Pagina 5 van 225 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 100 van 4481
    Member $carface's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    1/ Extra punt of 2 punten voor wie pole pakt in qualificatie?

Voor: 4 stemmen
    Tegen: 1 stemmen +1
    Nog verder bespreken: 3 stemmen +1

2/ Cars 2011 of Equal?

2011: 5 stemmen +1
    Equal: 0 stemmen

3/ Auto verdeling: random zoals in vorig seizoen of toegewezen?

Random: 0 stemmen
    Toegewezen: 5 stemmen +1
    Nog bespreken: 3 stemmen +1

Voted: Schnippy, Moffster, Schredy, TRAB44, Lunchase

Member Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    14 (94%)

Voor: 5 stemmen
    Tegen: 1 stemmen +1
    Nog verder bespreken: 4 stemmen +1

2/ Cars 2011 of Equal?

2011: 6 stemmen +1

Toegewezen: 6 stemmen +1
    Nog bespreken: 4 stemmen +1

Voted: Schnippy, Moffster, Schredy, TRAB44, Lunchase, Xavve4

Member *BeLiSiMa*'s schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)

Voor: 6 stemmen (+1)
    Tegen: 1 stemmen
    Nog verder bespreken: 4 stemmen

2/ Cars 2011 of Equal?

2011: 6 stemmen

Toegewezen: 7 stemmen (+1)
    Nog bespreken: 5 stemmen (+1)

Voted: Schnippy, Moffster, Schredy, TRAB44, Lunchase, Xavve4, belisima

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)

Voor: 7 stemmen (+1)
    Tegen: 1 stemmen
    Nog verder bespreken: 4 stemmen

2/ Cars 2011 of Equal?

2011: 7 stemmen (+1)

Toegewezen: 7 stemmen
    Nog bespreken: 6 stemmen (+1)

Voted: Schnippy, Moffster, Schredy, TRAB44, Lunchase, Xavve4, belisima, zjerre (boonzor)

ivm de pole, liefst 1 puntje want sommige lopen dan 20 punten uit op een seizoen

ivm de wagens, nog te bespreken vermits ik wel te vinden was voor die aanduiding volgens klassement maar weet ni of iedereen er zo over denkt. er kan dan idd wel van express gecrasht worden maar als je de volgende race ne sterke wagen hebt en je wint stijg je toch weer in het klassement waardoor de kans op een mindere wagen weer groter wordt natuurlijk.
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4 (PS4), GTA V, Last of Us
    Waiting for :: Watch Dogs
    Follow My South West USA Travel Blog

Member ralphvv's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Miss nog een idee voor 1 punt toe te kennen aan diegene die snelste rondetijd heeft in de race. 1 probleem je kan bv als je nog geen coner cutting heeft gehad 3x een bocht afsnijden endan uw snelste rondetijd en dat is dan niet eerlijk

iTrader
    35 (97%)
    wel grappig da ge eerst manieren bedenkt om de kloof tussen schredy en belisima te dichten en ze daarna terug opentrekt door ze punten te geven voor Q en snelste ronde

geef die punten dan niet individueel maar geef ze voor het team dan, zo kun je nog leuke teamstrategie bedenken

iTrader
    4 (100%)
    Lunchase de kwalificatie was nu toch enorm spannend in Brazilië ik dacht dat jij ook zo close bij ons was. Stel nu dat ik en shredy in een Sauber moesten rijden en jij zat in een Mercedes (2011 performance), had jij daar wel los de pole gepakt dus punten voor u

iTrader
    35 (97%)
    ge hebt gelijk Belisima,dat komt waarschijnlijk door jullie 'untouchable' status dat ik zo denk

alletwee altijd 1 en/of 2 ,nooit een accident,altijd Q hoog,buiten die ene keer van kissmyass en ralphvv,maar die konden beiden de druk ni aan.

Da was toch het grappigste moment van het vorig seizoen dat bij de start ralphvv tegen de muur vloog

Member ralphvv's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Volgens mij heb ik dit seizoen 3x pole gehad en bijna altijd in de top 3 alleen 1 nadeel dat je banden al een beetje opzijn. Misschien een keer proberen geen Q te rijden.

@lunchase bedoeld u dat moment in singapore?

Platinum Member schredy's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door $carface Bekijk bericht
    wel grappig da ge eerst manieren bedenkt om de kloof tussen schredy en belisima te dichten en ze daarna terug opentrekt door ze punten te geven voor Q en snelste ronde
    Wat willen we nu eigenlijk?

Is er een kloof tussen mij en Belisima? Als ze er al is, zal ze redelijk klein zijn, en dat zou ik liefst zo houden . Daarom stem ik er ook voor om ons beide in hetzelfde team te steken (Sauber is goed ). Het kloofje tussen ons moet zo blijven (zodat het ook tussen ons spannend blijft), de kloof met de tegenstand moet verkleind worden.

Zoals het voorstel nu op tafel ligt zouden wij twee iedere race met een verschillende wagen rijden (aangezien we niet in hetzelfde team zitten), en zullen we dus bijgevolg nooit met gelijke wapens kunnen strijden (hoewel we elkaar zeker waard zijn ). De spanning die er dit seizoen zeker was valt dan volledig weg.

Ik schets deze situatie nu voor Belisima en mij, maar kan eigenlijk op iedereen toegepast worden. Hoe meer ik er over denk, hoe meer ik vrees dat het huidige voorstel nogal hectisch gaat zijn, en weinig spanning gaat toevoegen aan de races zelf (enkel het klassement zal afgevlakt worden)...
    Laatst gewijzigd door schredy; 27 februari 2012 om 19:54

iTrader
    35 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ralphvv Bekijk bericht
    Volgens mij heb ik dit seizoen 3x pole gehad en bijna altijd in de top 3 alleen 1 nadeel dat je banden al een beetje opzijn. Misschien een keer proberen geen Q te rijden.

@lunchase bedoeld u dat moment in singapore?
    Idd ralphvv in singapore,toen lagen er toch veel in een deuk bij de start

iTrader
    35 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schredy Bekijk bericht
    Wat willen we nu eigenlijk?

Is er een kloof tussen mij en Belisima? Als ze er al is, zal ze redelijk klein zijn, en dat zou ik liefst zo houden . Daarom stem ik er ook voor om ons beide in hetzelfde team te steken (Sauber is goed ). Het kloofje tussen ons moet zo blijven (zodat het ook tussen ons spannend blijft), de kloof met de tegenstand moet verkleind worden.

Zoals het voorstel nu op tafel ligt zouden wij twee iedere race met een verschillende wagen rijden (aangezien we niet in hetzelfde team zitten), en zullen we dus bijgevolg nooit met gelijke wapens kunnen strijden (hoewel we elkaar zeker waard zijn ). De spanning die er dit seizoen zeker was valt dan volledig weg.

Ik schets deze situatie nu voor Belisima en mij, maar kan eigenlijk op iedereen toegepast worden. Hoe meer ik er over denk, hoe meer ik vrees dat het huidige voorstel nogal hectisch gaat zijn, en weinig spanning gaat toevoegen aan de races zelf (enkel het klassement zal afgevlakt worden)...
    nice try schredy ,maar jullie twee bijeen zou echt niet kunnen

ik bedoel de kloof tussen enerzijds jullie 2 en de rest...

zo een grote verschillen zijn er nu ook weer niet tussen die auto's, jullie eindigen meestal op 40 sec op de 3de dus met nieuwe regels eindigen jullie miss 10 sec op de rest,wat het toch wat spannender moet maken

Approved 9-lifer Schnippy's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door $carface Bekijk bericht
    nice try schredy ,maar jullie twee bijeen zou echt niet kunnen

ik bedoel de kloof tussen enerzijds jullie 2 en de rest...

zo een grote verschillen zijn er nu ook weer niet tussen die auto's, jullie eindigen meestal op 40 sec op de 3de dus met nieuwe regels eindigen jullie miss 10 sec op de rest,wat het toch wat spannender moet maken
    Vind de kloof nog meevallen tussen Schredy-Belisima en de rest want de meesten hebben minder races gereden dan Schredy enja in quali is het toch vaak iemand anders die pole pakt. Alleen zijn Schredy en Belisima beter dan de rest in het sparen van hun bandjes en de benzine want ik heb 2x pole gehad bijna geen fouten gehad en toch telkens achter hen geeindigd en dat was omdat ik enorm veel laps op mix1 moest rijden.

iTrader
    4 (100%)
    Ik kan mij ook wel vinden in de uitleg van shredy hoor, wij gaan nooit meer bij elkaar rijden als wij in een andere auto zitten.. Het verschil is inderdaad heel klein tijdens de race, en het komt meestal gewoon aan op strategie, het meest constant rijden of zelfs nu op equal performance al in de 'betere' wagen zitten (die juist reageerd op uw set up)

Maar voor het teamkampioenschap gaat dit idd niet gelijk op.. Hmm ik heb het gevoel dat de regels vaak gaan worden aangepast dit seizoen

Member The Moff's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Ach ja, weet ge, we kunnen voorlopig de regels proberen aan te passen en we zien wel na de 3e race of het zijn effect mist. Zoja, schakelen we wel terug over.
    We kunnen het maar eens een kans geven.
    Het is nu het einde van de wereld nog niet eh......(das pas in december 2012).

iTrader
    4 (100%)
    Haha das waar

iTrader
    35 (97%)
    Is er al zicht op de indeling van de teams?

Member The Moff's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    als we naar de gemiddelde score kijken mag razor eerst zijn teammate kiezen, dan xavve, dan rombaft, enz.

Approved 9-lifer Schnippy's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Als ze nu al kiezen kunnen we dit al toepassen in monaco, daar kunnen teamtactics goed van pas komen. (bijv. Moffster en Xavve zitten in hetzelfde team en ze willen beiden lap 12 gaan pitten, dan kunnen ze afspreken en zo kan moffster 1 lap extra rijden en als ze later in de race elkaar tegenkomen en moffster zit achter Xavve en hij zit met slechtere banden en voelt dat Moffster véél sneller is kan hij hem laten passeren, want anders is het bijna niet mogelijk om Xavve in te halen in monaco vrees ik, khoop eigenlijk dat hij m'n teammaat wordt volgend seizoen

Member Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    14 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk bericht
    Als ze nu al kiezen kunnen we dit al toepassen in monaco, daar kunnen teamtactics goed van pas komen. (bijv. Moffster en Xavve zitten in hetzelfde team en ze willen beiden lap 12 gaan pitten, dan kunnen ze afspreken en zo kan moffster 1 lap extra rijden en als ze later in de race elkaar tegenkomen en moffster zit achter Xavve en hij zit met slechtere banden en voelt dat Moffster véél sneller is kan hij hem laten passeren, want anders is het bijna niet mogelijk om Xavve in te halen in monaco vrees ik, khoop eigenlijk dat hij m'n teammaat wordt volgend seizoen
    Nene, ik zal beter opletten bij overtakes Ik ben inderdaad gaan inzien dat ik soms op het randje verdedig. Als teammates kunnen we nog in het west-vlaams roepen

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten