Hallo iedereen,
Ik ben namelijk van plan een toernooi te maken zoals de champions league. Eerst en vooral zal ik zo het concept eens uitleggen. Graag zou ik een groot toernooi van 32 mensen willen doen maar het valt natuurlijk te zien naar gelang de interesse anders wordt het een toernooi van 16 mensen.
Dus ik zoek 31 mensen die willen meespelen zodat ik in totaal met mijzelf 32 mensen heb die worden onderverdeeld in groepen van 4 en de eerste 2 winnaars van elke groep spelen dan tegen de eerste 2 van een andere groep, dit is dan een knock out fase.. zodat er uiteindelijk een winnaar is.
Nu het inschrijvingsgeld is 10.000 coins (ik zet goedkope silvere spelers te koop zo wordt het geld binnengehaald) natuurlijk wordt dit geld uitgegeven![]()
1ste: 140.000
2de: 85.000
3de: 60.000
4de: 35.000
De uitbetaling van de winnaars wordt hetzelfde gedaan als het inshrijvings geld gewoon omgekeerd dat jullie een speler aanbieden en ik koop het voor jullie gewonnen bedrag.
Nu de wedstrijden zelf gebeuren als volgt..
De mensen die in dezelfde groep zitten voegen elkaar toe als vriend en spelen op een afgesproken datum(van hun zelf).. Iedereen moet 2x tegen elkaar spelen de winnaar krijgt 3 punten mocht het een gelijk spel zijn na 90 min krijgt ieder 1 punt. Als jullie een wedstrijd gespeeld hebben sturen jullie mij allebei de score door zodat ik het kan invullen. Er zal hier op het forum een topic zijn waar het toernooi bijgehouden wordt.
Zo zit het wat in elkaar mochten jullie nog tips ofzo hebben laat maar gerust weten.
groeten aan iedereen
christophe![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren
bedankt voor je antwoord.. Dan weet ik dat ik dit in een doofpot kan steken.. Ik versta dat natuurlijk, waarschijnlijk zou ik het zelf ook niet doen maar ik wou het gewoon eens leuk maken door mensen iets te laten winnen. Ik ben namelijk niet slecht in fifia maar echt super goe nu ook niet.. dusja..