Beste 9livers,
(IN DIT TOERNOOI WORDT ER ALLEEN MAAR INGESCHREVEN.DISCUSSIE EN SCORE KOMT LATER)
Omdat er al een aantal toernooien geëindigd zijn of gaan eindigen, is het tijd voor een nieuw toernooitje.Dit is mijn eerst toernooi dat ik organiseer dus als er iets fout is mag iemand mij daar altijd op wijzen.
Dit toernooi is er een met 4,5 sterren.Iedereen kent de regels wel denk ik en er kan toch wel gehoopt worden op fair play.Je krijgt een bepaalde deadline om een speeldag af te ronden.Kan je tegen die datum niet tegen elkaar spelen dan wordt er een 0-3 forfaitscore toegewezen.Er wordt natuurlijk rekening gehouden met nieuwjaar.De teams worden niet zelf gekozen,dat gebeurt later met een random generator.
Er zijn 16 plaatsen.Eerst groepsfases (de teams spelen elke keer 2 keer tegen elkaar).Daarna knockout.
De 16 teams die meedoen zijn : Athletico Madrid - Porto - Sevilla - Villareal - Valencia - Zenit - LOSC Lille - Marseille - Lyon - PSG - Bayer Leverkusen - Borussia Dortmund - Juventus - Lazio - Napoli - Roma -
BELANGRIJK:Je kopieert de lijst en voegt jouw naam eraan toe.De laatste plaats wordt aan mij toegewezen.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.