Dag iedereen
Ikzelf ben ondertussen al een klein jaartje gebruiker van Mobile Vikings. Op zich ben ik daar wel zeer tevreden van: eindelijk geen miserie meer met aflopende abo's, altijd internet + zeer regelmatig gebruiken, op die manier surfen op trein etc. Maar de laatste maanden kom ik echt niet meer toe met die sms'n en overweeg daarom om terug over te stappen naar een andere provider met een dienst die ik graag zou hebben.
Ik ben namelijk geïnteresseerd in: veel sms'en (= +1000 van MV, +2000 van Prox connect), en een (beperkte) ruimte om te surfen/facebooken. Een uur gratis bellen naar andere nummers ofzo interesseert mij niet infeite.
Maar wat ik wel altijd graag zou hebben: de mogelijkheid om ook uw belwaarde gewoon te kunnen gebruiken. Dus niet dat wanneer ik eens bel het op de factuur komt, of als ik een busticket wil kopen...
Iemand die mij wat kan aanraden of wat tips/advies kan geven hieromtrent? Heb al wat rondgekeken en ik zie dat bijvoorbeeld iets als 'Mobistar's Dolfijn 25' misschien wel iets voor mij kan zijn. De maandsom is niet zo heel veel hoger (€25 is wel het maximale denk ik dat ik zou geven).
Grt

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren
.

.