Pagina 30 van 299 EersteEerste ... 202627282930313233344080130 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 436 t/m 450 van 4481
    Member Xinu's schermafbeelding
    iTrader
    0
    mooie race proficiat voor de winnaar! kan iemand de uitslagen posten ? kan ik weten gedeelte mijn teammate was en met welke auto rijden we volgende week ?

Approved 9-lifer Schnippy's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xinu Bekijk bericht
    mooie race proficiat voor de winnaar! kan iemand de uitslagen posten ? kan ik weten gedeelte mijn teammate was en met welke auto rijden we volgende week ?
    bjorn is de nieuwe en hij is testrijder m.a.w. hij vervangt de persoon die afwezig is en rijdt in die z'n plaats ook voor die z'n punten en Xinu ge hebt geluk want hij eindigde 5de dus lekker wat puntjes en uw teammaat ergens achterin vrees ik... dus je zal geen topwagen krijgen voor kuala lumpur.

Approved 9-lifer RaZoR be's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bart44 Bekijk bericht
    Q: niet gereden, ik ging voor een 2 stopper.. Na de eerste 2 bochten waar ik zonder kleerscheuren door geraakte..miraculeus trouwens..Ik lag toen op een 6de plaats..dus van 16 naar p6..niet slecht zonder qual te rijden..Mijn afstelling was toch niet dat, veel te lage racepace, op primes begonnen 13 ronden lang en overgeschakeld naar options..na paar mooie duels, kom ik razor tegen, ok hij was wel sneller, en ging mij uiteindelijk wel voorbij gaan, maar ik raad je toch aan om iets voorzichtiger te zijn met voorbij te steken, je kan je moeilijk in gaatjes wringen die er eigenlijk niet zijn als ik al de bocht indraai..maar soit, geen stukken, en kom uit op een mooie 6de plaats.Met bjorn leuk duel gehad de laatste ronden, enkel reed hij op options en ik op primes, dan weet je het wel..Volgende week gelukkig snellere auto, want die williams...
    Sorry ja, heb mss bepaalde momenten raar ingehaald. Was mss omdat ik gefrustreerd was door die stomme pitbug. Voor die ene keer dat ik eens mee kon wou ik mijn race niet laten verknallen door zo een bug.
    PSN: RaZoR_be Live Gamertag: Vampslayer be
    Now Playing: | PS4: Driveclub, BloodBorne | XONE: Sunset Overdrive, Forza Horizon 2, DR3 | PS3: / | 360: / | Wii:/ | PC: Diablo III

Member bart44's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaZoR be Bekijk bericht
    Sorry ja, heb mss bepaalde momenten raar ingehaald. Was mss omdat ik gefrustreerd was door die stomme pitbug. Voor die ene keer dat ik eens mee kon wou ik mijn race niet laten verknallen door zo een bug.

ochja, kan altijd eens gebeuren he..
    race till you die........

PSN: [COLOR="#FF0000"]trab44
    Waiting for: fifa15, project cars, gta5..

Member ralphvv's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ralph en rombaft hebben geluk. Die krijgen een top auto

iTrader
    0
    Slechte race. 3x DT dus daarom 8st. Op naar volgende week Malaysia . Deze week veel oefenen. Benieuwd welk team ik zit

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ralphvv Bekijk bericht
    Slechte race. 3x DT dus daarom 8st. Op naar volgende week Malaysia . Deze week veel oefenen. Benieuwd welk team ik zit
    Welk team?

Indien je auto bedoelde ben ik ook nog niet mee want je zei volgende week topauto in uw vorig bericht.

Ligt dat aan mij of praten die hollanders geen nederlands?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk bericht
    Welk team?

Indien je auto bedoelde ben ik ook nog niet mee want je zei volgende week topauto in uw vorig bericht.

Ligt dat aan mij of praten die hollanders geen nederlands?
    Ja bedoel auto. Nou men auto reed voor geen reet gister. Drama auto

Approved 9-lifer RaZoR be's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Ja bedoel auto. Nou men auto reed voor geen reet gister. Drama auto
    Kom nu, met een Mercedes moet Gé vlot voor Renault, williams, sauber, force India kunnen rijden als je geen pech hebt. Jij toch zeker ralphvv
    PSN: RaZoR_be Live Gamertag: Vampslayer be
    Now Playing: | PS4: Driveclub, BloodBorne | XONE: Sunset Overdrive, Forza Horizon 2, DR3 | PS3: / | 360: / | Wii:/ | PC: Diablo III

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaZoR be Bekijk bericht
    Kom nu, met een Mercedes moet Gé vlot voor Renault, williams, sauber, force India kunnen rijden als je geen pech hebt. Jij toch zeker ralphvv
    Ik weet niet hoor. Bart (Williams) kom me gewoon bijhouden. Ik had het gevoel dat die na elke bocht niet gelijk gas gaf en duirde heel lang als die pp zijn topsnelheid was.Maar kan ook komen doordat ik niet geofend heeft afgelopen week. Deze week wel oefenen.

iTrader
    3 (100%)
    Ik weet niet hoor. Bart (Williams) kom me gewoon bijhouden. Ik had het gevoel dat die na elke bocht niet gelijk gas gaf en duirde heel lang als die pp zijn topsnelheid was.Maar kan ook komen doordat ik niet geofend heeft afgelopen week. Deze week wel oefenen.
    Denk idd dat het eerder aan dat laatste zal gelegen hebben. Hm heeft iemand de stand van gisteren dan kan ikzelf uitzoeken welke auto ik heb voor zondag en al eens testen.

1.Schredy
    2 Beli
    3 ik
    4 razor
    5 bjorn (xitra)
    6 trab... ?
    7 Moffster?
    8...
    9...
    10...

schredy en razor zoiezo in sauber/ Wss belisima force india... enja Xavve en ik dan Williams zeker...
    Laatst gewijzigd door Schnippy; 12 maart 2012 om 08:59

iTrader
    0
    Denk idd dat het eerder aan dat laatste zal gelegen hebben. Hm heeft iemand de stand van gisteren dan kan ikzelf uitzoeken welke auto ik heb voor zondag en al eens testen.

1.Schredy
    2 Beli
    3 ik
    4 razor
    5 bjorn (xitra)
    6 trab...
    7 Loewieman
    8... Ralphvv
    9... Lunchase
    10... Moffster
    11 xavve
    12 zjerre
    13 rombaft
    14 nochnoii
    15 baccie
    16 kissmyass

Dit is volgens mij de uitslag
    schredy en razor zoiezo in sauber/ Wss belisima force india... enja Xavve en ik dan Williams zeker...

Member
    iTrader
    15 (100%)
    niet dat ik normaal gezien vooraan rij en heb mijn portie pech gehad tijdens de race, echter ik had ook het gevoel dat de mercedes op australie niet echt competitief was, met gelijke banden werd ik soms los uit het wiel gereden, ...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freder Bekijk bericht
    niet dat ik normaal gezien vooraan rij en heb mijn portie pech gehad tijdens de race, echter ik had ook het gevoel dat de mercedes op australie niet echt competitief was, met gelijke banden werd ik soms los uit het wiel gereden, ...
    Ik had daar dus ook last van. Wel 2 pitstop strategie gelukt. Option-prime-option
    . Maar we hadden allebei veel DT en dat moeten we niet meer hebben. Dus volgende race voorzichtiger rijden en geen DT. Ik had je filmpje gezien en je rijd echt goed. Dus plaatsen in de top 10 komen nog wel en ik top 5.

Member $carface's schermafbeelding
    iTrader
    36 (97%)
    bjorn is de nieuwe en hij is testrijder m.a.w. hij vervangt de persoon die afwezig is en rijdt in die z'n plaats ook voor die z'n punten en Xinu ge hebt geluk want hij eindigde 5de dus lekker wat puntjes en uw teammaat ergens achterin vrees ik... dus je zal geen topwagen krijgen voor kuala lumpur.
    ge weet toch zelf dat dit voor problemen gaat zorgen

wa ga ge doen als er 2 teams zijn waar er 1 rijder van afwezig is? de punten van bjorn delen door 2 voor die teams??

ik zou die solo laten rijden

@moffster wa was da in de pitstraat

met 2 tegelijk erin,al een geluk was de pitstraat breed genoeg haha
    PSN : lunchase

Pagina 30 van 299 EersteEerste ... 202627282930313233344080130 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten