We hebben gisteren al een voorsmaakje gehad van team Awesome. Waar zijn we toch aan begonnen
Ik zal eens horen als ons team er klaar voor is.
We hebben gisteren al een voorsmaakje gehad van team Awesome. Waar zijn we toch aan begonnen
Ik zal eens horen als ons team er klaar voor is.
Voor de wedstrijdjes in't weekend geen probleem. Moet 't ook wel beetje op voorhand weten ma normaal geen probleem.
Over de beperkingen. Dat dingen zoals rpg, c4, usas, mortier etc verboden worden ok, maar als we nu al bepaalde normale wapens er tussenuit gaan beginnen laten moete om den duur al met een lijstje naast u liggen om te zien wat je wel of niet mag...
't is nu ni da ik die FAMAS zo overpowered vind ze. Ale, alsk er mee speel doe ik het er niet bepaald beter door...
Willen we er andere een ak47-only game van maken?
Echt eh, da matchke was de max
Kheb wel 1 opmerking, 't is TEKNO... ni techno...![]()
Only the dead fight fair
Currently playing: Borderlands 2, Tomb Raider, ACIII, and many more....
Als je wil mag je reserve zijn bij ons. Heb FlipSider al dagen niet meer gezien/gehoord en begin te twijfelen of hij weet dat hij mee doet
Kan je eventueel voor mij ook inspringen als ik er geen zin meer in heb, want dit lijkt me iets te lang te zullen duren![]()
Voor de mensen die zich nog willen inschrijven. dit kan vermits het een ladder competitie is geworden.
Zorg dat je een squad van 4 man op geeft of 3 als je denkt dat je goed genoeg bent. of vraag aan de bestaande squad om reserve te zijn.
Ik heb willekeurige captains aangeduid
zou wel zo een ultieme deadline voorstellen anders blijft ge bezig me inschrijvingen
JohnnyricoMC is zo vriendelijk om iets te schrijven over het toernooi: concept + resultaten na afloop.
Paramyxo/Soul, is het mogelijk om je opnames te streamen?
Want dan zouden we er een streamevent van kunnen maken op de frontpage.
Ik wil nog wel een squad inschrijven ma kmoet vandaag/morgen nog wel ne 4e vinden.
(kben wel de enige op 9L, de andere 2 momenteel zijn IRL maten van mij die sommigen hier ook kennen)
team naam : We keep Missing
- Smokingnoob
- Vermondenjonas
- Stekkiesomers
- TBA (zal post editen)
mijn excuses dak deze topic zo laat pas gevonden heb
[edited] (team naam vergeten)
[edit @ hieronder] ah cva, zal addertand dan wel eens poken, die kent me mss nog wel..
kijk er wel naar uit eigenlijk.
aan iedereen: succes !
Laatst gewijzigd door Smokingnoob; 21 februari 2012 om 17:41
Ja Homey begin maar tegen die irritante apen zullen ze eens leren.
Hoewel ik ervoor vrees ik weer scores ga hebben van 1/ 9 en 5/11 en 3/8
Enne dus c4 mag niet ? doeme enigste waar ik kills mee kon maken![]()
Homey, Paramyx,
We kunnen vanavond mss tegen elkaar spelen? 21u zijn de meeste beschikbaar.
Mijn team ga ik dadelijk eens samen proberen te krijgen, heb moeilijk contact met die mannen.
Precies geedit geweest, maar had de indruk dat er hier 2 mensen claimen mij uit te dagen maar ik heb nog niets ontvangen ...![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)