Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 38
    Banned serial's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Er was deze woensdag 21man aanwezig, prijzenpot werd als volgt verdeeld:
    1e: 120eur
    2e: 70eur
    3e: 50eur
    4e t.e.m 6e: elk 20eur

Er kan dus van een klein succes gesproken worden
    Binnen 2 weken is er opnieuw een tornooi, voorlopig is het enkel onder vrienden maar eens de organisatie op punt staat zullen er ook andere mensen kunnen meedoen. Ik laat zo snel mogelijk iets weten

Member
    iTrader
    0
    laat idd zo vlug mogelijk iets weten voor de week van 24 april

greetz

Member
    iTrader
    0
    Poker rulzz... speel het nog maar net, maart tis heel demax :d
    Maar weet iemand het verschil tussen Jack-poker , en gewoon ?
    thanx

_-DarkMag!c-_

Member Pokerinfo.be's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Jackpoker ken ik ook niet, verder dan wat spelautomaten kwam ik niet op Google. Enkele regels van verschillende pokervormen kan je vinden op deze site pagina: www.pokerinfo.be/index.php?topic=Uitleg
    http://www.pokerinfo.be De portaalsite over poker in Vlaanderen

Approved 9-lifer Ether's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mss even deze topic omhoog halen?

Altijd leuk om hier wat dingen over je wekelijkse homegame te posten (imo nog steeds het leukste aan pokeren!)
    FC Bruges

Member GvR's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Wij spelen elk weekend in de buurt van tervuren. 5€ buyin met man of 7-10.

Approved 9-lifer NotoriousP's schermafbeelding
    iTrader
    153 (100%)
    Laatste homegame:

€5 buyin, met €21 geëindigd. Ik win altijd in homegames, mijn vrienden zijn een open boek

Member prozackx's schermafbeelding
    iTrader
    0
    een tweetal keer per maand in herentals. 5€ buyin

misschien dat we vanaf nu wat regelmatiger gaan spelen nu we echte chips gekocht hebben. Hiervoor gebruikten we stukjes knex als chips
    Laatst gewijzigd door prozackx; 21 maart 2007 om 10:09

Member Master P's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mijn homegames zijn meestal met symbolische max.buy-ins van 1€. Das vooral omdat het allemaal beginners zijn (die het van mij hebben geleerd meestal). Dat neemt niet weg dat ik altijd mijn beste poker probeer te spelen. Ik heb daar echt geen grote bedragen voor nodig om dat te bereiken.

En het sociale aspect primeert ook natuurlijk (iets wat toch wel een beetje ontbreekt online )

'k Vind persoonlijk een pot live winnen/verliezen spannender dan online, ook al is hij 10x kleiner...

iTrader
    0
    Kben soms ook nog wel keer zenuwachtig als we thuis spelen, zelfs als het voor veel minder geld is dan bv online

Maar 1€ vinnek nu eigenlijk wel heel weinig, kdenk dak veel te loose zou spelen dan, 1€ verliezen zouek totaal nie erg vinden, 5€ begint al wa anders te worden...
    FC Bruges

Member section_00's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GvR Bekijk bericht
    Wij spelen elk weekend in de buurt van tervuren. 5€ buyin met man of 7-10.
    vergeet de vrouw niet
    my sig sucks

Member robincop's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Vorig weekend eerste pokergame gespeeld (vroeger wel al eens op internet gespeeld ofzo), met 10 man, waarvan bijna iedereen beginners. 5 euro buyin, naar huis gegaan met 10 euro, altijd nice , maar geld is er vooral om een drempel te leggen om toch een beetje voorzichtiger te spelen. Toch zo een 8 uur bezig gezeten, uiteindelijk met 5 man. Hopelijk volgend weekend nog eens.

En aangezien de meeste hier wss toch chips bezitten, weet er iemand waar ik kleine aantallen chips kan kopen? We spelen met een set van 500, dus een volledige set is niet nodig, gewoon een 20-50 tal chips. Heb al even gezocht online, maar beste wat ik kon vinden was al onmiddellijk 10 euro verzendkosten (al meer dan de chips alleen). Weet er dus iemand winkels (in Gent indien mogelijk) waar je rollen chips kan kopen? thx

Member matticca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robincop Bekijk bericht
    Vorig weekend eerste pokergame gespeeld (vroeger wel al eens op internet gespeeld ofzo), met 10 man, waarvan bijna iedereen beginners. 5 euro buyin, naar huis gegaan met 10 euro, altijd nice , maar geld is er vooral om een drempel te leggen om toch een beetje voorzichtiger te spelen. Toch zo een 8 uur bezig gezeten, uiteindelijk met 5 man. Hopelijk volgend weekend nog eens.

En aangezien de meeste hier wss toch chips bezitten, weet er iemand waar ik kleine aantallen chips kan kopen? We spelen met een set van 500, dus een volledige set is niet nodig, gewoon een 20-50 tal chips. Heb al even gezocht online, maar beste wat ik kon vinden was al onmiddellijk 10 euro verzendkosten (al meer dan de chips alleen). Weet er dus iemand winkels (in Gent indien mogelijk) waar je rollen chips kan kopen? thx
    Ik zou zeggen, ga eens langs bart smit. Daat hebben ze een setje van 300 dacht ik, maar ook een doos met +-100 chips. Je kan alty ook hun site eerst eens bezoeken.

Is het niet wat gevaarlijk om hier toekomstige homegames te posten aangezien het spelletje nog altyd illegaal is.

iTrader
    0
    Bwa, in besloten kring mag het toch? Zolang het niet voor zwaar geld is ofzo, kheb daar onlangs keer iets over gelezen, maar vraag me niet meer precies wat

Straks nog eens pokeren me wa maten, khoop da we met veel zijn (ik heb maar weet van 2 maten die ook gaan ma bon, we zullen wel met meer dan 6 zijn). Kan interessant zijn, want kheb nog maar tegen enkel die 2 ooit al gespeeld.
    FC Bruges

Member robincop's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Qua legaliteit: http://pokerclub.be/images/news/pokerrage_GVA_07-07.JPG

Spelletjes met een winst van 6 euro bij een inzit van 20 cent worden nog door de hand gezien... En blijkbaar zijn ze ooit al eens binnen gevallen bij een tournooi van 45 man. Anderzijds willen ze wel de wet versoepelen. Nuja, ik denk dat je je sowieso geen zorgen hoeft te maken om kleinere homegames hoor...

Thx voor de tip mattica, morgen eens gaan zien.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten