Pagina 23 van 225 EersteEerste ... 131920212223242526273373123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 441 t/m 460 van 4481
    Member ralphvv's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Slechte race. 3x DT dus daarom 8st. Op naar volgende week Malaysia . Deze week veel oefenen. Benieuwd welk team ik zit

Approved 9-lifer Schnippy's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ralphvv Bekijk bericht
    Slechte race. 3x DT dus daarom 8st. Op naar volgende week Malaysia . Deze week veel oefenen. Benieuwd welk team ik zit
    Welk team?

Indien je auto bedoelde ben ik ook nog niet mee want je zei volgende week topauto in uw vorig bericht.

Ligt dat aan mij of praten die hollanders geen nederlands?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk bericht
    Welk team?

Indien je auto bedoelde ben ik ook nog niet mee want je zei volgende week topauto in uw vorig bericht.

Ligt dat aan mij of praten die hollanders geen nederlands?
    Ja bedoel auto. Nou men auto reed voor geen reet gister. Drama auto

Approved 9-lifer RaZoR be's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Ja bedoel auto. Nou men auto reed voor geen reet gister. Drama auto
    Kom nu, met een Mercedes moet Gé vlot voor Renault, williams, sauber, force India kunnen rijden als je geen pech hebt. Jij toch zeker ralphvv

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaZoR be Bekijk bericht
    Kom nu, met een Mercedes moet Gé vlot voor Renault, williams, sauber, force India kunnen rijden als je geen pech hebt. Jij toch zeker ralphvv
    Ik weet niet hoor. Bart (Williams) kom me gewoon bijhouden. Ik had het gevoel dat die na elke bocht niet gelijk gas gaf en duirde heel lang als die pp zijn topsnelheid was.Maar kan ook komen doordat ik niet geofend heeft afgelopen week. Deze week wel oefenen.

iTrader
    3 (100%)
    Ik weet niet hoor. Bart (Williams) kom me gewoon bijhouden. Ik had het gevoel dat die na elke bocht niet gelijk gas gaf en duirde heel lang als die pp zijn topsnelheid was.Maar kan ook komen doordat ik niet geofend heeft afgelopen week. Deze week wel oefenen.
    Denk idd dat het eerder aan dat laatste zal gelegen hebben. Hm heeft iemand de stand van gisteren dan kan ikzelf uitzoeken welke auto ik heb voor zondag en al eens testen.

1.Schredy
    2 Beli
    3 ik
    4 razor
    5 bjorn (xitra)
    6 trab... ?
    7 Moffster?
    8...
    9...
    10...

schredy en razor zoiezo in sauber/ Wss belisima force india... enja Xavve en ik dan Williams zeker...
    Laatst gewijzigd door Schnippy; 12 maart 2012 om 08:59

iTrader
    0
    Denk idd dat het eerder aan dat laatste zal gelegen hebben. Hm heeft iemand de stand van gisteren dan kan ikzelf uitzoeken welke auto ik heb voor zondag en al eens testen.

1.Schredy
    2 Beli
    3 ik
    4 razor
    5 bjorn (xitra)
    6 trab...
    7 Loewieman
    8... Ralphvv
    9... Lunchase
    10... Moffster
    11 xavve
    12 zjerre
    13 rombaft
    14 nochnoii
    15 baccie
    16 kissmyass

Dit is volgens mij de uitslag
    schredy en razor zoiezo in sauber/ Wss belisima force india... enja Xavve en ik dan Williams zeker...

Member
    iTrader
    15 (100%)
    niet dat ik normaal gezien vooraan rij en heb mijn portie pech gehad tijdens de race, echter ik had ook het gevoel dat de mercedes op australie niet echt competitief was, met gelijke banden werd ik soms los uit het wiel gereden, ...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freder Bekijk bericht
    niet dat ik normaal gezien vooraan rij en heb mijn portie pech gehad tijdens de race, echter ik had ook het gevoel dat de mercedes op australie niet echt competitief was, met gelijke banden werd ik soms los uit het wiel gereden, ...
    Ik had daar dus ook last van. Wel 2 pitstop strategie gelukt. Option-prime-option
    . Maar we hadden allebei veel DT en dat moeten we niet meer hebben. Dus volgende race voorzichtiger rijden en geen DT. Ik had je filmpje gezien en je rijd echt goed. Dus plaatsen in de top 10 komen nog wel en ik top 5.

Member $carface's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    bjorn is de nieuwe en hij is testrijder m.a.w. hij vervangt de persoon die afwezig is en rijdt in die z'n plaats ook voor die z'n punten en Xinu ge hebt geluk want hij eindigde 5de dus lekker wat puntjes en uw teammaat ergens achterin vrees ik... dus je zal geen topwagen krijgen voor kuala lumpur.
    ge weet toch zelf dat dit voor problemen gaat zorgen

wa ga ge doen als er 2 teams zijn waar er 1 rijder van afwezig is? de punten van bjorn delen door 2 voor die teams??

ik zou die solo laten rijden

@moffster wa was da in de pitstraat

met 2 tegelijk erin,al een geluk was de pitstraat breed genoeg haha

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door $carface Bekijk bericht
    ge weet toch zelf dat dit voor problemen gaat zorgen

wa ga ge doen als er 2 teams zijn waar er 1 rijder van afwezig is? de punten van bjorn delen door 2 voor die teams??

ik zou die solo laten rijden

@moffster wa was da in de pitstraat

met 2 tegelijk erin,al een geluk was de pitstraat breed genoeg haha
    a dat waren jullie dus die naast elkaar de pitstraat inreden. ik reed erachter en zag het gebeuren. jullie beukten elkaar bijna.

over dat van bjorn. als iedereen er is kan hij helaas neit meedoen. maar als er 1 iemand niet is zoals gister kan hij voor diegene invallen. ik vind wel als er 2 teams zijn waar 1 rijder er niet is dat hij dan solo moet rijden en dan toro rosse. sowieso zijn we nooit met zijn alle op zondagavond. hij kan toch ook nu meedoen met de stand in indiduvieele stand.

Member bart44's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Het gaat voor mij en zjerre de renault worden vrees ik..

Platinum Member schredy's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Kweet niet wie er u geduwd heeft maar tzal ik allesinds niet geweest zijn anders zou je zelfs over de vangrail gevlogen zijn moest ik u geraakt zijn, gij remt naar mijn mening 2de bocht veel te vroeg.. enja ik natuurlijk veel te laat met als gevolg dat ik je nog net kan ontwijken naar de binnenkant van de bocht (je zal wss wel gemerkt hebben dat ik je zéér snel passeerde daar) moest ik je lichtjes geraakt hebben zou ik je zeker opnieuw voor gelaten hebben maar volgens mij was er geen contact.
    'k heb idd gemerkt dat ik daar altijd vrij vroeg remde tov de anderen. Brake balance mss iets te veel laten afwijken....
    Ik heb allezins een duw gevoeld, en het kan enkel van u geweest zijn. Het was niet te hard, maar wel genoeg om de apex te missen. Nuja, als jij er niets van gemerkt hebt, valt er je natuurlijk weinig te verwijten.

Nog vergeten vermelden:
    Opnieuw een paar keer last gehad van lag, waardoor ik soms een paar meter achteruit werd geslagen. Zo kwam het zelfs tot een situatie waar ik 'in' Belisima aan het rijden was . Gelukkig geen crash/collision voor gekregen, maar dat was toch eventjes schrikken .

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bart44 Bekijk bericht
    Het gaat voor mij en zjerre de renault worden vrees ik..
    Das nog ni veel beter :-/

iTrader
    3 (100%)
    Wat doen we met bjorn?

Moeten nu wel beslissen want speelt een rol in teamklassement.. vind ook wel niet juist als hij een héél seizoen in torro rosso moet rijden lol...

Kvind het niet slecht om hem te laten invallen voor iemand die op zondag niet kan, mss. de eerste die het hier op het forum meld... zodat hij punten kan sprokkelen voor de afwezige z'n teamklassement.

Member $carface's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    ik denk dat loewie en ik met mercedes gaan rijden

ik ben zeer benieuwd wat schredy met een sauber of force india kan doen volgende race

als er iemand dit seizoen met een sauber of force india kan winnen,zeer veel respect van mij dan!

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door $carface Bekijk bericht
    ik denk dat loewie en ik met mercedes gaan rijden

ik ben zeer benieuwd wat schredy met een sauber of force india kan doen volgende race

als er iemand dit seizoen met een sauber of force india kan winnen,zeer veel respect van mij dan!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schredy Bekijk bericht
    'k heb idd gemerkt dat ik daar altijd vrij vroeg remde tov de anderen. Brake balance mss iets te veel laten afwijken....
    Ik heb allezins een duw gevoeld, en het kan enkel van u geweest zijn. Het was niet te hard, maar wel genoeg om de apex te missen. Nuja, als jij er niets van gemerkt hebt, valt er je natuurlijk weinig te verwijten.

Nog vergeten vermelden:
    Opnieuw een paar keer last gehad van lag, waardoor ik soms een paar meter achteruit werd geslagen. Zo kwam het zelfs tot een situatie waar ik 'in' Belisima aan het rijden was . Gelukkig geen crash/collision voor gekregen, maar dat was toch eventjes schrikken .
    Ik had gister ook zo last van een lag. Heel de tijd het beeld verspringen. Werd ook gek van.

iTrader
    3 (100%)
    Snel even uitgerekend aan de hand van de stand die ralphvv doorgaf:

Schredy - Razor : Sauber
    Belisima -Baccie: Force india
    Schnippy - xavve: Williams
    ? Als bjorn telt voor xitra : Renault
    Loewie & Trab evenveel punten...

iTrader
    4 (100%)
    Snel even uitgerekend aan de hand van de stand die ralphvv doorgaf:

Schredy - Razor : Sauber
    Belisima -Baccie: Force india
    Schnippy - xavve: Williams
    ? Als bjorn telt voor xitra : Renault
    Loewie & Trab evenveel punten...

mja, evenveel punten, en wat dan?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten