Pagina 6 van 342 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 120 van 6825
    Member Moes's schermafbeelding
    iTrader
    158 (98%)
    hier ook fervent pokerspeler sinds tijdje
    wij spelen altijd texas hold'em no limit, buy-in meestal 5 euro en max 2 rebuys mogelijk
    met man of 7-8 is da altijd goe voor paar uur pure fun en spanning
    heb zelf koffertje bij kennis kunnen kopen voor amper 30 euro met 200 chips
    chips hebben zalige clayfeeling en kaarten en dices erbij zijn ook supergoeie kwaliteit, en dit alles in zwaar wegend full-metal kofferke

all pokerplayers==> count me in

Member *BeLiSiMa*'s schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kazier
    Fervent pokerspeler hier, elke vrijdag voor zo'n 50 Pond ( 75 EUR ) Buyin.
    Begin dit jaar naar Vegas geweest om chips te halen, 1500 Dollar voor zo'n metalen setje van 300 met een ZALIGE feeling.
    zijn dat die chipjes van Bicycle?

Bicycle cards zijn imo ook de beste om mee te spelen en te mengen, ofwel Bee's

Member Blezz's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *BeLiSiMa*
    zijn dat die chipjes van Bicycle?

Bicycle cards zijn imo ook de beste om mee te spelen en te mengen, ofwel Bee's
    Als da full plastics zijn wel ja, als da van die "half&half" is, dan hebt ge nog nie de juste gevonden

Unibet BPT decks ftw

Member [F6]Ares's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Als er mensen zijn van de kanten van Leuven, die nog naar een pokersetje op zoek zijn (300 chips, 35 euro) PM me.

Approved 9-lifer __soul's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik speel Texas hold'm met monopoly geld

Member Pokerinfo.be's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zolang de chips of geld of wat het ook mag zijn op het einde van de sessie lang smijn kant liggen kan het me weing schelen met wat ik speel

Approved 9-lifer __soul's schermafbeelding
    iTrader
    0
    lol agree :d

Member
    iTrader
    0

Online Poker Toernooi

Vanaf juli start er via pokerinfo.be een maandelijks online pokertoernooi op EverestPoker met leuke add-ons (gratis 50$ in het eerste toernooi), een echte volledige ranking, later extra prijzen enz enz....

Eerste toernooi gaat door nu zondag 16 juli 2006. Meld je aan op Pokerinfo.be,registreer Everestpoker en je bent vertrokken voor elke maand een beetje pokerplezier.

Hopelijk zien we jullie allen daar.

Groeten,

Member crossfader's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    ik speel altijd texas hold m op www.pokerheaven.com, leuke site, organiseert ook grotere toernooien

Member Master P's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik ben er sinds een paar dagen ook van in de ban Op ibood stond er vorige week een setje van 300 chips (+ 2 decks en 5 dobbelstenen) voor 19€ + 5€ verzending. Die meteen besteld, maar 't is nog onderweg. Spijtig dat ik deze thread ni kende, anders had ik de ibood gepost, was echt wel een koopje..

Ondertussen nog eens naar Rounders gekeken, wat beginnen lezen en wat beginnen spelen op Full Tilt Poker, bijna uitsluitend Texas Hold'em, en enkel met play money uiteraard.. voorlopig Is wel maf, der zijn zo tafels waar ze met pots van gemiddeld 500$ spelen..

'k Wil ook binnenkort eens pokeravondjes organiseren bij mij thuis, juist mijn vrienden nog warm krijgen..

iTrader
    0
    Blijkbaar start KanaalTwee eind dit jaar met een programma over poker, geweldig nieuws uiteraard. Ze gaan spelers selecteren aan de hand van een freeroll (gratis tornooi). Het zal wel bij de site van de sponsor gehouden worden, vermoed ik. Geinteresseerden houden dus best de KanaalTwee site in de gaten, want daar kun je je inschrijving doen.

Greetz

Banned Osi`'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Best wel interessant, maar helaas ben ik niet zo goed, speel gewoon poker voor de lol met vrienden. Cafépoker. Of texas hold 'm, maar dan moete met nep of echt geld spelen, want anders lukt da nie tegoei.

Member MitCh's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    gisteren veel geld gewonnen texas hold 'm!

iTrader
    0
    Ik heb ook een goeie week achter de rug, ik speel momenteel enkel single table tornooien en dat gaat redelijk vlotjes. Ge kunt het op onze site meevolgen als ge wilt. Ik zal proberen om de 50 tornooien een update te doen of zo.

Greetz

Member jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ik speel ook al een hele tijd poker, meestal op pokerstars en nu geregeld ook op unibet.
    verder speel ik nog regelmatig met een hoop vrienden. heb half jaar terug ook een 500 set gekocht op pokerchips.nl voor 50 euro ofzo

Oct
    Oct is offline
    Member Oct's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik speel nu al enkele dagen freeroll poker tournooien op unibet. Geen inzet maar ge kunt er wel echt geld mee verdienen. Ik riskeer het me nog niet om voor echt geld te spelen, kben namelijk nog maar van de zaterdag begonnen, en ik moet nog wa leren om anderen hun gedrag te herkennen.

Kdenk wel da ik volgende maand eens €50 ofzo ga overschrijven voor op unibet is wa op die beginner tables te spelen.

BTW hoe noemt da type poker da ge in het begin 2 kaarten krijgt, waarna er 3 op tafel vallen, gevolgd door nog eentje, en dan nog een 5de?

Member gideon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    texas hold'em;

keb tijdje geleden ook voor geld gespeeld, ma na tijdje gestopt:

beginnertables ging et super, op dag tijd won ik zo een 10euro. op beginner tables moet je toch tijdje spelen vooraleer je zoiets bij elkaaar speelt.

heb es in 1000$freeroll bij laatste 20 geweest, deed 10 000 man aan mee, das wel kicken na zoveel uren.

overgestapt op grotere tafels, kon dagelijks mijn win/verlies saldo in evenwicht houden. totdat ik es uber kaarten had(weet nie meer precies welke) in een bet fight gezeten, verlies ik on the river (laatste kaart toch eh? is lang gelede dak nog pokerde) al me geld kwijt; da was e potje van 150€ in totaal, heb maar ineens besloten om er mee te kappen.

ben wel van plan weer om binnenkort nog es in gang te schieten, iemand een idee waark es zou registeren, int verleden op expect.com gespeeld en op unibet (voormalig mrbookmaker)

ook zouk graag in real life wa pokeren, ma onder mijn maten zitte gn pokerspelers ben van omgeving zottegem, int academiejaar student in gent)

Member Master P's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    'k Had eens voor 20€ krediet besteld bij pokerheaven.com (omdat het bij de andere meestal min. 50$ is). Speelde ook nog ni zo lang, maar ging er vanop voorhand vanuit dat is waarschijnlijk wel zou verliezen. En inderdaad, na paar uurtjes spelen toch wel alles kwijtgeraakt, maar was wel fun, geeft toch wel ne kick. Maar nu heb ik het wel gehad, alleen nog voor play money, mss binnen paar maandjes nog eens met echt proberen...

Vandaag ook een toernooi (zonder echt geld) op partypoker gespeeld waar ik 36ste van de 2060 was, beste prestatie tot nu toe (heb ook al paar keer gehad dat ik er snel van tussen lag).

Daarnet ook voor het eerst irl gespeeld met mijn pas binnengekomen chips, wreed leuk, wil het nog doen..

Oct
    Oct is offline
    Member Oct's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mja ge merkt het verschil wel ze tussen play money en echt. Kheb gezien da ik voor $5 gratis chips gekregen heb van unibet, en de mensen spelen veeel voorzichtiger me echt geld.

Bij play money denken ze van, ok, kben alles kwijt, so what. En das echt nie tof imo.

Kheb nu van die $5 al rond de $10 gemaakt ^^ is wel tof

Member H4ns //'s schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    I smell a lot of fishes

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten