1,712,304 games 0.015 secs 114,153,600 games/sec
Board:
Dead:
equity win tie pots won pots tied
Hand 0: 59.060% 58.84% 00.22% 1007468 3824.00 { AsKd }
Hand 1: 40.940% 40.72% 00.22% 697188 3824.00 { 6h4h }
Iemand die 60% van zijn handen speelt (VPIP) en 40% van die handen zelf opent (PFR).
Tip: Speel 2 tafels, leer je villains kennen.
Wanneer je, je begint te vervelen open een derde tafel en later eventueel nog een vierde.
Als je +4 speelt ga je niks leren maar knopjes duwen.
Teveel showdowns zien of teveel dead money laten liggen.
een beetje de betweter gaan uithangen en ni weten waar 't over gaat.
Kewl, hier gaan we weer ... had beter moeten weten dan iets "constructiefs" te proberen posten hier.
xx/xx is meestal bedoelt als vpip/pfr en aan zijn posts te zien is het best mogelijk dat hij dat niet weet
Maar als iemand hem zegt om te 12tablen is dat allemaal leuk ...
Sorry demigoden![]()
Je moet het in de context bekijken eh.
Prastepius klaagt dat hij AKo tegen 64s verliest, ik zeg dat het een 60/40 sitatue is en bedoel daarmee dat het niet abnormaal is dat je zoiets verliest. 60% kans
En sit and go's multitablen is iets heel anders dan cashtables te multitablen. En als je tafels overlappen zie je je beats niet (of minder) en in het geval van Prastepius denk ik dat dat wel een goed idee is.
btw, 12 was maar een nummer, je moet zelf zien hoeveel je er aan kan. Maar als je 1 tafel speelt en begint te tilten bij een verloren 60/40 kan je beter terug gaan cashgamen.
PSN - Vinho_Santos
Beginnen met poker zonder geld te investeren?
Ontvang GRATIS 50$ via PokerStrategy
PM voor meer info.
tilt
Prastepius heeft al 24u geen bad beat gehad. Reden voor 'n feestje?
Omdat Xilver het niet blijkt door te hebben:
Dat is inclusief uitlokken van flame...Bon, ben dat gekibbel hier grondig beu. Volgende posts die mij niet aanstaan krijgen infractions. Ik ga niemand meer individueel waarschuwen. Newbies/'regulars'/mensen die minder posten, maakt niet uit. Ofwel gedraagt ge u volgens de regels, ofwel incasseert ge infractions.
En denk niet dat ik subtiel sarcasme, trollposts of levels niet doorheb.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)