Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Member gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)

simkaart geblokkeerd

oké geen fijn nieuws.
    Had dus een aangetekende brief gestuurd naar mobistar om mijn abo stop te zetten ==> Was inorde (voor de 4de juni)

Nu kreeg ik vanavond ineens een sms van Mobistar dat ze me overgeschakeld hebben op pre-paid. Ik wou dus online herladen, blijkt dat ze mijn nummer geblokkeerd hebben?! Iemand dit al voorgehad?

iTrader
    3 (100%)
    Heb Mobistar gecontacteerd, "Dit zou in de loop van de volgende uren moeten verbeteren".. We zijn ondertussen al bijna 10u verder en kan geen smsen verzenden, wel ontvangen.
    En heb nu ook belwaarde kunnen kopen..pff ik hoop dat het niet te lang meer duurt, want ik heb de gsm vaak nodig tijdens de examenperiode =/

Member MobistarWebcare's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    Heb Mobistar gecontacteerd, "Dit zou in de loop van de volgende uren moeten verbeteren".. We zijn ondertussen al bijna 10u verder en kan geen smsen verzenden, wel ontvangen.
    En heb nu ook belwaarde kunnen kopen..pff ik hoop dat het niet te lang meer duurt, want ik heb de gsm vaak nodig tijdens de examenperiode =/

Dit probleem doet zich soms voor bij de omschakeling van een abonnement naar een herlaadkaart. Dit lost zichzelf op binnen de 48u. Indien dit nog steeds niet in orde is na deze periode van 48u, kan je best langsgaan in een Mobistar Center voor een gratis simvernieuwing. Je gsm nummer wordt dan geactiveerd op een nieuwe simkaart.

Groeten,

Mobistar

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MobistarWebcare Bekijk bericht
    Dit probleem doet zich soms voor bij de omschakeling van een abonnement naar een herlaadkaart. Dit lost zichzelf op binnen de 48u. Indien dit nog steeds niet in orde is na deze periode van 48u, kan je best langsgaan in een Mobistar Center voor een gratis simvernieuwing. Je gsm nummer wordt dan geactiveerd op een nieuwe simkaart.

Groeten,

Mobistar
    Het is toch inorde gekomen .

Nu een vraagje; ik had 5 dagen voor het omschakelen Dolfijn15 aangevraagd. Ik kreeg een dag later een sms van "MMS Config"..met in het Engels een uitleg dat dit tarief plan niet geactiveerd kon worden voor mij. Is dit werkelijk een sms van jullie of is dit scam?
    Ik heb het eergisteren weer eens geprobeerd, maar aangeduid dat ik al een abonnement had (terwijl ik een prepaid heb), zal het dan geactiveerd worden?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten