|
||||||
| PlayStation handhelds - PSVITA, PSP. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
Welke games & features zou jij willen zien ?
Als dit een dubbelthread is het spijt me zeer maar het is gewoon om te zien wie wat zou willen zien op de psvita
.Ik zou allesinds heel graag resident evil (6 en operation raccoon city) Tekken Tag 2 madden nfl Dynasty warriors Super Street fighter 4 Arcade edition SOCOM . Laatst gewijzigd door Goldrusher; 22 februari 2012 om 08:56 Reden: titel edit |
||||
|
|||||
|
|
#3 (permalink) | ||||
|
check mssn deze thread: http://www.9lives.be/forum/playstati...h-en-waar.html
Daar staan al massa's reacties ![]() Ik koop het wifi model en dan thether ik wel via de gsm ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#11 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Games naar de PS vita porten is gemakkelijker dan een goede 3DS port maken: 3DS moet je rekening houden met dual screen, 3D, en meer hardwarebeperkingen Kunt gemakkelijker games zoals GTA naar de vita porten, control schema is ook niet zoveel verschillend dan op PS3. Er kan gebruik gemaakt worden van touch input, maar dat hoeft niet per se bij alle games. Laatst gewijzigd door Jack The Ripper; 22 februari 2012 om 10:43 |
|||||
|
||||||
|
|
#13 (permalink) | ||||
|
Liefst van al, nieuwe originele games zoals gravity rush of andere, maar SSX zou ook welkom zijn. God of war, Gran Turismo, Killzone zijn allemaal al geconfirmeerd dat ze naar vita komen en PES, MGS, GTA en weetekveel wa nog allemaal zullen 99% zeker wel volgen...
|
||||
|
|||||
|
|
#15 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Da zou pas echt zalig zijn. Verder Skyrim, GTA, ... En moesten ze nu nekeer Valkyria Chronicles III naar vita brengen ... Verder een Tales game zou ook leuk zijn (tales of eternia heb ik mij goe op psp geamuseerd) |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|