Mannen,
Hierbij start ik mijn eerste toernooi op 9lives.be
Info rond het toernooi:
- Ik wens minimum 16 ploegen EDIT: (dit aantal is bij deze dus reeds gehaald maar de inschrijvingen zijn nog steeds open, dus mensen die alsnog willen meedoen kunnen zich nog altijd inschrijven);
- Eerst worden wedstrijden in een poule gespeeld, daarna (na kwalificatie) volgt een knock-out;
- Afhankelijk van het aantal deelnemende ploegen worden er poules van 3 of 4 ploegen opgemaakt;
- Elk land mag maximum 1x gekozen worden;
- Gele en rode kaarten tellen niet mee voor een volgende match;
- Er wordt gebruik gemaakt van deadlines voor de wedstrijden;
- Uitslagen van wedstrijden kunnen hier gepost worden, ik zal dagelijks een vernieuwd klassement posten in dit topic;
- Makers van doelpunten hoeven niet doorgegeven te worden gezien er geen topscoorderslijst zal worden opgemaakt.
Info rond de poulefase:
- Men speelt 1x tegen elkaar;
- Tijdens poulefase wordt enkel de reguliere tijd gespeeld (geen verlengingen en/of penalties) wat ook niet meer dan normaal is;
- De wedstrijden worden niet speeldag per speeldag afgewerkt (zoals in het Champions League-toernooi van Arneeuh): je kan dus bv. al je wedstrijden gespeeld hebben op bv. 1 dag als al je tegenstanders die dag ook online waren. Je bent hierin vrij te kiezen zolang de deadline maar gehaald wordt...;
- eerste 2 van de poule gaan door naar de knock-outs;
- Bij gelijk aantal punten primeert het onderling resultaat, biedt dit geen soelaas wordt gekeken naar het beste doelpuntensaldo.
Info rond knock-out:
- Knock-out bestaat uit 1 wedstrijd: verlengingen en penalties zijn hier dus wel mogelijk;
- Winnaar gaat door naar de volgende ronde (logisch
);
Eindstand poulefase[/I][/U] [/B]
Overzicht vanaf 1/8ste finale:
Succes iedereen!![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
);

Met citaat reageren

sorry alvast.