- ID = limonadeglazenwodka
- Soort foto's : Trips, Architectuur, Gent,..
- Toestel: SE arc S
Id: Mickey8404
Vooral van mijn dwergpincherke
Toestel: Samsung Galaxy S Plus
id: fotopicture
soort foto's: leuke dingen die ik tegenkom onderweg.
Waarom ?
Toch leuk om te zien wa soort foto's andere 9Livers trekken ?![]()
't is hier maar stil .
FF thread omhoog halen..
Ik stel voor dat we bij elke foto dat we uploaden de hashtag #9LivesBE gebruiken . Zo kunnen we iedereen vanop 9Lives die instagram gebruikt gemakkelijk terug vinden en via die Hashtag alle foto's kunnen bekijken .
Just an idea..
Graag respons wat jullie ervan denken ?
Gisteren 2 foto's geupload. Steeds meer en meer likes erop.. Nog niet zoveel , maar is een begin. Iemand een idee hoe ge meer followers kunt krijgen ?
![]()
Ondertussen iedereen die ik nog niet had toegevoegd, toegevoegd.
Het gebruik van die hashtag #9livesBE vind ik wel een leuk idee en zal er proberen op te letten. Al maak ik de laatste tijd niet meer veel gebruik van Instagram wegens tijdsgebrek.
Meer followers op Instagram.. Tja ik persoonlijk gebruik Instagram alleen maar omdat het handig is om te sharen op andere sociale media (Facebook, Tumblr, Twitter). Zo had ik een foto genomen die op Instagram maar 10 likes had en op Tumblr meer dan 1k geloved, getumbeld was..
Ik probeer de "9LivesBE" te onhouden, maar ik vergeet het regelmatig
Dit is de mooiste foto die ik tot nu toe heb gemaakt vindk:
Photo by labuenavida_ • Instagram
Heb ook ff een Tumblr account aangemaakt.. gStar87.tumblr.com
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Er is precies niet veel activiteit op #9livesBE. Moet toegeven dat ik de hashtag zelf ook dikwijls vergeet, al probeer ik er zo goed mogelijk aan te denken.
Laatst nog enkele foto's toegevoegd waar ik toch wel tevreden over ben.
Misschien ook een leuk idee om een web viewer link te delen, voor de mensen die geen Instagram hebben maar toch geïntereseerd zijn. Hier is alvast mijn followgram: bramnijs
Je kan me ook terugvinden op Tumblr, net zoals gStar![]()
Effe een vraag ivm Instagram (android) en een Facebook Pagina.
Is het eigenlijk mogelijk om met Instagram een foto te plaatsen op mijn Facebook Pagina ipv mijn persoonlijke account ?
Ik zie nergens een optie om te kiezen waar je de foto wil plaatsen.
Heb al even gegoogeld en kwam de facebook app "Instagram feed for pages" tegen, maar wanneer ik deze op mijn pagina plaats dan zijn al mijn persoonlijke foto's ook zichtbaar en dat is natuurlijk niet de bedoeling![]()
Waarom niet gewoon 2 Instagram accounts?.
En hoe kan ik dan uploaden naar mijn pagina ?
Een Facebookpagina heeft toch geen gebruikersnaam & wachtwoord om te koppelen aan Instagram.
Vanuit Instagram uploaden naar een facebook pagina is (nog) niet mogelijk, enkel en alleen naar persoonlijke facebook accounts.
Je kan natuurlijk één instagram account maken en die koppelen aan je persoonlijke facebook account om je persoonlijke instagram foto's te uploaden.
Met een andere instagram account kan je dan je foto's nemen voor 'professionele' doeleinden. Dan ga je die wel via een webclient moeten posten, of je maakt gewoon een 'professionele' facebook account aan.
Dit 'probleem' zal in de toekomst wel verholpen worden wanneer FB instagram overneemt.
Ge kunt wel u foto's delen op FB![]()
ID : mcgrave
Soort Foto's : Random stuff, dingen die leuk lijken dat ik tegenkom, eten, auto's, evenementen waar ik aanwezig ben etc.
Toestel (Camera) : Xperia Mini Pro , 5 MP
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)