Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17
    Member Zorcky's schermafbeelding
    iTrader
    0

Sony ericsson xperia arc s

Hey allen,

sinds kort ben ik eigenaar geworden van deze Sony ericsson xperia arc s. 4 weken terug bij aankoop leek mij dit het ideale verjaardagsgeschenk dat ik mezelf kon aanschaffen. Tot op heden had ik geen grote problemen met deze smartphone. Maar toch, hier en daar liepen games zoals Angry burds vast, en dit bij het begin al (vastlopen is niet reageren bij het aanraken van het scherm). Maar toch daar ergerde ik me nog niet echt aan.

Gisteren heb ik dan een GPS applicatie geinstalleerd, de Belgische map erop, en ja hoor de problemen zijn begonnen. Althans met deze app toch. Ik spreek hier over Sygic, een echte route planner via gps. Nu ondertussen heb ik ook nog copilot geprobeerd en deze geeft mij dus ook dezelfde probelemen. Met problemen bedoel ik dus, als ik iets aanraak op het scherm gebeurt er niets, of pas na enkele minuten. Dus het werkt niet zoals het hoort.

Nu, ik dacht met een 1.4 ghz processor dat dit geen probleem mag zijn, zeker als ik mensen ken die deze app draaien met een 1Ghz versie. Het enige verschil tussen mij en hen is dat ik Androit 4.0 draai en zij zitten op 2.3.x.

Dus wat raden jullie mij aan; hoe kom ik teweten of er iets is met mijn hardware en of software? Kan ik terug naar 2.3.x (zat er standaard, dus factory setting moet dit toch kunnen?) of gaat dit mijn probleem niet oplossen?

Hopelijk zijn er wat mensen met kennis van zaken want ik vrees dat ze me in de Mediamarkt ook niet zullen kunnen antwoorden.

Alvast bedankt

Member gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Je zegt verschillende keren dat het scherm niet reageert, ik zou hem dan toch eens binnen doen.. er is sowieso iets mis .
    + Zelfs als het software is, moeten ze het maar zelf oplossen. Niet iedereen kan zelf zaken aan zijn gsm aanpassen...

iTrader
    0
    Dan zit ik toch met de vraag, waarom doet hij het dan wel om gewoon te bellen of sms'en. Hoewel hij dan ook soms even blijft hangen, maar gebeurt eerder zelden ....

Approved 9-lifer svp46's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zorcky Bekijk bericht
    Dan zit ik toch met de vraag, waarom doet hij het dan wel om gewoon te bellen of sms'en. Hoewel hij dan ook soms even blijft hangen, maar gebeurt eerder zelden ....
    Zal gewoon een foutje inzitten, hard-/of stoftware.
    Ja kan altijd eens proberen een factory reset te doen en als het nog is gewoon naar de winkel gaan.

iTrader
    0
    Ok, ik ben dus naar die winkel geweest.
    Daar willen ze het toestel niet terugnemen, volgens hen is het dus android 4.0.3, en zij beweren dat er binnen kort een update uitkomt. Volgens wat zij zeggen is deze versie echt gefocust op multi-cores, en zou zo de single processor als in dit toestel met momenten veel te zwaar belasten waardoor mijn toestel blijft hangen.

Hoe kan ik downgraden naar de 2.3.x (als dat niet te ingewikkeld is tenminste?)
    Ik hoopte dat die factory setting daarvoor diente maar blijkbaar blijft die 4.0.3 erop ....

Member Satkan's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Ik geloof dat je legaal niet kunt downgraden.
    edit : Dus zou ik ook niets er aan doen, aangezien je je garantie wil raadplegen /edit

Je moet er echt op staan dat ze dit toestel terugnemen,
    het is wettelijke garantie.
    Als ze de wet willen overtreden, dan zou ik een ombudsman inschakelen.

iTrader
    0
    Dus jij bent ook van mening dat er iets mis is met het toestel, en dat ik niet moet zitten wachten tot dat Sony zin heeft om een update uit te brengen?

hehe en kvond het eigenlijk een leuk toestel ...

Member
    iTrader
    0
    kan het niet gewoon zijn dat sygic op dit moment ng niet compatibel is met 4.03? als alles werkt behalve wanneer je gps gebruikt kan het zijn dat daar ergens iets is misgelopen in de update

iTrader
    0
    Hmm toch niet, want het is ook zo met bijvoorbeeld angry birds rio, ik word er alleen een beetje gek van, ik voel me een beetje een noob

Approved 9-lifer svp46's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Dus jij bent ook van mening dat er iets mis is met het toestel, en dat ik niet moet zitten wachten tot dat Sony zin heeft om een update uit te brengen?

hehe en kvond het eigenlijk een leuk toestel ...
    Er zijn problemen met 4.0.3 op de arc s.
    Heb er zelf sinds vorige week ook een arc s maar weinig problemen.
    Er zou snel een nieuwe update komen (4.0.4), een juiste datum is er nog niet denk ik.

Ik zou eventjes afwachten op de update ofwel een nieuw toestel proberen te krijgen bij de winkel (waar waarschijnlijk 2.3 opstaat).

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svp46 Bekijk bericht
    Er zijn problemen met 4.0.3 op de arc s.
    Heb er zelf sinds vorige week ook een arc s maar weinig problemen.
    Er zou snel een nieuwe update komen (4.0.4), een juiste datum is er nog niet denk ik.

Ik zou eventjes afwachten op de update ofwel een nieuw toestel proberen te krijgen bij de winkel (waar waarschijnlijk 2.3 opstaat).
    Die update is zich nu aan het verspreiden ze doen dit in batches wel
    bewijs: link

iTrader
    0
    ok, ik hou mijn vingers gekruist

Member
    iTrader
    0
    ok, ik hou mijn vingers gekruist
    zorcky als je batchnummer bij deze lijst staat: link dan kan je updaten. (staan toch al heel wat nummers op die thread sinds gisteren) dan moet je gewoon via sony pc companion updaten.

iTrader
    0
    Hey bedankt, kheb al alle dagen gezien of die update er is, maar helaas tot op heden nog niets
    en ook die nr staat er nog niet tussen SI 1254 - 7226

iTrader
    0
    Nog altijd geen update voor mijn model, zijn ze altijd zo traag bij Sony ... hehe

Member
    iTrader
    0
    heb je hem al eens aan pc companion gelegd en dan gekeken of er een update is?

iTrader
    0
    Het is via die software dat ik constant het boeltje controleer, maar tot en met vorig weekend niets. Kheb de gsm maar binnen gedaan, vreemd genoeg willen ze mij mijn geld niet terug geven of op zijn minst een waardebon, opsturen dus. Ben eens benieuwt wat het zal worden ...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten