Aangezien de Fifa-reeks hier op 9lives toch vrij populair blijkt te zijn, had ik een idee om hierop in te spelen. Ik heb de eer om een fantastisch saaie en eentonige vakantiejob uit te oefenen (die morgen afloopt trouwens), waardoor ik veel tijd heb om na te denken.
Met Fifa 12 in het verschiet kwam ik op het idee om een soort van rangschikking te organiseren hier op 9lives. Dit om de community een beetje te bevorderen hier op 9lives.
Eerst en vooral wil ik zeggen dat dit enkel nog maar het basisidee is, en dat dit dus nog volledig openstaat voor jullie input en bemerkingen.
BASISIDEE:
Een globale 'rangschikking' van alle 9lives members die hieraan deel wensen te nemen. De rangschikking wordt geordend op het aantal 'WINS' tegen andere 9livers. In de rangschikking worden de volgende data opgenomen:
- Aantal WINS
- Aantal LOSSES
- Aantal ONBEINDIGD/GELIJKSPEL
- Aantal GOALS VOOR
- Aantal GOALS TEGEN
- Aantal keer CLEAN SHEET
- WIN/LOSS RATIO
- 9lives NAAM/PSN
Aan de zaken in het vet zal het meeste belang worden gehecht. Hier sta ik open voor jullie input, dingen die er niet in moeten? Dingen die er juist wel in moeten? Aantal Wins of W/L Ratio belangrijkst? Indien W/L, hoe oplossen met mensen die amper wedstrijden gespeeld hebben en 'betere W/L' hebben?
Enzovoort...
Sowieso zou ik persoonlijk de match niet op een gelijkspel laten eindigen, omdat je daar niets mee opschiet. (Buiten de W/L ratio die na penalty's eventueel slechter is, maarja...)
De uitslag van de matchen die gespeeld werden moeten dan gewoon hier door één van de twee 9livers worden gepost, en liefst met een bevestiging van speler 2. Ik reken uiteraard op jullie eerlijkheid
Iedereen die wil mag hieraan deelnemen, op eender welk moment. Als er voldoende mensen zijn die hierin interesse hebben zal ik de rangschikking (met jullie input hopelijk) opmaken vanaf de dag dat Fifa 12 uitkomt!Op deze manier krijg je inzicht in je eigen niveau in vergelijking met de andere 9livers.
Nogmaals, ik sta volledig open voor jullie suggesties![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
), waardoor ik veel tijd heb om na te denken.
Met Fifa 12 in het verschiet kwam ik op het idee om een soort van rangschikking te organiseren hier op 9lives. Dit om de community een beetje te bevorderen hier op 9lives.
Met citaat reageren