Hey allen,
sinds kort ben ik eigenaar geworden van deze Sony ericsson xperia arc s. 4 weken terug bij aankoop leek mij dit het ideale verjaardagsgeschenk dat ik mezelf kon aanschaffen. Tot op heden had ik geen grote problemen met deze smartphone. Maar toch, hier en daar liepen games zoals Angry burds vast, en dit bij het begin al (vastlopen is niet reageren bij het aanraken van het scherm). Maar toch daar ergerde ik me nog niet echt aan.
Gisteren heb ik dan een GPS applicatie geinstalleerd, de Belgische map erop, en ja hoor de problemen zijn begonnen. Althans met deze app toch. Ik spreek hier over Sygic, een echte route planner via gps. Nu ondertussen heb ik ook nog copilot geprobeerd en deze geeft mij dus ook dezelfde probelemen. Met problemen bedoel ik dus, als ik iets aanraak op het scherm gebeurt er niets, of pas na enkele minuten. Dus het werkt niet zoals het hoort.
Nu, ik dacht met een 1.4 ghz processor dat dit geen probleem mag zijn, zeker als ik mensen ken die deze app draaien met een 1Ghz versie. Het enige verschil tussen mij en hen is dat ik Androit 4.0 draai en zij zitten op 2.3.x.
Dus wat raden jullie mij aan; hoe kom ik teweten of er iets is met mijn hardware en of software? Kan ik terug naar 2.3.x (zat er standaard, dus factory setting moet dit toch kunnen?) of gaat dit mijn probleem niet oplossen?
Hopelijk zijn er wat mensen met kennis van zaken want ik vrees dat ze me in de Mediamarkt ook niet zullen kunnen antwoorden.
Alvast bedankt

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren
.