Je kan de Vita gewoon in standby zettenDie Voyage mode heeft bij mij ongeveer 1u45 min geduurd tot aan de laatste skin, dan begint ge gewoon opnieuw
Je kan de Vita gewoon in standby zettenDie Voyage mode heeft bij mij ongeveer 1u45 min geduurd tot aan de laatste skin, dan begint ge gewoon opnieuw
Heeft er nog iemand problemen om trophies vrij te spellen???
Ik heb ondertussen al meer dan 40 playlists gemaakt, opgeslagen en uitgespeeld. En nog krijg ik dien trophie niet.
Wat een game, zo verslavend doet me terug denken aan de psp versie die ik maanden gespeeld heb.
Voor mij overtreft deze game ( francise) het legendarische TETRIS.
Tot nu toe heb ik 3 games gespeeld op mijn Vita: Fifa, Mortal Kombat en Lumines (Uncharted heb ik ook, maar moet ik nog aan beginnen). En Lumines is met voorsprong de beste, wat een geweldige game! Ik heb Lumines nooit gespeeld op PSP dus is dit voor mij een ware ontdekking. Speelt zo vlot, muziek is subliem, uitdagend, maar niet te uitdagend,... Super!
volledig gelijk karry
Is er trouwens iemand die deze game speelt door gebruik te maken van het touchscreen? Ik heb het in het begin even geprobeerd, maar ik vond het echt te moeilijk om snel te handelen. Met de pijltjes en de toetsen gaat het echt veel vlotter.
Quasi onmogelijk om met touchscreen deftig te spelen. Tis echt maar een gimmick.
Blij om te horen dat er toch nog andere mensen zijn die Lumines top vinden![]()
Deze namiddag de "voyage mode" uitgespeeld (lees: terug tot in het eerste level geraakt, klokje rond dus). Ik vond de moeilijkheid van deze mode zeer goed te doen moet ik zeggen. Veel levels 1 keer opnieuw moeten doen, maar zelden meer dan dat.
Nu de andere modes eens proberen en highscore proberen te verbreken uiteraard.
Lumines is op zich al een uitstekende reden om een Vita aan te kopen. Momenteel met voorsprong mijn favoriete Vita game.
Was al mijn favoriet op de psp, heb eens een topscore gehaald toen weet niet meer juist hoeveel maar ben er 190minuten mee bezig geweest.
Wel niet aan een stuk af en toe keer pauze he eh
Bij de vita versie ben ik nog nie zo heel ver geraakt
kijk vooral uit naar resitancce men eerste fps op handheld
Wat zijn jullie topscores?
Vandaag men eigen topscore verbroken, loopt de vita wel niet vast zeker dus niks opgeslaan.
Voyage mode, mijn huidige topscore is 259.000 gisteren net geen 300.000 maar dus niet opgeslaan
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)