Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 21 t/m 39 van 39
    Member ZordaX's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Het Bonen spel is ook de moeite. Is een kaartspel waarbij je bonen moet planten. Simpel, geestig en plezant om te spelen.

Member Deus ex Machina's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lttuvix
    merci voor alle hulp jongens, ik schrijf al die games op en leg ze int jeugdhuis en wanneer we meer vraag krijgen voor spellekes zal ik es achter de spellekes jagen

ahja,
    aangezien bij cardgames ook magic enzo hoort had ik een vraagske, voor een magic match heb je daar speciale dingen voor nodig? of is een tafel met 2 stoelen genoeg?
    kweet niet of er ooit mensen gaan komen die da gaan spelen, ma als er toch veel interesse in komt is een beetje voorbereid zijn toch handig
    enkel de kaarten in theorie, de rest is luxe

maar tis wel nen redelijk duren hobby, en vraagt veel persoonlijke inbreng, dus of het zomaar in een jeugdhuis te spelen.
    Je bent dan mssn beter om magiccers te zoeken, daar uit te nodigen en die leren het dan ook aan andere geinteresseerden

Approved 9-lifer lttuvix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deus ex Machina
    enkel de kaarten in theorie, de rest is luxe

maar tis wel nen redelijk duren hobby, en vraagt veel persoonlijke inbreng, dus of het zomaar in een jeugdhuis te spelen.
    Je bent dan mssn beter om magiccers te zoeken, daar uit te nodigen en die leren het dan ook aan andere geinteresseerden
    hmm ja ik heb zo een deck liggen, toen ik kleiner was vond ik da wel cool
    ma ik vond nooit iemand om da mee te spelen, dus ken der eig nie veel van

neuh ma kd8 da ge voor zo duels echt speciale stoelen of tafels nodig had toch merci

Approved 9-lifer Ringo's schermafbeelding
    iTrader
    126 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lttuvix
    hmm ja ik heb zo een deck liggen, toen ik kleiner was vond ik da wel cool
    ma ik vond nooit iemand om da mee te spelen, dus ken der eig nie veel van

neuh ma kd8 da ge voor zo duels echt speciale stoelen of tafels nodig had toch merci
    Nu vraag ik me toch af, hoe je aan dat idee kwam?

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rofellos
    Nu vraag ik me toch af, hoe je aan dat idee kwam?
    kweet nie, denk da ik da ooit zo eens iets heb gehoord en da da gewoon in men achterhoofd is blijven steken

een goeie tip voor alle jeugdhuizen btw, jungle speed is een spel dat wordt gespeeld door de mensen, vrij goedkoop om aan te schaffen en tis ook nog es super hilarisch (zeker na een paar pinten ) en verslavend

Member Sprinkle Genie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Munchkin!

Daar gaat nog mee gelachen worden in een jeugdhuis! Tis vooral een parodie op roleplaying games, maar mensen die dat niet kennen zullen hier even goed van kunnen genieten denk ik. Ik heb enkel nog maar de Munchkin Fu gespeeld (ge hebt zo een aantal thema's) en die vond ik echt goe. Het is dus een kaartspel; met behulp van de kaarten die ge krijgt speelt ge een bepaalde klasse, ge hebt wa equipment, ge doodt wa monsters en steel hun treasure. Maar waar het eigenlijk om gaat is om uw medespelers ne kloot af te draaien en daar slaagt da spel perfect in.

Wanneer gij vecht tegen een monster mogen andere spelers hun speciale kaarten leggen waardoor ge flink genegerd wordt en nog slechter af zijt als daarvoor, maar als ge het wa slim aanpakt kunt ge hen op datzelfde moment nog 10x harder terugpakken. Allez, ja 't is moeilijk uit te leggen, maar ik beloof u , het is een hilarisch spel. En bovendien zijn alle versies (dacht ik) combineerbaar met elkaar waardoor ge nog zottere spellen krijgt. Must-have!

This award-winning card game, designed by Steve Jackson, captures the essence of the dungeon experience . . . with none of that stupid roleplaying stuff. You and your friends compete to kill monsters and grab magic items. And what magic items! Don the Horny Helmet and the Boots of Butt-Kicking. Wield the Staff of Napalm . . . or maybe the Chainsaw of Bloody Dismemberment. Start by slaughtering the Potted Plant and the Drooling Slime, and work your way up to the Plutonium Dragon . . .

And it's illustrated by John Kovalic! Fast-playing and silly, Munchkin can reduce any roleplaying group to hysteria. And, while they're laughing, you can steal their stuff.

Munchkin won the Origins award for Best Traditional Card Game of 2001!
    # Praise for Munchkin Fu:
    # "I like it. The game plays well, is easy to understand and play, and is fun. My player testers who hadn't played any of the Munchkin games before opened the game and were playing in 10 minutes. The art and overall look of the game is pretty comical, with some great illustrations by Greg Hyland. The price tag of the game (nearly $25) is very appropriate. The amount of play and enjoyment offered by this game, makes this game a great value. "I can happily give Munchkin Fu a high recommendation!"
    --Marc Shayed, www.gamingreport.com.

Accolades for Star Munchkin:
    # "While the Star Munchkin is funny and manages to bring back memories of recesses of yesterday, what really makes the game worth playing until 4 a.m. is its cutthroat, backstabbing nature."
    --Ken Newquist, www.scifi.com.

Kudos for Munchkin: Unnatural Axe:
    # "Munchkin: Unnatural Axe, will bring many many hours of good gaming fun. If you consider yourself to be a real gamer and don't yet have these titles then you are nothing more than a pile of radioactive droppings from the Plutonium Dragon and should be mocked relentlessly by those who would otherwise be your friends and loved ones."
    --Troy Fryatt, www.201mass.com.
    Het is geen Axis & Allies of Kolonisten van Catan, maar het heeft die allures dan ook ni. Ook een echte tip voor de tabletop mannen om eens een iets luchtiger te spelen
    Video games don't define peoples' behaviour. I mean, if Pac Man affected us, all of the industralised world's kids would be running around in dark rooms munching magic pills while listening to repetitive electronic music.

Member veder's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    vandaag dus Bluff gespeeld, dit is eigenlijk gewoon perudo. Zeker tof spel, http://www.boardgamegeek.com/game/45

Boonanza is zeker tof, uitbreiding best wel nemen anders is het veel te rap gedaan in mijn ogen

Approved 9-lifer ironhorn's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    munchkin heb ik hier ook nog liggen :') met eerste uitbreiding

1 keer was ik net lvl 9 gaande naar lvl 10, spannen de 3 andere spelers samen en na heel wat power up, power down, extra monsters, verloor ik met 1 en moest ik terug naar lvl 1 zonder equipment

koehandel is ook een fijn spel, moet ge geld bieden op boerderij-dieren en dan zoveel mogelijk kwartetten maken, ge kunt ook bieden op een andere zijn beesten (bod ligt omgekeerd) dus moet de andere een beetje gokken: of hij neemt het onbekende bedrag aan, of hij doet een tegenbod
    DISCLAIMER:
    The author is liable for neither the proper nor correct grammatical contents of the message.

GG: Beste zwamclan van't forum!

iTrader
    1 (100%)
    die munchkin ziet er wel tof uit ja
    waar hebben jullie dat gehaald?

Approved 9-lifer ironhorn's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    hier of hier

in beide winkels is der ook een kast met spellen waarmee gespeeld kan worden, dus ge kunt misschien eens vragen of ge het moogt testen of wa uitleg krijgt...

Member [F6]Viper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    In plaatselijk jeugdhuis is er elke maand één vrijdag waarop er 's avonds boardgames worden gespeeld, er is een zeer grote collectie ^^

Toffe dingen die nie moeilijk zijn :

- Cash & Guns : Ge krijgt een pistoolke en kaarten die uw kogels zijn, elke beurt moet iedereen tegelijk richten op de persoon waar ze willen naar knallen. Proberen zoveel mogelijk in de pot van geld te mogen graaien. Zeer leuk, ge hebt het rap door en ge kunt het snel spelen

- Tichu : kaartspel dat beetje kruising is tussen poker en wiezen... 2 tegen 2, nogal verslavend :o

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ironhorn
    hier of hier

in beide winkels is der ook een kast met spellen waarmee gespeeld kan worden, dus ge kunt misschien eens vragen of ge het moogt testen of wa uitleg krijgt...
    will do als der een woensdagnamiddag is da er wa minder volk is met jeugdverantwoordelijke naar de oberonn

Member
    iTrader
    0
    Als ge wilt, ik heb hier behoorlijk wat spellen liggen waaronder carcassonne, kolonisten (met vele vele uitbreidingen), jungle speed (en uitbreiding), de grote dalmuti (kan ook hilarisch worden als ge't tegoei speelt), nacht der magier, machiavelli,... (ga naar boardgamegeek en zoek op bench voor de volledige lijst)
    ik reis regelmatig rond met die spellen voor mensen tot het spelen aan te zetten, ma dikwijls ook op vraag..
    'k wil ook wel eens in jullie jeugdhuis langskomen.
    laat maar iets weten, bench@bench.be

iTrader
    1 (100%)
    check pm

Member de Waaslandwolf's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ook nog iets leuk: Clans
    Tis vrij eenvoudig om aan te leren, maar verdomd lastig om een deftige strategie uit te dokteren, duurt niet lang, maar tis alle keren ook weer anders, dus ge zijt er wel een tijdje zoet mee

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ironhorn
    hier of hier

Ter info aan de mensen die willen gaan kopen: Oberonn is over het algemeen iets goedkoper, en persoonlijk vind ik de uitbaters ook veel plezantere mannen.
    Kmoet wel zeggen dat ik in D-Six wel maar 1 keer ben geweest, maar de goedkopere prijs is voor mij al reden genoeg.

Member Yo-Han's schermafbeelding
    iTrader
    0
    een schaakbordje of 2 kan misschien ook geen kwaad

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yo-Han
    een schaakbordje of 2 kan misschien ook geen kwaad
    hebben we al

iTrader
    1 (100%)
    Mja, hier ga ik geen aparte topic voor maken aangezien dit ook in het jeugdhuis gaat gebeuren

24 november is er een spelletjes avond in het jeugdhuis, inkom is gratis en het is gewoon de bedoeling dat mensen die graag eens een spelletje willen spelen het een hele avond op hun gemak in een warme omgeving kunnen doen

poker (met fiches, mag wel niet met echt geld gegokt worden)
    dammen
    schaken
    backgammon
    Trivial Pursuit (genius edition)
    Colonisten van Catan
    Risk
    Jungle Speed
    kickeren (kickertafel)
    betoverend doolhof

zijn aanwezig, nu als je zegt ik wil wel komen maar ik heb zelf spelletjes thuis liggen die ik wil spelen dan is dat geen probleem

als je bv magic wilt spelen of een role playing gebeuren met wat kameraden dan is dat allemaal geen probleem je kan spelen wat je wilt

ik heb donadia uitgenodigt om af te komen om zijn spelletjes te promoten, ik ben nog op antwoord aan het wachten

Er zullen zowel grote (lan tafels) als gewone tafels ter beschikking gesteld worden, inkom is zoals altijd gratis, je kunt chips kopen en ik ga proberen om onze worsten die over gebleven zijn van de oktoberfest gisteren ook ter beschikking stellen (5 worsten voor 1 euro met ketchup/mosterd)

Als jullie geintereseerd zijn zijn jullie dus allemaal van harte welkom

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten