Pagina 6 van 10 Eerste ... 2345678910 Laatste

Discussie: Unit 13

M0rdresh's schermafbeelding
    iTrader
    74 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fetseroony Bekijk bericht
    U kunt dus uw systeemtaal aanpassen naar Nederlands en u zult uw game in het Engels kunnen spelen..
    Dat is niet geheel juist, wanneer je de Vita systeemtaal op Nederlands plaats krijg je Nederlandse menu's en in-game tekst. De voice-over zijn gelukkig wel de originele Engelstalige.

Ik kan nog leven met Nederlandse menustructuur in Unit 13, de voice-over zijn toch Engels, maar men begrijpt blijkbaar bij Sony gewoon niet dat we onze Vita systeemtaal in het Engels willen hebben en zo houden. Nu krijg ik overal Nederlands, voor nagenoeg elk spel, moet telkens systeemtaal weer op Engels zetten.

Veel zin gehad om deze terug naar GM te brengen, maar ben er gisteren aan begonnen en spel speelt enorm goed, dus zodra mijn UK versie hier is, verkoop ik het tweedehands dan maar.

@Fetseroony: Welk email adres heb je gebruikt ? Ik zal ze ook mailen, allemaal doen zou ik zeggen. Heb ook al zitten twitteren naar Zipper Interactive.
    .....

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ashroh Bekijk bericht
    Dat is niet geheel juist, wanneer je de Vita systeemtaal op Nederlands plaats krijg je Nederlandse menu's en in-game tekst. De voice-over zijn gelukkig wel de originele Engelstalige.

Ik kan nog leven met Nederlandse menustructuur in Unit 13, de voice-over zijn toch Engels, maar men begrijpt blijkbaar bij Sony gewoon niet dat we onze Vita systeemtaal in het Engels willen hebben en zo houden. Nu krijg ik overal Nederlands, voor nagenoeg elk spel, moet telkens systeemtaal weer op Engels zetten.

Veel zin gehad om deze terug naar GM te brengen, maar ben er gisteren aan begonnen en spel speelt enorm goed, dus zodra mijn UK versie hier is, verkoop ik het tweedehands dan maar.
    De mijne gaat wel terug. Het is van de zotte dat ik niet een een keuze menu krijg om voor volledig engels te kiezen.

Wat waren die faalhazen bij Sony denkende!?

Fetseroony's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuntaFujiwara Bekijk bericht
    Dit is GEEN oplossing. Elke game voor de Vita tot nu toe kan/is volledig engels.

Nuuuuu weet ik meer en is mijn probleem opgelost
    Ik was dan ook sarcastisch

customer.service@be.scee.com

Dit is het mail-adres waar ik naar gestuurd heb. Na ongeveer een uur had ik al antwoord, enfin, wat je een antwoord kan noemen
    PSN/XBL: Fetseroony

MarsH's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Aleeee mes amis, français rrrrr

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fetseroony Bekijk bericht
    Ik was dan ook sarcastisch

customer.service@be.scee.com

Dit is het mail-adres waar ik naar gestuurd heb. Na ongeveer een uur had ik al antwoord, enfin, wat je een antwoord kan noemen
    Ik heb de NL afdeling een mail gestuurd. Hopelijk kunnen ze het fixen net als Infamous op de PS3 toendertijd.....

Daar moest je de Engelse content apart downloaden.

Kort maar krachtig:
    Beste mensen,

Kan iemand mij vertellen waarom ik Unit 13 niet gewoon volledig in het Engels kan spelen?

Mijn Vita staat standaard op Engels voor al mijn games een ik verwachtte dat bovenstaande titel ook gewoon Engels was.
    Tot mijn ontsteltenis is de game alleen geheel in het Frans te spelen OF met Nederlandse tekst en Engelse audio.

Ik mag toch hopen dat hier een fix voor komt of ben ik nu genoodzaakt het spel te importeren?

Vriendelijke groet,

iTrader
    74 (100%)
    Je zou gaan denken dat ze toen met Infamous de les hebben geleerd, Unit 13 is immers een first party game. Ik hoop echt dat ze een oplossing bieden, ik vrees er voor wat Unit 13 is nu eenmaal niet zo populair als Infamous. Al wat wij kunnen doen is mail sturen naar customer.service@be.scee.com zodat het toch op zijn minst zichtbaar is dat dit ongewenst is.
    .....

iTrader
    0
    Je zou gaan denken dat ze toen met Infamous de les hebben geleerd, Unit 13 is immers een first party game. Ik hoop echt dat ze een oplossing bieden, ik vrees er voor wat Unit 13 is nu eenmaal niet zo populair als Infamous. Al wat wij kunnen doen is mail sturen naar customer.service@be.scee.com zodat het toch op zijn minst zichtbaar is dat dit ongewenst is.
    Heb ik gedaan, maar dan naar de NL tak.

be vervangen voor nl was genoeg.

iTrader
    0
    Er is nog een beetje hoop!!

Geachte,

Het klopt dat de Benelux-versie van deze game momenteel alleen speelbaar is met Nederlandse tekst en Engelse audio. De ontwikkelaar van deze game is inmiddels ook attent gemaakt op deze ongebruikelijke keuze en ik hoop dat hier een patch voor gaat komen om de Engelse tekst alsnog toe te voegen. Of en, zo ja, wanneer dat gebeurt weten we op dit moment nog niet. Daarvoor zullen we de reactie van de ontwikkelaar moeten afwachten.

Onze excuses voor het ongemak.

Indien u naar aanleiding van deze mail telefonisch contact opneemt met de PlayStation™ helpdesk, verzoeken wij u het verwijzingsnummer uit deze mail bij de hand te houden.

iTrader
    74 (100%)
    Laat ons hopen dan ze het met een patch aanpassen, lijkt me héél doenbaar omdat we praten over wat tekst en interface, voice-overs zijn al Engels.

De vrees zit er hier wel in om nog Benelux Vita games te kopen, de volgende die ik koop is wellicht Mortal Kombat, geen zin in "beëindig hem !! => fataliteit" gezever.
    Laatst gewijzigd door M0rdresh; 8 maart 2012 om 21:08
    .....

iTrader
    19 (100%)
    De demo was ook enkel zo te spelen en ik stoorde mij daar minder aan dan ik had verwacht.. Ben hem vandaag dan maar gaan kopen, het was uitverkocht in GM maar MediaMarkt had hem nog liggen (38,90€).. Het zal weer laat worden vannacht denk ik..
    * iPhone 5 32Gb (Black) & iPad mini 32Gb Wi-Fi (Black).
    * 13" MacBook Pro Retina (Late 2013) : Intel Core i5 2.4GHz : 8GB DDR3L : 256GB : Intel Iris.
    * Mac Pro (Mid 2010) : Intel Xeon Quad Core 2.8GHz : 12GB DDR3 ECC : 256GB SSD + 1TB & 2TB HDD : Sapphire Radeon HD7950 Boost 3GB.
    * Mac Pro (Early 2008) : 2x Intel Xeon Quad Core 2.8GHz : 8GB DDR2 ECC : 2x1TB HDD : ATI Radeon HD5770.

Fetseroony's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Laat ons hopen dan ze het met een patch aanpassen, lijkt me héél doenbaar omdat we praten over wat tekst en interface, voice-overs zijn al Engels.

De vrees zit er hier wel in om nog Benelux Vita games te kopen, de volgende die ik koop is wellicht Mortal Kombat, geen zin in "beëindig hem !! => fataliteit" gezever.
    Hahaha, ik kan me het al voorstellen

Gisteren mijn Vita vergeten te verzetten naar Engels, Uncharted was ineens een pak minder aantrekkelijk
    PSN/XBL: Fetseroony

iTrader
    74 (100%)
    Maar bij Uncharted kan je kiezen dacht ik, toch zeker de voice-overs.
    .....

iTrader
    0
    Maar bij Uncharted kan je kiezen dacht ik, toch zeker de voice-overs.
    Klopt en dit is ook niet meer dan normaal.

Ik weet niet of die gasten van Zipper knetter stoned waren toen tijdens de meeting over localisation, maar nuchter waren ze volgens mij niet!

Dit moet met een kleine patch te verhelpen zijn. Tot die tijd koop ik hem niet. Ik heb hem ook niet gespeeld, geen minuut.

Gisteren geretourneerd en Marvel vs. Capcom meegenomen.

Ayrell's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Wie bedenkt het nu in gods naam om een game in het Nederlands uit te brengen, of erger nog, in het Frans. Ik kom net tot deze ontdekking nadat ik de game opstartte. Ik ben niet te spreken over deze blunder!
    ( ^_^)o自自o(^_^ )

Chronic's schermafbeelding
    iTrader
    103 (99%)
    zit ge ook met dat probleem als je het van de store koopt?

Pagina 6 van 10 Eerste ... 2345678910 Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten