vnv?
mexico:
weet jij nog hoeveel onze uitslagen waren? weet dat ik 2x gewonnen had maar weet niet meer welke uitslag het juist was? (voor speeldag 3)
Dik op mijn *** gehad veel te goed voor mij strauwen.
Bak er niks van in dit spel en dan dat verdedigen
Succes nog makker.
eerste 6 punten zijn binnen
zuid afrika toch beter dan ik had verwacht
je had meer op doorsteekpas moeten spelen vooral met al die snelheid vanvoor
jammer ook van die rode kaart begreep het ook niet was tans puur op de bal![]()
Nogmaals bewezen wat voor ongelofelijk grote rol gelukt speelt in Fifa. Toch tussen 2 goeie spelers. Eerste match valt er een lucky goal van jewelste. Had ik minstens een punt moeten pakken.
Tweede match had ik altijd moeten winnen. Komaan zeg. Allerlaatste minuut loopt u snelle spits mij achterlijke verdediging eraf (volgens mij buitenspel, maar soit) en scoort alleen op de keeper. Terwijl ik de hele match domineer.
Begint steeds pijnlijker te worden, die verloren matchen door pech. Zeker als je met een ploeg als Nieuw-Zeeland speelt. Echt het slechtste team waar ik ooit mee gespeeld heb.
Achja, gij kunt er niet aan doen dat ik zoveel pech heb natuurlijk. Vandaag was ik niet eens slecht, het was enkel en alleen het geluk dat niet aan mijn kant stond. Zelf hebt ge ook goed gespeeld natuurlijk, vanaf nu weet ik dat ik 1 vs 1 tegen u nooit meer uitkom met mijn keepergg.
Laatst gewijzigd door Arne; 29 januari 2012 om 20:55
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)