Pagina 2 van 45 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 893
    Approved 9-lifer MegaMentor's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)

Probleempje met online gaan

Paar dagen geleden hebben we hier een draadloze router aangeschaft om van al die draden van af te zijn, handig natuurlijk want nu kan ik met mijn psp online gaan, eerst ging dat ook wel, maar nadat ik de beveiliging op de router had ingesteld (WPA2-AES) dus niet meer (terwijl het met de laptop nog wel gaat), heb de instellingen in de psp gecontrolleerd en ik zie geen typfouten ofzo. Hij geeft een error na een aantal keer proberen "Timeout tijdens uitwisselen van sleutelinformatie". Wat is er mis? De router is een Sitecom 300N-XR

Member Atrox's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    PSP kan geen WPA2 aan, veranderen naar WEP of WPA (of Mac-address)

Member da_flux's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)

Internet op psp door wifi stick.

Ik heb internet op mijn pc via een gewone ethernet kabel, graag zou ik nu ook draadloos internet hebben op mijn psp + pda.
    Ik had ergens gelezen dat je met een wifi stick een acces point kan maken en het internet van je pc hiermee delen.
    Zodat je een draadloos netwerkje maakt waarmee je dan met je psp + pda op het internet kan.

Nu mijn vraag kan je dit met alle gewonen usb wifi sticks doen of moet dit een speciaal type zijn?

Approved 9-lifer X-Vision's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Eenderwelke wifi stick zou moeten werken maar ge zou u beter nen andere modem kopen waar al wifi access op is want over het algemeen hebben de sticks - bij mij dan - de slechte gewoonte niet altijd te werken in combinatie met een USB modem. Nog erger als ge een USB modem in combinatie met Vista hebt. Weze gewaarschuwd.

iTrader
    9 (100%)
    jah kzit hier met nen adsl usb modem, dan beter is uitkijken naar wifi modem

Approved 9-lifer The_Cat's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)

Psp ip-probleem

Sorry als dit een veelgemaakt topic is maar ik weet echt niet meer wat te doen.
    Vroeger kon ik goed op het internet met mijn psp, maar sinds we een nieuwe router hebben moete kopen gaat dit niet meer. Ik heb alles al geprobeerd wat ik maar kon bedenken; mijn psp gereset, mijn MAC adres van psp toegevoegd aan de router om toe te laten maar ook dat hielp niet.
    Hij kan wel verbinden met mijn router, maar telkens hij het ip opvraagt, komt er na een tijd op: ip timout.
    Ik weet niet meer wat te doen want men ideeŽn zijn zowat op, misschien weet iemand van jullie iets?

bedankt!

Approved 9-lifer Racemaniac's schermafbeelding
    iTrader
    0
    geen dhcp aanstaan of zo?

Member acerF's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hey,

Heb ik ook voorgehad!

Bij mij was de oplossing : WEP : Code ingeven (beveiligd draadloos internet...)

Hopelijk lukt het ??

iTrader
    16 (100%)
    Hmm na deze 2 posts gelezen te hebben moet ik nog steeds zeggen dat het me niet lukt, ik heb de dhcp op enabled staan en de wep code die heb ik ook al ingegeven
    maar nog steeds krijg ik een fout bij het ip-adres ophalen.

iTrader
    16 (100%)
    Maar als ik de beveiliging afzet lukt het wel
    maar dit is maar tijdelijk want ik wil mijn router veilig houden

iTrader
    16 (100%)
    beste mensen
    na lang zoeken (zo ong een week) heb ik eindelijk het probleem gevonden nadat ik merkte dat ik er wel opkonde zonder de WEP beveiliging.
    Wat blijkt nu, het wachtwoord dat belgacom voor ons gemaakt had met belgacom genius, blijkt nu een heel ander wachtwoord te zijn dan onze router voor ons gebruikte ^^
    nadat ik op de router heb gekeken heb ik dan eindelijk hat goede wachtwoord ingevuld.
    Het enige wat mij dan verwonderd is dat mijn laptop nooit geen last heeft gehad van het verkeerde wachtwoord ^^
    maar bedankt voor jullie help en ik denk dat hier wel een slotje op mag of verwijderen of wat jullie ook doen

Member Soulwaxx_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Een jaar geleden zo'n stick gekocht. Heeft nooit naar behoren gewerkt jammer genoeg

Member
    iTrader
    0

problemen met sony memory stick Pro duo 16 GB

Via Ebay kocht ik twee ony memory stick Pro duo 16 Gb. Als ik bijvoorbeeld 5 spelletjes van 1,5 Gb naar de memory stick kopieer, vermindert de resterende geheugenruimte wel op de stick maar op de PSP zijn er slechts 3 spelletjes zichtbaar. Als ik via de pc naar de inhoud kijk van de memorystick zie ik daar wel degelijk 5 spelletjes staan. Heeft iemand enig idee hoe dit komt dat er maar 3 spelletjes zichtbaar zijn op de PSP terwijl er 5 op de stick staan?

Member ChunWai.'s schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Werken die 2 andere spelletjes wel? Probeer enkel de 2 spelletjes er eens op te zetten.

Member
    iTrader
    0
    De andere twee spelletjes werken perfect. Blijkbaar werkt slechts een beperkt aantal van de spelletjes indien je er meer dan drie op de stick zet. Indien ik dezelfde spelletjes op een stick van 4GB zet, functioneren ze allemaal.

iTrader
    9 (100%)
    herformateerd die stick anders nog is met je psp en probeert ze er dan nog eens op te zetten.

Member ChunWai.'s schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Misschien een fake memory stick gekocht? Want op Ebay weet je nooit..

Member
    iTrader
    0
    Heb al verschillende malen geprobeerd om de stick te herformateren maar dit haalde niets uit. Heb de sticks teruggestuurd en wacht nu op de terugbetaling.

Approved 9-lifer WarBlade's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Nieuwe PSP - WiFi verbinding?

Hoi!

Heb sinds gisteren een nieuwe PSP die wťl verbinding kan maken met mijn Playstation 3 (Remote Play en het kopiŽren van PSOne-games van Playstation 3 naar PSP) via USB...

Maar het lukt me niet om een verbinding te maken via WiFi (dus ik kan niet op het internet gaan, Playstation Store bezoeken, ... met de PSP)

De WLAN-schakelaar bovenop de PSP is ingeschakeld, de Playstation 3 word herkend door de PSP, ... maar als ik wil verbinden (zonder USB) krijg ik steeds een foutmelding...

Iemand die weet welke stap ik misschien vergeten ben?

iTrader
    9 (100%)
    U PS3 is toch aangesloten op Het internet
    En ge moet ad-hoc modus kiezen

Pagina 2 van 45 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

LinkBacks (?)

1. 7 mei 2009, 22:17

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten