Pagina 120 van 422 EersteEerste ... 2070110116117118119120121122123124130170220 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.786 t/m 1.800 van 6321

Discussie: Uitlaat

Member mari's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    OPLA eel men maand winst drdoor tege ne UBERFISH op 2tafels 300NL, gg break even motnh

Approved 9-lifer Ether's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s.i.m.o.n Bekijk bericht
    Fuck net sessie met +7 afgesloten waar het 10 minuten ervoor nog +34 was. Allin gaan met nutflushdraw tegen callingstation is no good blijkbaar. 2 handjes later krijgt diezelfde fag KK tegen mijn 99. Achja alle winst is goed zeker?
    Alst een callingstation is moe je juist niet all-in gaan met een semi-bluff é slimmerik
    FC Bruges

Member Djouls's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    ² what Ether said.

Gewoon betere spot zoeken lol..
    Overreaction is my only reaction,which only sets off a chain reaction

http://mylifeonthegrind.blogspot.com/

Member Alwinp's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Gecalled worden met j/10. Typisch, heb da ook al een paar keer gehad.
    O o O

Member smile and die's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    fcking fcking homegames
    ik blijf echt verliezen tegen de grootste idioten he

homegame blinds 1-1
    villain 1 raised naar 8, villain 2 called, hero AI met 50
    Ik wist dat ik beste hand had en moest ik gwn de call maken zou ik bij elke JQKA op het board in moeilijkheden zijn.
    Villain 1 fold, villain 2 called en shows pocket 8
    Flop: 456
    Turn:9
    River: A FUCKING 7...

Ipv op 110 wortelen staat ge dan op 0, en dat blijft maar gebeuren he -.-

Enkele handjes ervoor: AT vs KQ, flop AKQ, villain gaat op flop AI met 33 in een pot van 30, moet ik altijd callen denk ik? TP cava kicker + str draw, am i right?

En een derde handje: dealer gooit mijn card om een J, en ik krijg er een A bij dus ik besluit ze te houden ( ervoor net hetzelfde met een K die omviel, en ik krijg er een A bij, 2 x bij mijn zo goed als 2 beste handen op de avond) villain 1 raised naar 6, ik heb een stack van +/- 40 en wou best wel voor mijn stack spelen met die hand, ik raise naar 20, villain pushed en ik moet natuurlijk callen, villain showed pocket T
    Wat kan villain nu in godsnaam denken dat ik heb? hij zegt, ik zet u op AJ of JJ en toch pushed hij, ik snap niet dat hij 2/3 van zijn stack op het spel wil zetten voor ofwel een coinflip ofwel indien ik toch JJ zou showen een 5 tegen 1 , ik vond het dus een slechte AI van hem, delen jullie die mening of niet?
    CoD-PrO

Member diggie's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smile and die Bekijk bericht
    fcking fcking homegames
    ik blijf echt verliezen tegen de grootste idioten he

homegame blinds 1-1
    villain 1 raised naar 8, villain 2 called, hero AI met 50
    Ik wist dat ik beste hand had en moest ik gwn de call maken zou ik bij elke JQKA op het board in moeilijkheden zijn.
    Villain 1 fold, villain 2 called en shows pocket 8
    Flop: 456
    Turn:9
    River: A FUCKING 7...

Ipv op 110 wortelen staat ge dan op 0, en dat blijft maar gebeuren he -.-

Enkele handjes ervoor: AT vs KQ, flop AKQ, villain gaat op flop AI met 33 in een pot van 30, moet ik altijd callen denk ik? TP cava kicker + str draw, am i right?

En een derde handje: dealer gooit mijn card om een J, en ik krijg er een A bij dus ik besluit ze te houden ( ervoor net hetzelfde met een K die omviel, en ik krijg er een A bij, 2 x bij mijn zo goed als 2 beste handen op de avond) villain 1 raised naar 6, ik heb een stack van +/- 40 en wou best wel voor mijn stack spelen met die hand, ik raise naar 20, villain pushed en ik moet natuurlijk callen, villain showed pocket T
    Wat kan villain nu in godsnaam denken dat ik heb? hij zegt, ik zet u op AJ of JJ en toch pushed hij, ik snap niet dat hij 2/3 van zijn stack op het spel wil zetten voor ofwel een coinflip ofwel indien ik toch JJ zou showen een 5 tegen 1 , ik vond het dus een slechte AI van hem, delen jullie die mening of niet?
    Lang geleden dat ik mij nog eens verveeld heb wat dan ook de enige mogelijke verklaring is om op deze post te reageren ...

Sir, wtf 're u doing. :' )

1. Ik vermoed dat je daar TT hebt? Dat shove je dan omdat je "wist" dat je de beste hand had. Het moet geweldig fijn zijn om niet in ranges te moeten denken & steevast perfect poker te kunnen spelen.

Je kreeg het er m.a.w. als 80% fav. in, be cheery about it?

2. Als ik het goed begrijp ga je daar 3-way AI op de flop met een matige hand at best. Jammer dat je niet "wist" wat de anderen hadden ...

3. je gooit het er slightly behind in & dan ga je villain nog wat beraten voor zijn play. Strak.

Het is vaneigens de "uitlaat"-topic dus je kraamt zoveel onzin uit zoals je wil maar ik zie het al volledig voor mij hoe je daar ff de TableCaptain gaat uithangen & ff de anderen uitlegt wat ze fout doen.

Sigh.

[x] arrogant ass ITT
    ...

Member Zeal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Er zijn 2 mogelijkheden:

1) Ondanks dat je het geld er goed inkrijgt, blijf je maar steeds opnieuw verliezen. Iemand in uw homegame is loeihard aan het cheaten.

2) Jij bent niet zo goed als je denkt dat je bent

EDIT: wow ik post precies op middernacht!!!

iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door diggie Bekijk bericht
    Lang geleden dat ik mij nog eens verveeld heb wat dan ook de enige mogelijke verklaring is om op deze post te reageren ...

Sir, wtf 're u doing. :' )

1. Ik vermoed dat je daar TT hebt? Dat shove je dan omdat je "wist" dat je de beste hand had. Het moet geweldig fijn zijn om niet in ranges te moeten denken & steevast perfect poker te kunnen spelen.

Je kreeg het er m.a.w. als 80% fav. in, be cheery about it?

2. Als ik het goed begrijp ga je daar 3-way AI op de flop met een matige hand at best. Jammer dat je niet "wist" wat de anderen hadden ...

3. je gooit het er slightly behind in & dan ga je villain nog wat beraten voor zijn play. Strak.

Het is vaneigens de "uitlaat"-topic dus je kraamt zoveel onzin uit zoals je wil maar ik zie het al volledig voor mij hoe je daar ff de TableCaptain gaat uithangen & ff de anderen uitlegt wat ze fout doen.

Sigh.

[x] arrogant ass ITT
    Ik vind het goed dat je commentaar geeft, alleen zie ik je punt niet goed.
    Het 'weten' moet je natuurlijk zoals je zelf zou moeten 'weten' niet altijd letterlijk nemen, ik had idd beter gezegd ' mijn vermoeden' was dat ik een betere hand had, ik had al wat reads, vandaar mijn move, en ik snap niet waarom je mijn move slecht vind, villain 1 was makkelijk van zijn hand te krijgen, villain 2 raised met elk pocket pair J of hoger of AK, AQ en mss nog AJ, waarom zou mijn move dan zo slecht zijn?
    Heel duidelijk dat volgens jou ik degene ben die hier de foute move doet, terwijl het naar mijn mening overduidelijk villain 2 is die enorm in de fout gaat, wat toen we de kaarten showden ook duidelijk zo was...
    CoD-PrO

iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeal Bekijk bericht
    Er zijn 2 mogelijkheden:

1) Ondanks dat je het geld er goed inkrijgt, blijf je maar steeds opnieuw verliezen. Iemand in uw homegame is loeihard aan het cheaten.

2) Jij bent niet zo goed als je denkt dat je bent
    Kijk, ik zit hier ondertussen al lang genoeg op het pokerforum, en als 1 iemand ff doorduwt kan het natuurlijk niet uitblijven dat er een 2de ook nog wat sarcastisch bovenop komt doen.

Als ik pf AI ga krijg ik het er keer op keer als favoriet in wat met deze TT vs 88 vrij duidelijk was.
    Eveneens was dat zo in mijn vorige posts ivm de homegames.
    Dus nee Zeal, het is echt niet nodig even de grapjas te komen uithangen op dit moment, hou dan gewoon je wafel in het vervolg...

en om af te sluiten, ik zeg niet dat ik zo goed ben, ik weet perfect wat ik kan en niet kan, maar wat ik wel durf zeggen is dat ik vergeleken met de personen waar ik homegames mee speel, toch niet bij de slechtere hoor..
    CoD-PrO

Member mari's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    if you're too carefull, your whole life can become a fcking grind

rewatching rounders, fcking ownage

Member CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    ignorant

Member Zeal's schermafbeelding
    iTrader
    0

Member unskilled's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ZOU GIJ WEL MOGE CALLE AANGEZIEN GE WEET DA EM DAAR ENKEL SHOVED ME QQ+ EN AQ+ AANGEZIEN HIJ WEET DA GIJ DAAR MAX JJ OF AJ HEBT???????

:-)
    His gift is a curse, forget the earth, he's got the urge to pull his dick from the dirt and fuck the universe.

http://www.icarebear.be :: #icb :: intensivecarebears@hotmail.com

Member Hellrabbit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeal Bekijk bericht
    Oolong is dood

Pagina 120 van 422 EersteEerste ... 2070110116117118119120121122123124130170220 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten