sorry arne ik had late ploeg deze week als je nog kan ik ben online zie dat vandaag de wedstrijden moest gespeeld zijn als het niet anders kan is het forfait in jou voordeel.
Deze week was ik amper thuis om mijn wedstrijden af te werken, mijn excuses daarvoor.
Morgen ben ik in de voormiddag, tot 15u wel op de PS3 om de volgende speeldagen af te werken.
Dus, Aston Villa & Tottenham, morgen zou perfect zijn!
elle_me_dit, kan je vanavond?
wanneer kom je silent alarm? tussen 12 en 15u kan ik normaal niet
gg compact
dox (psn: pRdx) - Sunderland wanneer kan je ?
gg silentalarm
verdiende overwinning vond ik. wanneer kan je de terugmatch afwerken?
Ik kan morgenvoormiddag en zondagvoormiddag.
Chelsea heeft trouwens 6 wedstrijden gespeeld ipv 5![]()
Gg!
Van mezelf vind ik dat ik niet goed heb gespeeld .. vind wel jammer dat je ineens wedstrijd verliet. Er waren inderdaad connectieproblemen, maar er was bijna een eerste helft gespeeld en het stond 0-0.
Dan bij de volgende wedstrijd (nadat connectie slecht was), kreeg ik meteen in het begin van de wedstrijd 2 goals om de oren, en dat vond ik jammer .. want was goed aan het spelen
Wel een smerige truck als ik mocht ingooien dat je op pauze drukte, zodat er geen snelle inworp zou kunnen genomen wordenMss toch ook een regel rond maken
zo kwam het alvast over bij mij.
Je had zeker het betere van het spel en je punten verdiend![]()
PSN: Compii93
Apple iPhone 5 16Gb Zwart Apple iPad Mini 16Gb Zwart
MacBook Pro 13" 2,3 Ghz Intel Core I5 8Gb 1333 MHz DDR3
Lenny, wat was me dat..
Zo hard ik u ownde in die 1e wedstrijd tot de 60e minuut (5-0). Van dan af speelde ik gelijk tegen iemand anders lol, en aguero liep er iedereen los af. Welke vitaminen waren dat?
gg!
nja had het misschien eerst moeten vragen van die match te stoppen, maar het was wel enorm fel lag eh
spel bleef zelfs gewoon 10sec hangen op een moment...
is niet meer fijn om zo te spelen (vind ik persoonlijk)
maar had het misschien eerst moeten sturen via PM (wil ik gerust op mij nemen als fout)
eum
had het zelf nog niet zo bekeken, maar mensen zijn hier precies soms heel achterdochtig (niet slecht bedoeld)
had daar op pauze gedrukt omdat ik wou vervangen (doe ik altijd rond 65e-75e min), dacht rap nog op pauze te drukken omdat ik zogezegd nog balbezit had
was dus helemaal niet met slechte bedoelingen fzo...zou ook nooit een pauze verkwisten aan 'het verhinderen van een rappe inworp'
but anyways, waren best leuke matchkes (buiten die eerste halve match, die was echt niet speelbaar...vond het zelfs een mirakel dat er geen connection-loss was)
wel moeilijk scoren tegen u trouwens!
al vind ik dat zowiezo een zware klus met blackburn, heb daar wel 2 heel snelle ventjes ma die kunnen nie afwerken
pedersen kan dan wel shotten ma die is dan weer te traag![]()
Ik heb vlak voor de eerste match tegen u een makkelijke match gehad zonder veel tegenstand... Vandaar dat ik in de eerste helft geen zak waard was. 2de helft begon ik terug op niveau te spelen waardoor ik nog bijna terugkom
En in de 2de helft heb ik ipv mijn gebruikelijke 4-5-1 een 5-4-1 genomen omdat ge mijn 2 centrale verdedigers nogal makkelijk wegtikte, en doordat Agüero in het diepste punt stond moest ik maar gewoon op het juiste moment een dieptepas geven als uw verdedigers met hun rug naar hun eigen goal stonden waardoor hij een kleine voorsprong had
Waren inderdaad leuke wedstrijden![]()
Laatst gewijzigd door LenniWI; 23 december 2011 om 18:56
Ge scoort na 2 minuten omdat ge inderdaad makkelijk mij gedribbeld krijgt, maar ik heb me toen direct herpakt omdat ik weet dat als dat nog eens gebeurd ik niet meer in de match kom.
En ik wou helemaal niet respectloos zijn of neerbuigend doen, maar de eerste match van ons was vrij gelijkopgaand en vond het dus raar dat ge vandaag minder waard dan vorige keer.
Ik heb trouwens niet eens de helft van mijn kansen afgemaakt, misschien de eerste 3 goalen afgelegd om zeker te zijn dat ik voorstond, maar daarna heb ik grotendeels van mijn kansen ook verkwist.
Nogmaals sorry als mijn vorige post weinig respect toonde, dat was zeker niet de bedoeling![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)