Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 36
    Approved 9-lifer Lorrekvk's schermafbeelding
    iTrader
    80 (99%)

[Providers] Vergelijking MV-Mobistar etc

Dag iedereen

Ikzelf ben ondertussen al een klein jaartje gebruiker van Mobile Vikings. Op zich ben ik daar wel zeer tevreden van: eindelijk geen miserie meer met aflopende abo's, altijd internet + zeer regelmatig gebruiken, op die manier surfen op trein etc. Maar de laatste maanden kom ik echt niet meer toe met die sms'n en overweeg daarom om terug over te stappen naar een andere provider met een dienst die ik graag zou hebben.

Ik ben namelijk geïnteresseerd in: veel sms'en (= +1000 van MV, +2000 van Prox connect), en een (beperkte) ruimte om te surfen/facebooken. Een uur gratis bellen naar andere nummers ofzo interesseert mij niet infeite.

Maar wat ik wel altijd graag zou hebben: de mogelijkheid om ook uw belwaarde gewoon te kunnen gebruiken. Dus niet dat wanneer ik eens bel het op de factuur komt, of als ik een busticket wil kopen...

Iemand die mij wat kan aanraden of wat tips/advies kan geven hieromtrent? Heb al wat rondgekeken en ik zie dat bijvoorbeeld iets als 'Mobistar's Dolfijn 25' misschien wel iets voor mij kan zijn. De maandsom is niet zo heel veel hoger (€25 is wel het maximale denk ik dat ik zou geven).

Grt

Approved 9-lifer ImpulseEEE's schermafbeelding
    iTrader
    64 (100%)
    Telenet walk & connect 20 Text

120m bellen naar iedereen EN
    10000 sms'en EN
    300 MB mobiel internet

Naar mijn mening een van de beste van het moment.

Member gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik had net hetzelfde probleem: Veel smsen en wou internet.. MV en Proximus generatie connect waren niet genoeg.
    Ik heb Dolfijn 15 genomen (1 jaar= 12/maand + 1 maand gratis). En als je daar niet mee toekomt kan je ook prepaid mobiel internet kopen dat 3 maand geldig is, wat handig is .

Member Pjken007's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Hoeveel data verbruik je per maand?

iTrader
    80 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ImpulseEEE Bekijk bericht
    Telenet walk & connect 20 Text

120m bellen naar iedereen EN
    10000 sms'en EN
    300 MB mobiel internet

Naar mijn mening een van de beste van het moment.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    Ik had net hetzelfde probleem: Veel smsen en wou internet.. MV en Proximus generatie connect waren niet genoeg.
    Ik heb Dolfijn 15 genomen (1 jaar= 12/maand + 1 maand gratis). En als je daar niet mee toekomt kan je ook prepaid mobiel internet kopen dat 3 maand geldig is, wat handig is .
    Thanks! En hoe gaat het bij volgende?

Maar wat ik wel altijd graag zou hebben: de mogelijkheid om ook uw belwaarde gewoon te kunnen gebruiken. Dus niet dat wanneer ik eens bel het op de factuur komt, of als ik een busticket wil kopen...

iTrader
    80 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pjken007 Bekijk bericht
    Hoeveel data verbruik je per maand?
    Valt allemaal te zien. Heb de laatste tijd vaak zonder Wifi gewerkt hier thuis (= downloaden apps, surfen enzoverder) dus het ging wel redelijk rap. Maar voor apps kan ik perfect mijn Wifi gebruiken als ik iets nodig heb. Ik zie ook dat Facebook bij die Mobistar gratis/onbeperkt is, dus dat valt dan ook al weg? Want op Facebook zitten is wel het meeste dat ik doe eigenlijk..

Denk wel dat 100 mb in principe genoeg kan zijn.

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lorrekvk Bekijk bericht
    Thanks! En hoe gaat het bij volgende?
    Bij mobistar (had vroeger My15..dus is eigenlijk hetzelfde, enkel nu met internet erbij) had je dan nog 15 euro om mee te bellen.
    Het enige dat ik spijtig vind is dat smsjes naar De Lijn/ in het buitenland extra worden gefactureerd (ook al heb je nog geld op de gsm staan).

Ikzelf heb Dolfijn 15 genomen om het mobiel internet eens te gebruiken, gewoon als test om te zien of zoiets wel handig zou zijn in mijn geval .

Alleszins heb ik op al de tijd dat ik bij Mobistar zit (6 jaar prepaid en 2 jaar abonnement) nog geen enkel probleem gehad ivm facturatie..wel dat het netwerk raar deed (mss 5 keer op al die tijd).

Member Pjken007's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Als je je gegevens invult op Goedkoper bellen en surfen. Het beste tarief voor vaste telefonie, mobiele telefonie en breedbandinternet dankzij het Belgisch Instituut voor postdiensten en telecommunicatie dan kom ik terecht op Base check 15: BASE CHECK | BASE
    onbeperkt sms, 100MB data en je kan je 15eur belwaarde nog gebruiken voor SMSjes naar de lijn, betaallijnen, ...

iTrader
    3 (100%)
    Als je je gegevens invult op Goedkoper bellen en surfen. Het beste tarief voor vaste telefonie, mobiele telefonie en breedbandinternet dankzij het Belgisch Instituut voor postdiensten en telecommunicatie dan kom ik terecht op Base check 15: BASE CHECK | BASE
    onbeperkt sms, 100MB data en je kan je 15eur belwaarde nog gebruiken voor SMSjes naar de lijn, betaallijnen, ...
    Was ik ook aan het overwegen, maar door het "onstabiele" netwerk + reeds klant bij mobistar, ben ik maar gebleven

edit: onstabieleRE netwerk

iTrader
    80 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    Bij mobistar (had vroeger My15..dus is eigenlijk hetzelfde, enkel nu met internet erbij) had je dan nog 15 euro om mee te bellen.
    Het enige dat ik spijtig vind is dat smsjes naar De Lijn/ in het buitenland extra worden gefactureerd (ook al heb je nog geld op de gsm staan).

Ikzelf heb Dolfijn 15 genomen om het mobiel internet eens te gebruiken, gewoon als test om te zien of zoiets wel handig zou zijn in mijn geval .

Alleszins heb ik op al de tijd dat ik bij Mobistar zit (6 jaar prepaid en 2 jaar abonnement) nog geen enkel probleem gehad ivm facturatie..wel dat het netwerk raar deed (mss 5 keer op al die tijd).
    Die sms'en in het buitenland is toch echt wel iets dat ik liever van mijn belwaarde zie gaan dan dat ik achteraf een factuur krijg. Zit wel vaker eens in het buitenland, dus geen optie. Alsook die sms'en van de Lijn (wat ik toch ook soms gebruik).

Jup, ook juist eens gedaan. Kom ook terecht bij die Base check 15. Lijkt mij dan toch wel de beste optie? Dan heb ik eigenlijk hetzelfde zoals die 'Dolfijn 25 van Mobistar', behalve dat ik blijf op het base-netwerk (zoals nu bij MV). Verschil ook is dat aantal belminuten (op zich niet zo erg, bel niet heel veel met mijn gsm). Ook dat onbeperkt gebruiken van Facebook zit wel niet bij die Base..

En iemand die weet wat ik kan doen als ik over mijn 100 MB zit bij die 'Base Check 15'?

Member dev!lke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    klein vraagje over abonnement:

Ik heb nog my15 abbo van Mobistar denk ik, waar ik nog tot februari 2013 aan vast zit.
    Aangezien ik nu regelmatig bel met mijn vriendin kom ik niet meer toe met de 15euro/maand.

Weet er iemand of er een extra optie is waardoor je altijd kan bellen? (ik ga sowieso vanmiddag is bellen)

Of heeft er iemand evt ander voorstel?

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Dag iedereen

Ikzelf ben ondertussen al een klein jaartje gebruiker van Mobile Vikings. Op zich ben ik daar wel zeer tevreden van: eindelijk geen miserie meer met aflopende abo's, altijd internet + zeer regelmatig gebruiken, op die manier surfen op trein etc. Maar de laatste maanden kom ik echt niet meer toe met die sms'n en overweeg daarom om terug over te stappen naar een andere provider met een dienst die ik graag zou hebben.

Ik ben namelijk geïnteresseerd in: veel sms'en (= +1000 van MV, +2000 van Prox connect), en een (beperkte) ruimte om te surfen/facebooken. Een uur gratis bellen naar andere nummers ofzo interesseert mij niet infeite.

Iemand die mij wat kan aanraden of wat tips/advies kan geven hieromtrent? Heb al wat rondgekeken en ik zie dat bijvoorbeeld iets als 'Mobistar's Dolfijn 25' misschien wel iets voor mij kan zijn. De maandsom is niet zo heel veel hoger (€25 is wel het maximale denk ik dat ik zou geven).

Grt
    Tis simpel: zorgt er eens voor dat die maten van u ook ne deftige smartphone aanschaffen en schaft jullie whatsapp en viber aan, je kan meteen extreem veel foto's en berichtjes naar elkaar verzenden en het kost u geen geld, alleen heel weinig data.

Waarom voor iets duurder gaan?

Member RickHarrison's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dev!lke Bekijk bericht
    klein vraagje over abonnement:

Ik heb nog my15 abbo van Mobistar denk ik, waar ik nog tot februari 2013 aan vast zit.
    Aangezien ik nu regelmatig bel met mijn vriendin kom ik niet meer toe met de 15euro/maand.

Weet er iemand of er een extra optie is waardoor je altijd kan bellen? (ik ga sowieso vanmiddag is bellen)

Of heeft er iemand evt ander voorstel?
    Wat is uw verbruik? je kunt allesinds zonder problemen overschakelen op een ander tariefplan, gewoon is bellen naar de 5000...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickHarrison Bekijk bericht
    Wat is uw verbruik? je kunt allesinds zonder problemen overschakelen op een ander tariefplan, gewoon is bellen naar de 5000...
    ben deze maand begonnen met +-20euro en heb nu nog 8euro over. Nu moet ik nog toekomen tot 10de-12de. sms'en ongeveer 2000-3000 per maand. En Mobiel: +-150MB.

