Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 51
    Member
    iTrader
    0

fifa 12 ultimatie team Champions tournament

Hallo iedereen,

Ik ben namelijk van plan een toernooi te maken zoals de champions league. Eerst en vooral zal ik zo het concept eens uitleggen. Graag zou ik een groot toernooi van 32 mensen willen doen maar het valt natuurlijk te zien naar gelang de interesse anders wordt het een toernooi van 16 mensen.

Dus ik zoek 31 mensen die willen meespelen zodat ik in totaal met mijzelf 32 mensen heb die worden onderverdeeld in groepen van 4 en de eerste 2 winnaars van elke groep spelen dan tegen de eerste 2 van een andere groep, dit is dan een knock out fase.. zodat er uiteindelijk een winnaar is.

Nu het inschrijvingsgeld is 10.000 coins (ik zet goedkope silvere spelers te koop zo wordt het geld binnengehaald) natuurlijk wordt dit geld uitgegeven

1ste: 140.000
    2de: 85.000
    3de: 60.000
    4de: 35.000

De uitbetaling van de winnaars wordt hetzelfde gedaan als het inshrijvings geld gewoon omgekeerd dat jullie een speler aanbieden en ik koop het voor jullie gewonnen bedrag.

Nu de wedstrijden zelf gebeuren als volgt..

De mensen die in dezelfde groep zitten voegen elkaar toe als vriend en spelen op een afgesproken datum(van hun zelf).. Iedereen moet 2x tegen elkaar spelen de winnaar krijgt 3 punten mocht het een gelijk spel zijn na 90 min krijgt ieder 1 punt. Als jullie een wedstrijd gespeeld hebben sturen jullie mij allebei de score door zodat ik het kan invullen. Er zal hier op het forum een topic zijn waar het toernooi bijgehouden wordt.

Zo zit het wat in elkaar mochten jullie nog tips ofzo hebben laat maar gerust weten.

groeten aan iedereen

christophe

Member Wembley1993's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik denk niet da iedereen je zomaar even 10k gaat geven.
    Gewoonweg omdat dit je eerste post is op het forum ...

Member
    iTrader
    0
    ah oke bedankt voor je antwoord.. Dan weet ik dat ik dit in een doofpot kan steken.. Ik versta dat natuurlijk, waarschijnlijk zou ik het zelf ook niet doen maar ik wou het gewoon eens leuk maken door mensen iets te laten winnen. Ik ben namelijk niet slecht in fifia maar echt super goe nu ook niet.. dusja..

Weet u mss waar ik wel zo een toernooi vind waar ik mss kan aan meedoen of kan jij het organiseren

Member
    iTrader
    0
    of mss is het een oplossing om minder coins te vragen.. Het is daarom juist dat ik mensen hun mening vraag. Iedereen moet ergens beginnen he..

Member Wembley1993's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Of laat iemand met iets of wat van reputatie hier op het forum het tornooi organiseren, wacht nog even zou ik zeggen ...
    Laatst gewijzigd door Wembley1993; 29 november 2011 om 13:38

Member bart44's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    ik vind het een mooi initiatief..maar idd, iets minder coins vind ik ook ietsje beter..

Approved 9-lifer LenniWI's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mag dat eigenlijk wel, op afspraak spelers verkopen voor veel meer coins dan ze waard zijn om coins door te sluisen?

Ik zeg het maar om ervoor te zorgen dat niemand in problemen komt

Ik vind het wel een sjiek initiatief maar ge kunt bvb ook iedereen 2 euro laten storten, en dan het geld van 32 mensen (=64 euro) verdelen over de eerste 3 plaatsen aan geld voor eventueel packs mee te kopen ofzo...

Approved 9-lifer Arne's schermafbeelding
    iTrader
    61 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LenniWI Bekijk bericht
    Mag dat eigenlijk wel, op afspraak spelers verkopen voor veel meer coins dan ze waard zijn om coins door te sluisen?

Ik zeg het maar om ervoor te zorgen dat niemand in problemen komt

Ik vind het wel een sjiek initiatief maar ge kunt bvb ook iedereen 2 euro laten storten, en dan het geld van 32 mensen (=64 euro) verdelen over de eerste 3 plaatsen aan geld voor eventueel packs mee te kopen ofzo...
    Lijkt mij inderdaad een beter idee ja, dat ieder bvb 2 euro stort (ik zeg maar iets). Weet wel niet of er hiervoor genoeg mensen gaan zijn hier. Alleszins geen 32 vrees ik.

Moest het doorgaan wil ik wel meedoen

iTrader
    25 (100%)
    Ik dacht (nu zo uit mijn hoofd) dat ge op psn 5, 10 en 15 euro kunt aankopen?
    Laat dat dan de top 3 zijn en dan hebt ge 30 euro dat ge moet hebben.

Als ge dan met 16 zijt (15 deelnemers + de organisator) moet elke deelnemer 2 euro betalen en de organisator eventueel niks omdat hij toch alles moet regelen en bijhouden? (is maar een voorstel hé )

iTrader
    61 (98%)
    Ik dacht (nu zo uit mijn hoofd) dat ge op psn 5, 10 en 15 euro kunt aankopen?
    Laat dat dan de top 3 zijn en dan hebt ge 30 euro dat ge moet hebben.

Als ge dan met 16 zijt (15 deelnemers + de organisator) moet elke deelnemer 2 euro betalen en de organisator eventueel niks omdat hij toch alles moet regelen en bijhouden? (is maar een voorstel hé )
    Ik vind dat persoonlijk een zeer goed voorstel. Nu moet er iemand gevonden worden die dat ziet zitten. Hopelijk geraken we aan die 16 man. Kunt ge op PSN 5 en 10 aankopen? Dat weet ik niet vanbuiten maar zou wel ideaal zijn.

Member
    iTrader
    0
    Oei dat wist ik niet.. Ja kwil hier natuurlijk ook geen problemen ofzo.. Yep met geld kan dit natuurlijk ook maar dat doe ik eigenlijk niet zo graag ale ja.. als iemand anders dat wil organiseren doe ik zeker mee ..

Ja ik denk ook dat ik iets minder coins moet vragen. Wat dachten jullie van 5000 coins? of is dat nog te veel. Dan is natuurlijk het win geld ook gedeeld door 2 dus de eerste krijgt dan 65.000 coins..

Maar ik zeg het nog eens als dit illegaal ofzo is dat laat ik dat natuurlijk zo ik vond het gewoon eens leuk om eens te spelen voor iets..

Dat ik geld ofzo zal houden voor mij moet niemand hier denken hoor.. Ik wil gerust mijn adres enzo doorgeven + telefoonnr.. het gaat mij juist om gezellig potje fifa met een prijs eraan.

iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arneeuh Bekijk bericht
    Ik vind dat persoonlijk een zeer goed voorstel. Nu moet er iemand gevonden worden die dat ziet zitten. Hopelijk geraken we aan die 16 man. Kunt ge op PSN 5 en 10 aankopen? Dat weet ik niet vanbuiten maar zou wel ideaal zijn.
    5 en 10 ben ik zeker omdat ik dat al gedaan heb, maar van 15 ben ik het niet zeker (via cc dan)

Ik was al een tijd aan het denken om een toernooi op te richten met zilvere UT teams maar ik denk dat ik daarvoor nog te onbekend ben om al direct met geld vertrouwd te worden door de leden...

Member
    iTrader
    0
    yep ge kunt 5 en 10 zeker aankopen.. Voor mij is dit ook goed ik doe zeker mee maar zou liever wel niet het geld bijhouden. Het is mss raar dat ik coins wel wil bijhouden en geld niet maar voor mij zijn coins maar (virtueel geld) ale ja moeilijk om uit te leggen maar ik schrijf mij zeker in!!!

Member
    iTrader
    0
    @ lenniWI the same here

iTrader
    61 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tito1984 Bekijk bericht
    Oei dat wist ik niet.. Ja kwil hier natuurlijk ook geen problemen ofzo.. Yep met geld kan dit natuurlijk ook maar dat doe ik eigenlijk niet zo graag ale ja.. als iemand anders dat wil organiseren doe ik zeker mee ..

Ja ik denk ook dat ik iets minder coins moet vragen. Wat dachten jullie van 5000 coins? of is dat nog te veel. Dan is natuurlijk het win geld ook gedeeld door 2 dus de eerste krijgt dan 65.000 coins..

Maar ik zeg het nog eens als dit illegaal ofzo is dat laat ik dat natuurlijk zo ik vond het gewoon eens leuk om eens te spelen voor iets..

Dat ik geld ofzo zal houden voor mij moet niemand hier denken hoor.. Ik wil gerust mijn adres enzo doorgeven + telefoonnr.. het gaat mij juist om gezellig potje fifa met een prijs eraan.
    5 en 10 ben ik zeker omdat ik dat al gedaan heb, maar van 15 ben ik het niet zeker (via cc dan)

Ik was al een tijd aan het denken om een toernooi op te richten met zilvere UT teams maar ik denk dat ik daarvoor nog te onbekend ben om al direct met geld vertrouwd te worden door de leden...
    Goh ja, met coins gaat het uiteindelijk ook hé. Organisator zet bronzen trainingskaarten "te koop" aan bvb 5000 coins, en zo koopt ge u in in het tornooitje. Ik weet het niet, ik denk ook niet dat iedereen hier zomaar toegang tot online bankieren heeft, of dat wel vertrouwt om geld te storten aan iemand hier. Misschien is het dus toch beter met coins, nee?

5000 Coins zou toch voor iedereen moeten lukken denk ik? En dan kunt ge dat op dezelfde manier uitbetalen: het gewonnen bedrag bieden op een bronzen card.

Illegaal zal dat wel niet zijn, en dan nog, wat niet weet niet deert

iTrader
    25 (100%)
    Ik vind het zeker een heel goed voorstel van u, ik wou ook al een tijd een UT toernooi organiseren maar omdat ik nog nooit een toernooi georganiseerd had, heb ik dat dus nog altijd niet gedaan door mijn gebrek aan ervaring daarmee

Als eventueel iemand het toernooi wilt organiseren wil ik gerust helpen

iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arneeuh Bekijk bericht
    Goh ja, met coins gaat het uiteindelijk ook hé. Organisator zet bronzen trainingskaarten "te koop" aan bvb 5000 coins, en zo koopt ge u in in het tornooitje. Ik weet het niet, ik denk ook niet dat iedereen hier zomaar toegang tot online bankieren heeft, of dat wel vertrouwt om geld te storten aan iemand hier. Misschien is het dus toch beter met coins, nee?

5000 Coins zou toch voor iedereen moeten lukken denk ik? En dan kunt ge dat op dezelfde manier uitbetalen: het gewonnen bedrag bieden op een bronzen card.

Illegaal zal dat wel niet zijn, en dan nog, wat niet weet niet deert
    Ook goed voor mij, ge kunt nog altijd zien hoeveel inschrijvingen ge hebt en daar dan een aantal coins op plakken

Ik zie het zeker zitten

iTrader
    61 (98%)
    Ik wil het wel gerust organiseren ze. Maar wil zeker niet met de eer gaan lopen, dus LenniWi, als gij het liever doet: doe gerust! Ik kan u ermee helpen als ge wilt.

Ge zult sowieso moeten afwachten of er genoeg interesse voor is hier, enkel daar ben ik nog niet helemaal zeker van.

Member
    iTrader
    0
    haha ja das juist .. Dat wil ik wel organiseren als het moet.. ik heb hier zilveren spelers op overschot en voor de uitbetaling juist hetzelfde..

Mocht dit hier wat werken kunnen we dit in de toekomst nog eens organiseren .. Mensen gaan dan er wat meer gerust in zijn en ja ik zal dan ook al wat langer actief zijn want ik versta de meeste hier zeker..

Member
    iTrader
    0
    ik wil ook wel helpen hoor .. en schrijf mij zeker in!!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten