4 januari 2009
BR: 2100$
limit: 1/2 en vanaf morgen 50% 2/4
hands: 3073
VPP's: 1187/100000
[x] running hot
De redeposit bonus is binnen voor een extra 116$, vanaf morgen wss 2 tafels 1/2 en 2 tafels 2/4.
Op dit moment bijna 500$ up deze maand, zonder bonus. ship it!
Waarom neem je geen motivatiebets aan?
Omdat het onmogelijk is. Ten eerste omdat het een bet is dat over een jaar gaat en niemand kan controleren of hem geld bijstort of zelf speelt. + De kans dat hij het haalt is enorm groot.
Ik zou zo'n sidebet wel graag es doen, kan alleen niks realistisch verzinnen waarop andere mensen zouden durven betten(en kwil het natuurlijk wel zeker halen obv)
80k handen in januari weer (met dat het examens zijn) ?![]()
Mwa dat zou mij wsl ook wel lukken moest er genoeg geld tegenover staan (en het niet op iPoker is), 's avonds heb ik altijd wel een paar uur vrij.
Kdenk dat zeal wel vrij easy SN zou kunnen halen, waarom ga je niet voor SNE?![]()
SN is maar rond de 50k handen ofzo hoor etherniet speciaal
op een mix van 100NL en 200NL heb ik iemand SN zien halen op 55k handen![]()
Yup tzal eerder zo zijn. 25NL = 0.18VPP/hand, 50NL = 0.3VPP/hand, kdenk dat 100NL MAX rond de 0.50 ligt
Laatst gewijzigd door Ether; 7 januari 2009 om 23:08
update 7 januari
BR: +/- 2500$
limit: 100% 2/4
hands: 4364
VPP's: 1892/100000
[x] still running hot
Ik sta wat achter op schema qua handen. 1 dag door het wennen aan de nieuwe stakes, andere dag niet gespeeld door real life funaments.
Algemeen gevoel bij 2/4: imens verschil met 1/2, vroeger moest je rekening houden als villain wat looser en agresiever was, nu moet je rekening houden als villain standard tag is. De regs (of degene van wie ik veronderstel dat het regs zijn) zijn op het spewy af. Variance gaat ziekelijk worden, dat kan niet anders. Hoewel ik serieus goed run blijf ik het moeilijk hebben met m'n loose calldowns. als een agro villain raised op een 2-suited lowcard board heb ik het meestal wel moeilijk met A high. folden lijkt me weak, maar villain heeft wss 15 outs tegen me (en de pair outs zijn goed verborgen). De turn raisen lijkt me dan weer spewy... zeker oop.
dewey?![]()
BR toch goed gestegen alleszins
2 vraagjes eigenlijk:
-is upmoven eigenlijk niet supermoeilijk omdat je zo goed als geen stats hebt op de villains? Of is er een mogelijkheid om op stars aan stats te geraken (met dat je daar niet kan dataminen)
-wat wordt er eigenlijk als midstakes beschouwd in limit? Is 2/4 al midstakes, of nog steeds lowstakes?
hehe, welcome to 2/4idd een behoorlijk verschil, zeker als ge de regulars vergelijkt. Tis normaal dat ge het op die boards moeilijk krijgt met A high ed. das dan ook bedoeling he
dikwijls kunt ge gewoon nie anders omda ge gewoon totaal nie weet waar ge staat in de hand, weak of niet. Zoals ge zelf zegt: zelfs als ge voorstaat, is uw equity laag. Theeft weinig zin om altijd te downcalle met A high, ma veel is afhankelijk van boardtextures en in nog grotere mate van de turncards
Ge hebt gewoon nu idd ff een kleine aanpassingsperiode nodig, ma eens ge de speelstijl gewoon zijt, zal da wel loslopen denk ik. Kvrees alleen een beetje dat ge de moed wat gaat verliezen als ge nu een van dees uw downer gaat krijge op 2/4 gezien ge zo hot runt.
Ma als ge u echt nie goed voelt op 2/4, kunt ge er best wegblijve he..theeft geen zin om te spele voor zeker uw supernova te halen, het is nog maar begin januari...ge hebt nog tijd genoeg om up te moven als ge u der comfortabeler bij voelt in de toekomst
midstakes beginne vanaf 5/10
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)