Zet mij ook maar op de reserve lijst aub.
Zet mij ook maar op de reserve lijst aub.
volledig mee eens. in de BE competitie weigerde hij tegen mij te spelen. gelukkig was onze wedstrijd nog lang niet aan de orde. nog maar te zwijgen van z'n uitvliegende pms. kvind echt jammer voor wilcao, maar elle_ verdiend idd een kans. wijsheid heeft er genoeg gehad...
Als eerst wil ik graag meedelen dat ik vandaag (avondschool) en morgen (opleiding op werk) pas na 18u actief zal zijn op het forum. Dit is eenmalig, donderdag heb ik verlof en vrijdag ben ik weer thuis om 10u15 ( 's morgens ).
Ik zal morgen, tenlaatste donderdag de eerste speeldag online zetten.
Om het ordelijk te houden, zal ik dit doen in een ander topic. Gelieve dat ander topic ook alleen maar te gebruiken in verband met de uitslagen, over niets anders.
Voor alle andere onderwerpen zullen er tijdig nieuwe topics worden aangemaakt. Zo voorkom je onduidelijke situaties en dat maakt het voor ons (Arne en mezelf) veel eenvoudiger om alle statistieken bij te houden.
Van zodra de eerste speeldag online staat, post ik hier meteen de link!
PSN: Compii93
Apple iPhone 5 16Gb Zwart Apple iPad Mini 16Gb Zwart
MacBook Pro 13" 2,3 Ghz Intel Core I5 8Gb 1333 MHz DDR3
Voorts hebben we samen besloten Wijsheid uit het toernooi te gooien, wegens teveel problemen in het verleden. Dan hebben we liever iemand die altijd al goed zijn matchkes afwerkt.
Sorry wijsheid, maar gij hebt mij ook laten stikken door zonder reden te leaven in het CL toernooi.
Wicao, you're in![]()
Dit betekent dat de deelnemers nu vast staan? Mag ik dan nu nog de eerste speeldag online zwieren?
Ik stel voor van de gewone kalender van de premier league te volgen? Kwestie van geen fouten te maken en het eenvoudig over te nemen?
EDIT: de ploegen moeten nog verdeeld worden, mijn excuses!was iets te snel
![]()
Super... tellen kaarten nu? en worden topschutters bijgehouden?
Loting staat hier: Tibia Lottery
Wordt geloot om 17:55
"Rank" die bij je naam staat, staat voor de rang van de ploeg van de huidige stand in de premier league!
huidige stand: Barclays Premier League Table
Ik ben blij dat ik kan deelnemen, normaal gezien zou ik er niet voor zijn om iemand uit het tornooi te zetten, maar Wijsheid heeft het gewoon voor zichzelf verpest.
Hopelijk een leuke ploeg![]()
Arsenal it is, niet bepaald waar ik op gehoopt had, maar het is wel een leuke club om mee te spelen natuurlijk
![]()
Als ik het goed begrijp heb ik nu Fulham? :P
Aangezien we het officiele schema aanhouden begin ik tegen Newcastle![]()
Ik heb Liverpool. Denk dat het een leuke ervaring en leerzame ervaring zal worden! Ik begin tegen sunderland! Dus ik veronderstel dat ik tegen dox
Laat maar weten wanneer jij kan spelen!
1. Wembley1993(psn: royalantwerpboy) - QPR
2. jeperdejep(psn: fcfifa_) - Wigan Athletic
3. Arne (PSN: RscaDude) - Swansea
4. plehiers (PSN: plehiers) - Blackburn Rovers
5. LenniWI (PSN: LenniWI) - Manchester City
6. dox (psn: pRdx) - Sunderland
7. Stoffer85 (psn: KristoffMeel) - Manchester Utd.
8. kaizur (psn: outputl) - Newcastle
9. Mousselli 9 (Mousselli9) - Norwich
10. gimantalon KBPRESIDENT - Bolton Wanderers
11. Mutlee (psn: Mutlee1907) - Stoke City
12. elle_me_dit (PSN: elle_me_dit) - Liverpool
13. steff-victor (PSN: Sterchele_YNWA) - Everton
14. paselie (psn: scallie_2) - Tottenham
15. ebuzola (PSN : ebuzola) - Aston Villa
16.strauwen (psn: strauwen) - Chelsea
17. SilentAlarm (PSN: SilentAlarm_) - Wolverhampton
18. Wilcao (PSN: Wilcao) - Arsenal
19. Compact93 (PSN: Compii93) - Fulham
20. Ricky Roma (PSN: edireoj) - West Brown Albion
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)