|
|
#641 | ||||
|
Poule D word nog spannend
![]() |
||||
|
|||||
|
|
#646 (permalink) | |||||
|
Citaat:
5. Als de 2de en de 3de van een groep hetzelfde aantal punten hebben telt het onderling resultaat , degene die dan 2des staat word bepaald door het onderling resultaat ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#647 (permalink) | |||||
|
Citaat:
kan natuurlijk zijn dat ik dat heb omgedraaid toen ik dat hiere poste omdat ik er totaal nie naar keek. maar de 2-2 was ik wel degelijk uit ploeg en bij de 1-1 thuis ploeg. |
|||||
|
||||||
|
|
#655 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Het is volgens het speelschema dat hier gepost wordt. Eerste wedstrijd was Kameroen - Ecuador = 1-1 Tweede wedstrijd was Ecuador - Kameroen = 2-2 Dus kameroen staat 2de. Tjah als ik speel let ik er wel op alsk hier op het schema uit of thuis speel. Huge Advantage ![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/playstation-network/699505-fifa-10-wereld-kampioenschap.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| V3NDETTA! • View topic - 9lives FIFA WK tornooi | This thread | Refback | 24 januari 2010 13:51 | |
| V3NDETTA! • View topic - 9lives WK tornooi | This thread | Refback | 24 januari 2010 13:17 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|