Als ik jou was zou ik die 99 euro bijhouden. Ikzelf vind de PSP nogal dood![]()
Als ik jou was zou ik die 99 euro bijhouden. Ikzelf vind de PSP nogal dood![]()
Ik heb zelf een psp al van in het begin het is een tof toestelletje al vind ik het nu wel al wat verouderd.
De Playstation vita gaat wel 250 euro kosten dus als je dat bedrag ervoor wil geven dan zou ik wachten op de Playstation Vita.
En er zullen vast nog wel wat games uitkomen op de psp al vrees ik niet dat er nog echt toppers gaan bijzitten.
Ik denk wel dat de prijzen voor de games nog wat gaan dalen voor de psp.
Inderdaad, ging onlangs in Game Mania omdat ik een tijdje geleden een PSPGo had gekocht (actie met 10 games), ik wou nog een videokabel omdat ik goedkoop en cradle had gevonden. Bleek dat ze alles ivm met de Go hebben moeten terugsturen naar Sony ... kwestie van service is dat balen![]()
ik ging met men psp op youtube ik heb da dinge al aan gezet maar het werkt nog niet
Lekker duidelijk...
heb pas men psp en was net waker xd
als je naar instelingen gaat als je op internet zit en dan weergave instelingen en dan geheugen sparen aan zet werkt het nog niet op youtube ik heb wel geen geheugen kaart
Verstandig om een PSP-1004k aan te schaffen of zou ik gaan voor een 3000?
PSP Vista interesseert me niet..
3000 is technisch de beste. Lichter gewicht en een beter scherm (geen ghosting, betere kleuren):
Maar als je goedkoop een 1000 kan krijgen...
edit: Vergeet ook de PSP-E1000 niet, nog beter, maar heeft wel geen WiFi.
Laatst gewijzigd door Goldrusher; 17 januari 2012 om 19:45
Ik heb ook een PSP & PSP slim gehad, maar ik heb die zelden aangeraakt... Gewoon te weinig interessante en goede games. Als ik jou was zou ik eerst eens kijken welke PSP games je interesseren voor je er een aanschaft.
Tussen de launch games van de Vita zitten voor mij persoonlijk al veel games meer die me kunnen boeien dan alle games op PSP![]()
^ Dank voor de snelle reactie.
En haalt de E1000 (huidig model) het van de 3000?
Voornaamste issues zijn scherm (wil serie kunnen checken) en up-to-date firmware
E1000 is nog beter, maar heeft een groot minpunt: geen WiFi.
Op dat model kun je dus geen multiplayer spelen en bvb. ook geen video streamen vanaf PS3.
Maar als je dat niet zal missen, is het de beste koop.
Laatst gewijzigd door Goldrusher; 17 januari 2012 om 19:44
^ zoals hierboven + verschil in LCD tussen 3k en E1000:
Volledige review: PSP E-1000 Review • Reviews • Eurogamer.net
![]()
Hoe zet ik demo's op de PSP? De file (EBOOT.PBP) zit in een map. Waar zet ik de map/file?
Ik heb een andere file met dezelfde benaming al onder (PSP\GAME\UPDATE) <- Systeemsoftware.
Dank
Bijkomend: PSP herkent de mp3 files maar niet de mp4. Map: PSP\VIDEO\Titelvideo.mp4.
Moet ik ze ergens anders zetten of heb ik een speciaal programma nodig?
Laatst gewijzigd door Nickless; 22 januari 2012 om 10:44
./PSP/GAME als ik mij niet vergis
Klopt, dit zal een firmware-update zijn. Dit bestand mag je eventueel verwijderen als je al op de laatste nieuwe firmware zit.
Zet je mp4-bestand eens in volgende map: ./VIDEO ipv ./PSP/VIDEO/
hey ik kan niet meer online spelen als ik het probeer komt er te staan je hebt een patch- update nodig voor de infrastructuumodus download en installeer deze patch vai het startmenu
het spel is socom fireteam bravo 3
Op je PSP, waar je de game opstart, ipv op X te klikken, druk op je op /\ en kies voor Update.
Blijkbaar Sales op PSN bij de PSP-games. Zo staan o.a. alle PS1 Final Fantasy-games aan €4,99 ipv €9,99.
Bij deze direct FFV en FFVI aangeschaft. Heb nu eindelijk FFV in mijn collectie en FFVI heb ik altijd willen spelen op PSP voor het gemak![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)