misschien toch heel anders geweest moest ik die coinflip verloren hebben.

4. Ben 22 en studeer nog.

5. Nee ik ben iemand die meer op het gevoel vertrouwt. Nu het is wel zo dat ik automatisch weet (zoals gillius al zei) wanneer een situatie +EV of -EV is, maar heb daar nooit echt over gelezen ofzo. Vraag me ook geen berekeningen te maken

Member Eagle`'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    15 uur per maand, wow das een marginaal getal, ik had me echt andere hoeveelheden voorgesteld.

Als ik me nog goed herinner, beschouw je het nu als een vervanging van een vakantiejob, ben je van plan om er meer tijd in te spenderen eens je je studies afgerond hebt ? Zijn er hier mensen die het semi of pro spelen momenteel.

Ikzelf speel meestal 10$ cash games met vrienden, en heb zowat de neiging met zowat elke kaarten naar de flop te gaan, ik fold amper preflop. Spelen de meesten van jullie enkel premiums hands, suited, etc. of hangt die echt af van de speelsituatie ? Als ge durrr zag spelen tot HSP aflevering 5-6? was bijna alles goed genoeg ma goed ander niveau natuurlijk

Heb soms ook de neiging om flop draws te slow playen en te checken bij weinig bet actie, om dan het dan achteraf af te leggen. Betten jullie steeds no matter what of zijn er hier nog die soms die zo eindigen

EV is expected value I suppose, ben nu geen echte poker noob meer te noemen, maar tis soms wel wat gepuzzel op dit gedeelte van het forum
    ik veronderstel dat jullie hiermee bedoelen dat je altijd streeft naar er meer uithalen dan er zelf instoppen ?

Hoe verschillend is jullie game als je online speelt in vrgl met live games? En als je veelal met steeds dezelfde mensen speelt, begin je na verloop van tijd wel hun psychology te doorgronden, hoe moeilijk is dit online met steeds andere spelers aan tafel ?

Once again sorry voor de vele vragen, maar poker is eigenlijk super interessant omdat er zoveel bij komt kijken strategie, psychologisch,.. ma bon da moet ik jullie wrs niet vertellen
    Laatst gewijzigd door Eagle`; 6 juni 2009 om 09:47

iTrader
    9 (91%)
    Ik heb een hele nuchtere kijk op poker en zie het gewoon als vervanging voor mijn weekendwerk / vakantiewerk. Waarom ik zo weinig handen speel is omdat ik er weinig zin in heb om te spelen als ik op kot zit met vrienden. Er zijn genoeg andere zaken die je dan doet.

Meeste mensen spelen tussen de 17 - 22% van hun handen. (Die stats zijn allemaal te herzien via HEM of PT dat je moet aankopen)

Ja je probeert altijd situaties aan te gaan waarin je een positieve verwachtingswaarde hebt. 0EV situaties zijn er ook, maar die kunnen toch positief zijn, omdat je nog folding equity ook hebt. (AK vs QQ pfai bijv. en als jij shovet pf met AK dan fold die met QQ soms, omdat hij schrik heeft dat je AA/KK heeft en dan win je ook al is het 50/50)

Live speel ik alleen maar met vrienden voor 5 euro en dat is quasi elke hand spelen en verliezen =)

Vanaf je hoger begint te spelen (online) kom je vaak dezelfde spelers tegen en dan begin je wel wat tegen elkaar te spelen. Soms heb je mutual respect en zorg je dat je gewoon tegen de fish speelt ipv tegen elkaar, maar er zijn ook een paar regs die daar niet over nadenken en toch 1on1 willen komen dan krijg je wel hardere situaties met veel actie.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CuRv3 Bekijk bericht
    zie het gewoon als vervanging voor mijn weekendwerk / vakantiewerk.
    Dat snap ik toch niet zo goed. Als je toch maar 15 uur per maand pokert kun je toch gemakkelijk een vakantiejob doen? Dan heb je double money! En als ge eens drie weken mooi doorwerkt kunt ge 3 k of meer verdienen, da wordt toch al moeilijk om te verdienen met 3 weken pokeren...

En een vakantiejob doet ge toch ook voor andere redenen. Al is het maar om op uw CV te zetten, want werkgevers vragen daarnaar aangezien ge nog geen andere werkervaring zult kunnen voorleggen.

Member ClayDavis's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clubje Bekijk bericht
    Dat snap ik toch niet zo goed. Als je toch maar 15 uur per maand pokert kun je toch gemakkelijk een vakantiejob doen? Dan heb je double money! En als ge eens drie weken mooi doorwerkt kunt ge 3 k of meer verdienen, da wordt toch al moeilijk om te verdienen met 3 weken pokeren...

En een vakantiejob doet ge toch ook voor andere redenen. Al is het maar om op uw CV te zetten, want werkgevers vragen daarnaar aangezien ge nog geen andere werkervaring zult kunnen voorleggen.
    Niet iedereen vind zijn CV belangrijk clubje. Ik weet niet hoe het met Curve zit maar voor mezelf heb ik na één semester besloten dat onderscheiding halen het niet waard was, en mij opsluiten voor grote hélemaal niet. En 3K op een vakantiejob? SIGN ME UP PUHLEAZ. Waarom zou je de beste jaren van je leven spenderen aan een goed gevuld CV of 10-15k spaargeld? Ik heb voor mezelf uitgemaakt dat het nu te leven is en niet over de volgende 45 jaar.

Ik spreek natuurlijk niet voor Curve maar ik vermoed dat hij zo een ingesteldheid heeft van "Ik betaal zowat al mijn luxe met playin' da pokerz! voor 15u in de maand en ik ben gelukkig én het is relatief easy" waarom zou ik mij dan in godsnaam gaan afbeulen op een weekendjob.

Tevens zijn bepaalde pokereigenschappen volgens mij wel nuttig op de werkvloer en haal je daar later wel voordeel uit. (pokereigenschappen die ik zelf ontbreek :P)
    The only way not to be a hypocrite is by not having any principles

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten