Pagina 3 van 64 Eerste 12345671353 ... Laatste
    Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Eerlijk is eerlijk, geef elle_me_dit maar een kans. Zo kan de groep actieve spelers alleen maar uitbreiden. Ik wacht wel totdat er een plekje vrij komt.

Jepjep's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilcao Bekijk bericht
    Eerlijk is eerlijk, geef elle_me_dit maar een kans. Zo kan de groep actieve spelers alleen maar uitbreiden. Ik wacht wel totdat er een plekje vrij komt.

iTrader
    0
    Amai dat zou super zijn als ik zou mogen starten in de competitie Ik zal jullie alvast niet teleur stellen!

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elle_me_dit Bekijk bericht
    Amai dat zou super zijn als ik zou mogen starten in de competitie Ik zal jullie alvast niet teleur stellen!
    Daar twijfel ik niet aan

iTrader
    1 (100%)
    Daar twijfel ik niet aan
    wij willen wilcao, wij willen wilcao

Wijsheid's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morrissey Bekijk bericht
    Ik snap uw keuze, maar ik zou toch eerder elle_me_dit de kans geven, dan alwéér Wijsheid toe te laten. Die heeft nu al in elk toernooi problemen opgeleverd, matchen niet gespeeld, commentaar gehad op alles,... Het is en blijft uw beslissing, maar ik zou toch eerder de kans geven aan een onbekende, dan NOG eens aans Wijsheid.
    Zeg, zal het gaan ja. Met één iemand problemen gehad. Onterecht dan nog. Verhaaltjes verzinnen doe ik voor mijn beroep, niet online. Die Mirror Cup was gewoon uit mijn gedachten gegaan omdat ik enkele dagen niet op 9Lwas geweest. Een andere keer zwaar verloren, daar wat over gebarak, maar verder gewoon laten gaan.Echt, ik slaag mijn vriendin nog eens tegen haar hoofd, hoor. Al 8 jaar fijn vertoeven hier, tot een paar maand geleden.

Ik ben van plan mijn wedstrijden af te werken, net zoals ik in de BE-compo deed, tot ie stil viel.
    Ik heb me gewoon eerlijk ingeschreven, er was geen Black list alsook waren er nog plaatsen vrij. Zou maar onheus zijn, dan.

Ik ben het fucking beu dat ik hier een boeman ben. Zo ga ik mij ook niet positief kunnen bewijzen hé. Desnoods wordt ik voorgoed gebanned uit alle tornooien hier als er nog eens een probleem is hé. Als ik u hoor, zal dat waarschijnlijk niet lang duren?
    Laatst gewijzigd door Wijsheid; 13 december 2011 om 11:57
    Piew piew poew

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door plehiers Bekijk bericht
    wij willen wilcao, wij willen wilcao
    thanks mate!! Er komt wel een plekje vrij vroeg of laat.

Arne's schermafbeelding
    iTrader
    153 (99%)
    Jullie hebben gelijk wat betreft elle_me_dit. Ben misschien wat te kort door de bocht gegaan door hem/haar geen kans te geven.

Daarom komt zij er sowieso terug bij. Nu heb ik enkele berichten gekregen die allemaal dezelfde oplossing gaven. Ik zal dat eerst eens bespreken met Compact93, en tegen de avond zal ik dan de definitieve lijst bevestigen, en de loting van start laten gaan.

Mijn excuses aan elle_me_dit.
    Only the mediocre are always at their best.

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijsheid Bekijk bericht
    Zeg, zal het gaan ja. Met één iemand problemen gehad. Onterecht dan nog. Verhaaltjes verzinnen doe ik voor mijn beroep, niet online. Echt, ik slaag mijn vriendin nog eens tegen haar hoofd, hoor. Al 8 jaar fijn vertoeven hier, tot een paar maand geleden.

Ik ben van plan mijn wedstrijden af te werken, net zoals ik in de BE-compo deed, tot ie stil viel.
    Wijsheid toch, het lijkt wel een complot tegen je . Het wk-tornooi kreeg je een nieuwe kans en daar bewees je weer eens dat je terecht op die blacklist stond. Maar goed, ik ben benieuwd of je deze zoveelste kans wel eens gaat grijpen.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk bericht
    Jullie hebben gelijk wat betreft elle_me_dit. Ben misschien wat te kort door de bocht gegaan door hem/haar geen kans te geven.

Daarom komt zij er sowieso terug bij. Nu heb ik enkele berichten gekregen die allemaal dezelfde oplossing gaven. Ik zal dat eerst eens bespreken met Compact93, en tegen de avond zal ik dan de definitieve lijst bevestigen, en de loting van start laten gaan.

Mijn excuses aan elle_me_dit.
    Geen probleem hoor Ik snap jou reactie. Ik ben maar pas nieuw op dit forum dus begrijpelijk. Ik apprecieer het dat je me nu de kans wil geven.

VincentCr's schermafbeelding
    iTrader
    34 (100%)
    Zet mij ook maar op de reserve lijst aub.

gimantalon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morrissey Bekijk bericht
    Ik snap uw keuze, maar ik zou toch eerder elle_me_dit de kans geven, dan alwéér Wijsheid toe te laten. Die heeft nu al in elk toernooi problemen opgeleverd, matchen niet gespeeld, commentaar gehad op alles,... Het is en blijft uw beslissing, maar ik zou toch eerder de kans geven aan een onbekende, dan NOG eens aans Wijsheid.
    volledig mee eens. in de BE competitie weigerde hij tegen mij te spelen. gelukkig was onze wedstrijd nog lang niet aan de orde. nog maar te zwijgen van z'n uitvliegende pms. kvind echt jammer voor wilcao, maar elle_ verdiend idd een kans. wijsheid heeft er genoeg gehad...

Compact93's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Als eerst wil ik graag meedelen dat ik vandaag (avondschool) en morgen (opleiding op werk) pas na 18u actief zal zijn op het forum. Dit is eenmalig, donderdag heb ik verlof en vrijdag ben ik weer thuis om 10u15 ( 's morgens ).

Ik zal morgen, tenlaatste donderdag de eerste speeldag online zetten.
    Om het ordelijk te houden, zal ik dit doen in een ander topic. Gelieve dat ander topic ook alleen maar te gebruiken in verband met de uitslagen, over niets anders.
    Voor alle andere onderwerpen zullen er tijdig nieuwe topics worden aangemaakt. Zo voorkom je onduidelijke situaties en dat maakt het voor ons (Arne en mezelf) veel eenvoudiger om alle statistieken bij te houden.

Van zodra de eerste speeldag online staat, post ik hier meteen de link!
    PSN: Compii93

Arne's schermafbeelding
    iTrader
    153 (99%)
    Voorts hebben we samen besloten Wijsheid uit het toernooi te gooien, wegens teveel problemen in het verleden. Dan hebben we liever iemand die altijd al goed zijn matchkes afwerkt.

Sorry wijsheid, maar gij hebt mij ook laten stikken door zonder reden te leaven in het CL toernooi.

Wicao, you're in
    Only the mediocre are always at their best.

Compact93's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk bericht
    Voorts hebben we samen besloten Wijsheid uit het toernooi te gooien, wegens teveel problemen in het verleden. Dan hebben we liever iemand die altijd al goed zijn matchkes afwerkt.

Sorry wijsheid, maar gij hebt mij ook laten stikken door zonder reden te leaven in het CL toernooi.

Wicao, you're in
    Dit betekent dat de deelnemers nu vast staan? Mag ik dan nu nog de eerste speeldag online zwieren?

Ik stel voor van de gewone kalender van de premier league te volgen? Kwestie van geen fouten te maken en het eenvoudig over te nemen?

EDIT: de ploegen moeten nog verdeeld worden, mijn excuses! was iets te snel
    PSN: Compii93

Pagina 3 van 64 Eerste 12345671353 ... Laatste

Regels voor berichten