Als ik overschakel heb ik schrik dat ze mij nog is verlengen voor bepaalde tijd.

Ik had de optie zien staan om voor 10euro, 40uur te bellen naar Mobistar maar da's enkel in het week-end én tussen 19uur en 7uur. Deze is dus niet goed genoeg.

denk dat ik iets zoek van: 25euro belwaarde / +-3000 à 5000sms'en / +-200MB
    Laatst gewijzigd door dev!lke; 29 mei 2012 om 11:45

iTrader
    80 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    Tis simpel: zorgt er eens voor dat die maten van u ook ne deftige smartphone aanschaffen en schaft jullie whatsapp en viber aan, je kan meteen extreem veel foto's en berichtjes naar elkaar verzenden en het kost u geen geld, alleen heel weinig data.

Waarom voor iets duurder gaan?
    Jah, geen optie Heb wel iets teveel contacten om ze allemaal te verplichten een Smartphone aan te schaffen + overal internet etc

Member RickHarrison's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    2 mogelijkheden dan:

--> dolphin 25 = 60 min beltijd + onbeperkt bellen vanuit uw "thuislocatie" naar alle netwerken tijdens de daluren, 100 mb, onbeperkt facebook en ongelimiteerd sms'en.
    --> panter 30 = 180 min beltijd, onbeperkt smsen, 200mb

Enige nadeel is voor u dan wel ook een voordeel nl. dat ze je niet KUNNEN verlengen als je vraagt om je over te schakelen want je getrouwheidsperiode loopt nog in februari. Dat brengt wel met zich mee dat je niet kunt profiteren van de 20% korting...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickHarrison Bekijk bericht
    2 mogelijkheden dan:

--> dolphin 25 = 60 min beltijd + onbeperkt bellen vanuit uw "thuislocatie" naar alle netwerken tijdens de daluren, 100 mb, onbeperkt facebook en ongelimiteerd sms'en.
    --> panter 30 = 180 min beltijd, onbeperkt smsen, 200mb

Enige nadeel is voor u dan wel ook een voordeel nl. dat ze je niet KUNNEN verlengen als je vraagt om je over te schakelen want je getrouwheidsperiode loopt nog in februari. Dat brengt wel met zich mee dat je niet kunt profiteren van de 20% korting...
    Ah dat laatste wist ik niet
    zal dan voor de panter gaan en aan de telefoon duidelijk vermelden dat ik geen verlenging wil. dikke merci he :-)

heb iets na 12 is gebeld, ze stelde zelf ook panter 30 voor. De einddatum blijft op Feb 2013 staan + het resterende belkrediet wordt opgeschoven voor 1maand.
    Laatst gewijzigd door dev!lke; 29 mei 2012 om 13:01

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Jah, geen optie Heb wel iets teveel contacten om ze allemaal te verplichten een Smartphone aan te schaffen + overal internet etc
    Zijn dat zo'n ouderwetse mensen? Ik ben 34j, ben heel goed mee mee den tijd ze , ik heb altijd al gezegd dat mij dit niet zal overkomen ik achterop geraak, ne maat van me die 3j ouder is weet nauwelijks hoe ne gewone gsm werkt en die heeft ook al meer dan 3j lang ne gsm,lol, een ramp .
    Tis nu niet een smartphone zoveel geld kost, voor 200tal euro heb je al een beetje van een degelijke smartphone.
    Zelfs iPhone 3Gs 2de hands kan je al her en der aan slechts 200 euro kopen.

iTrader
    3 (100%)
    Zijn dat zo'n ouderwetse mensen? Ik ben 34j, ben heel goed mee mee den tijd ze , ik heb altijd al gezegd dat mij dit niet zal overkomen ik achterop geraak, ne maat van me die 3j ouder is weet nauwelijks hoe ne gewone gsm werkt en die heeft ook al meer dan 3j lang ne gsm,lol, een ramp .
    Tis nu niet een smartphone zoveel geld kost, voor 200tal euro heb je al een beetje van een degelijke smartphone.
    In mijn vriendenkring zijn er maar 2 die een smartphone hebben en whatsapp gebruiken.
    Mijn vriendin haar gsm kan whatsapp aan, maar ze wil dan geen ander abo nemen (dat trouwens goedkoper is als haar huidig abo!!!) voor mobiel internet...Anders was ik wel naar MV overgeschakeld, maar door haar gaat het dus niet --' (we zitten tegen de 3000smsen)

iTrader
    80 (99%)
    Tja ouderwets, gewoon niet zo daarmee bezig. Heb zelf ook nog Whatsapp gebruikt ze met iemand. Maar je kan moeilijk verwachten dat al die contacten waarmee je geregeld contact hebt zich gaan aanpassen aan u, en dan op hun beurt hun vrienden etc. Dus dat is niet echt een mogelijkheid.

Trouwens, als ik zo die Base Check 15 bekijk lijkt mij nu niet dat het zoveel nadeliger/kostelijker is ipv Mobile Vikings. Toch zeker niet in mijn geval. Thuis gebruik ik toch de Wifi en het is gewoon wat meer letten op het verbruik als ik niet thuis ben.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten