Pagina 3 van 225 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 60 van 4481
    Approved 9-lifer Schnippy's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    ik stem voor 2011 = spannender en als bijgevolg leuker.

Member The Moff's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    2011

Member bart44's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    ik denk met setup 2011 dat het een pak spannender gaat zijn..en zo heb je elke week een andere auto..t is eens iets anders he :-)

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bart44 Bekijk bericht
    ik denk met setup 2011 dat het een pak spannender gaat zijn..en zo heb je elke week een andere auto..t is eens iets anders he :-)
    Wat ik ook leuk zou vinden is dat Schredy en belisima enkel en alleen maar met virgin of hrt mogen rijden op 2011 setting. wie stemt nog voor ?

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk bericht
    Wat ik ook leuk zou vinden is dat Schredy en belisima enkel en alleen maar met virgin of hrt mogen rijden op 2011 setting. wie stemt nog voor ?

of 30sec wachten na de start..

Member ralphvv's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Is dat niet vervelend telkens van auto te wisselen. En als je williams rijd heb je geen kans meer op overwinning

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ralphvv Bekijk bericht
    Is dat niet vervelend telkens van auto te wisselen. En als je williams rijd heb je geen kans meer op overwinning

ralphvv, dat is de bedoeling dat het veld dichter bij elkaar zit..bv 1 ste race word je 1ste, 2de race rij je met een williams , kom je op p6 uit , kom je in de 3de race mss in een ferrari te zitten..realisme wordt alleen maar groter..

Member $carface's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    Doen 2011 regel,zelfs dit gaat niet erg zijn voor schredy ,die heeft huidig seizoen ook met slechtere auto reeds gewonnen,trouwens iedereen heeft hier hetzelfde systeem eh ,dus voor niemand nadeel
    Het leuke eraan is dat we miss in nieuw seizoen veel dichter bijeen zitten bij klassement en zodoende dat iedereen gemotiveerd is om steeds mee te doen

Platinum Member schredy's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    2011: graag, maar dat telkens wisselen van wagen zie ik niet echt zitten... Dat kan tot situaties leiden waarbij iemand doelbewust crasht om de volgende race met een McLaren te kunnen rijden, en dat is toch ook niet de bedoeling.

Hoewel iedereen een vaste wagen toewijzen het waarschijnlijk iets minder spannend maakt... maar als we het goed aanpakken, zouden we toch het gewenste effect moeten krijgen: iedereen in gevecht met iedereen .

Weet er eigenlijk iemand hoeveel verschil er zit op de wagens met 2011 setting? Als ik 5 seconden per ronde verlies in een Torro Rosso, dan zie ik het toch niet zo goed zitten .

iTrader
    35 (97%)
    Het verschil tussen redbull,mclaren en ferrari zal niet al te groot zijn
    Tussen een williams en een mclaren 1-2 sec met zelfde rijder
    Dus gezien de laatste race is dan het verschil tussen schredy en baccie 6 sec per lap ipv 8 sec

Maw schredy ge zult dus minder mensen op -1 lap zetten

Approved 9-lifer RaZoR be's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    ik ben er wel voor te vinden mochten we in omgekeerde volgorde van nu de teams verdelen, als we geen random auto's nemen
    Bv de laatste van dit seizoen krijgen Red bull / molaren / ferrari. de eerste het laagste team adhv het deelnemers aantal

of toch iets in die aard

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schredy Bekijk bericht
    2011: graag, maar dat telkens wisselen van wagen zie ik niet echt zitten... Dat kan tot situaties leiden waarbij iemand doelbewust crasht om de volgende race met een McLaren te kunnen rijden, en dat is toch ook niet de bedoeling.

Als iemand crasht krijgt die 0 punten, niet echt bevorderlijk voor zijn klassement dan zou ik zeggen.

*edit*
    enig probleem hier is als er 1 van de teammates niet meerijdt.
    Hoe verdelen we de punten dan?

Bv:
    Trab44 + Lunchase = P2(18 ptn) + P5(10 ptn) = totaal 28ptn.
    Moffster + Xitra = P1 (25 ptn) + forfait (0 ptn) = 25 ptn.

Hoewel Moffster hier beter rijdt, als 1e over de finish (was het maar waar ) zullen Moffster en Xitra in de volgende race wel met de betere wagen starten aangezien Trab en lunchase hoger in totaal zijn geindigd (hoewel 'slechter' gereden)

en een gemiddelde gaat hierbij niet helpen zeker?
    Of moet er dan het gemiddelde genomen worden van beide rijders appart over elke gereden race en die optellen om zo de wagenkeuze te bepalen?
    Laatst gewijzigd door The Moff; 24 februari 2012 om 17:07

iTrader
    35 (100%)

hier zie je als voorbeeld dat onzen Bart heel goe bezig is en de eerste 2 races wint.
    Zijn teammate reed 1x mee (geen punten), en dan 2 maal niet meegereden.

En hoewel bart alle races gewonnen heeft (die hij gereden heeft toch, want hij heeft ook 1x niet meegereden) krijgt die volgens de totale puntenstand in het teamkampioenschap toch de beste auto!!! (omdat zijn team het minste punten telt)

Terwijl bij de gemiddelde stand hij wel de slechtste zou hebben.

EDIT*
    Ik bedenk nu net dat er nog een optie is, die nogal voor de handliggend was.
    Kijken per individuele race , en niet per totalen.
    Dat zal het beste zijn zeker? De stand van de teammates samen voor de gereden race, en daarop baseren voor de autokeuze?
    (ik was weer te ingewikkeld bezig )
    Laatst gewijzigd door The Moff; 24 februari 2012 om 18:14

iTrader
    0
    Ik denk gewoon punten totaal doen . Het team met de minste punten krijgt beste auto en dan wordthet weer spannender

iTrader
    0
    Ff kijken welke teams we doen. Van goednaar slecht

McLaren
    Red Bull
    Ferrari
    Mercedes
    Lotus-Renault
    Force India
    Williams
    Sauber

Dit de goede volgorde?

Dus geen
    Toro Rosso
    Hrt
    Virgin
    Lotus

iTrader
    35 (100%)
    zie post 29

dus idd, zoiets.

Member Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    13 (93%)
    2011 lijkt me inderdaad een oplossing die voor spanning kan zorgen. En misschien een iets grotere uitdaging voor de top onder ons Het zal helaas rijden worden zonder oefening morgen Vandaag werken en morgen inventaris.

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Moff Bekijk bericht
    (ik was weer te ingewikkeld bezig )
    Pff kwas destijds niet goed in vraagstukken en nu ik zo'n 9j. van school ben begint er hier 1 op het forum in vraagstukken z'n uitleg te doen. Don't like it

Idd gem. stand van de laatste race bepaald wie als eerste auto mag kiezen. (btw nog een dilemma ik rij bijv met Zjerre in een team en wij kiezen als 5de en zjerre wil met sauber terwijl ik met renault wil hoe lossen we dit dilemma op? Kzou zeggen met de vuisten maar teamgeest zal er niet op vooruit gaan

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaZoR be Bekijk bericht
    ik ben er wel voor te vinden mochten we in omgekeerde volgorde van nu de teams verdelen, als we geen random auto's nemen
    Bv de laatste van dit seizoen krijgen Red bull / molaren / ferrari. de eerste het laagste team adhv het deelnemers aantal

of toch iets in die aard
    Vind dit ook geen slecht idee, alhoewel ik graag baccie in een Mclaren zou zien zou ik wel niet graag Belisima in ne mclaren zien... aangezien ze in hetzelfde team zouden zitten...

Razor ge zult uw idee verder moeten uitwerken vrees ik want momenteel is moffster z'n idee beter en eerlijker... zo krijgen de winnaars de slechtste auto en de verliezers de beste auto en bij uw idee krijgen ook de goede racers een goede wagen en de middenmoot een zr slechte.

iTrader
    35 (97%)
    @schnippy heel simpel antwoord op je vraagstuk : first driver of the team chooses the car

Ook nog een idee Van mij is om iedereen die een race start om een minimum punten te geven dan wie er niet meerijdt,bijv 1 of 2 punten voor de start

Member Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    13 (93%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door $carface Bekijk bericht
    @schnippy heel simpel antwoord op je vraagstuk : first driver of the team chooses the car

Ook nog een idee Van mij is om iedereen die een race start om een minimum punten te geven dan wie er niet meerijdt,bijv 1 of 2 punten voor de start
    Zoals uw naam correct invullen op een examen?
    Ik had ook het gedacht van rijder met meeste ptn binnen het team mag de auto kiezen. Denk niet dat veel mensen hier lastig over zullen doen. Wel lief direct na de race ofzo, zodat we weten met welke auto we moeten oefenen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten