De komende weken heb ik wat meer tijd voorhanden, en daarom kan ik ook wat tijd steken in een tornooi en het zorgvuldig bijhouden.
Het werkt iets anders dan de andere tornooien die tot nu toe gehouden werden. Het is de bedoeling dat je telkens speelt tegen dezelfde ploeg als die van jou, een mirror match dus. Niemand wordt dus bevoordeeld en het is bovendien een goede waardemeter!
Inschrijvingen laat ik een tijdje open tot ik vind dat we met voldoende deelnemers zijn. Inschrijven doe je gewoon met je psn te vermelden. Achteraf zal ik alles verdelen in poules en de nodige informatie in de OP zetten. De scores en discussies hoeven niet in een aparte thread vermeld worden, ik zal alles telkens updaten in de OP, zodat iedereen een overzicht heeft.
Alle poulematchen mogen door elkaar gespeeld worden, heen en terug.
Standaard instellingen (zes minuten etc)
Enkel scores zijn van belang, kaarten en extra info hoeft niet.
Deelnemers............PSN 1) waffel...............waffel_- 2) gimantalon.........KBPRESIDENT 3) Strauwen...........strauwen 4) technique007......Respectah 5) Usz...................ich_tijger 6) Kierel.................KeirelakaG 7) Nielske98............Roacc 8) Targoth..............Bomber1919 9) Arneeuh..............RscaDude 10) BF-GeNoCiiDe.....BF-GeNoCiiDe 11) eXe./special.......pie-jie 12) Wilcao..............Wilcao 13) gilly..................gildo__ 14) Fireflies............Wilyjens 15) plehiers............plehiers 16) Wijsheid...........synq-be 17) HIFO.BE............DHONDTk 18) Sev-O..............Hoktemberyantsi 19) Hitman47..........Clay_davis88 20) Mousselli9.........Mousselli9 Reserve: gilly
Omdat we met 5 poules zullen de twee slechtste tweedes niet doorgaan!
POULE Club
Deelnemer Gespeeld Punten 1. Sev-O 6 15 2. technique007 6 15 3. Usz 6 3 4. Targoth 6 3
POULE Anderlecht
Deelnemer Gespeeld Punten 1. Hitman47 6 11 2. plehiers 6 10 3. Kierel 6 9 4. HIFO.BE 6 4
POULE Genk
Deelnemer Gespeeld Punten 1. Arneeuh 6 12 2. BF-GeNoCiiDe 6 10 3. waffel 6 7 4. gimantalon 6 4
POULE Standard
Deelnemer Gespeeld Punten 1. gilly 6 15 2. Fireflies 6 15 3. eXe./special 6 0 4. Wijsheid 6 0
POULE Gent
Deelnemer Gespeeld Punten 1. Strauwen 6 13 2. Mousselli9 6 9 3. Wilcao 6 8 4. Nielske98 6 3
1/4 finale
PSV
plehiers
Hitman47
Arneuuh
Fireflies
1/2 finale
Atletico Madrid
Arneuuh
Fireflies
Derde plaats
AC Milan